We wachten nog op een nieuwe streamquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:00 schreef leolinedance het volgende:
Braad ik zie je livestream niet op je yt pagina
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:14 schreef herverwijderd het volgende:
Bretsj heeft ons verlaten, net als god.
Op welke gaat ie live?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:14 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
+66 abonnees op z'n 2e kanaal BradgeTV.
BradgeTVquote:
Wie stuurt jou zijn adres en waarom?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Tailless het volgende:
Bradley ik krijg je adress binnen.rondje is weer compleet.
Andere mensen het interesseert mij niet waar hij woont![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Tailless het volgende:
Bradley ik krijg je adress binnen.rondje is weer compleet.
Andere mensen het interesseert mij niet waar hij woont![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef Klaploper het volgende:
Braderie is echt een rasoptimist.![]()
Dertig YouTube-kanalen die allemaal verkeerd aflopen, maar deze keer gaat het goed!![]()
Dertig auto's die een ramp waren, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer geprobeerd zijn adresgegevens geheim proberen te houden, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer gezegd dat hij zichzelf nu niet belachelijk zou maken, maar nu gaat het goed.
Ik ga geen DMs openbaar maken. Zo te zien is er weer een groep aan stoken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie stuurt jou zijn adres en waarom?
YESSSSquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Kwart voor 9 ben ik er weer! Extra lang dit maal. Minstens 1,5 uur!
quote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:22 schreef MissionPhailed het volgende:
We gaan ervan uit dat het niet opnieuw tot een Thuisbezorgd-fase gaan komen!
quote:
Maar waarom ontvang jij dat dan? Dat kun je toch zeggen zonder DM te openbaren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:21 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik ga geen DMs openbaar maken. Zo te zien is er weer een groep aan stoken.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Tailless het volgende:
Andere mensen het interesseert mij niet waar hij woont
Ik heb een lekker kopje thee nuquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:30 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaan jullie erbij eten en drinken? Ik pak zo chips en aanmaak limonade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |