NEEEHEE Pisvlekquote:
Nou, nouquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEEHEE Pisvlek![]()
Plastic Metaal en Drinkpakken dat leg ik net uit. Ben je van de Telegraaf of zo.
Cola denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oranjebruin?Wat heb je dan gedronken?
Lekker praktisch haalbaar ook jaquote:Twee weken in quarantaine na aankomst op Belgische luchthaven Zaventem
Vanaf vandaag moeten alle reizigers die landen op de Belgische luchthaven Zaventem 14 dagen in thuisquarantaine. Dat staat in een brief met instructies die alle reizigers bij aankomst krijgen. Ook degene die de passagier ophaalt moet daarna 14 dagen in afzondering.
Ochtendurine die opgedroogd isquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oranjebruin?Wat heb je dan gedronken?
je hebt over je spaghetti gekotstquote:
daarom doe ik het wel. Ik woon toch te ver wegquote:
oversexte overjarige puber. Jij wil je PIEMOL overal in stoppenquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
oiversexte overjarige puber. Jij wil je PIEMOL overal in stoppen
wat miste dan?quote:
maar je zei dat het smaaktequote:
define "shitload"quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
had een shitload aan knoflook ingegooid dus morgen lekker stinken
* zet geur op ipad uit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
had een shitload aan knoflook ingegooid dus morgen lekker stinken
beetje dusquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
druk met het potje poeder geschud
dat is een courgettequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..].
Snap ik, er zitten groene dingen in... er was dus iets beschimmeld.
ftfyquote:
Spekquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ui en spek en peper en die cabonara saus van de ah
https://nl.wikipedia.org/wiki/Courgettequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is couchette!
Er rijdt toch geen mislukte komkommer mee in de trein.
Klinkt wel lekker hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ui en spek en peper en die cabonara saus van de ah
maar er schijnt enkel weinig smaak aan te zittenquote:
Ja nou ja, voor iemand hier in huis maakt appelmoes een gerecht pas echt af, dus het had gekundquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee denk dat dat het niet is nee
Neebrantelsquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vandaag met twee kinderen een beetje in de tuin aan het prutsen zegt een meisje van 4 opeens tegen me, zijn dat neebrantels, die prikken.
Schitterend woord!
klopt als een busquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vandaag met twee kinderen een beetje in de tuin aan het prutsen zegt een meisje van 4 opeens tegen me, zijn dat neebrantels, die prikken.
Schitterend woord!
daar geef ik nou helemaal niks om :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glaasje pedante Italiaanse bubbels?
kom op nou even volhoudenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:50 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen zin meer
Ik wil weer normale weken
Droge, je miste trouwens verse oregano en basilicum.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar geef ik nou helemaal niks om :p
ah dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droge, je miste trouwens verse oregano en basilicum.
had laatst toevallig oregano weggegooid. die was tot 2016 goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Italiaans eten zonder Italiaanse kruiden is als sneeuwballen gooien op Ibiza.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:26 schreef crv het volgende:
In Frankrijk mag amazon geen toners meer leveren heb ik gehoord
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst toevallig oregano weggegooid. die was tot 2016 goed
ja in dat kastje kwam ik niet zo vaakquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo'n zeikerd wat dat betreft, heb denk ik vijftig potjes kruiden staan en die kijk ik zowat om de week na op houdbaarheidsdatum.
Stond op een van de potjes ook nog, goedt voor den inwendige mensch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in dat kastje kwam ik niet zo vaak
niet gelezen:Pquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond op een van de potjes ook nog, goedt voor den inwendige mensch?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo'n zeikerd wat dat betreft, heb denk ik vijftig potjes kruiden staan en die kijk ik zowat om de week na op houdbaarheidsdatum.
Lijken wel buitenaardse wezensquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet gelezen:P
Dit is ook wel eens gebeurd
[ afbeelding ]
Bleeeeeeeeghhhquote:
Bosjequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Essje![]()
Over een paar maanden is alles weer normaal. Behalve de economie dan, die zal nog wel even wat langer nodig hebben om te herstellen.
Ja zout natuurlijk niet maar over de rest van de kruiden ben ik de baas, niet andersom, heb nu eenmaal een zeer delicate en ontwikkelde smaakquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Die kruiden zijn echt tot ver na de eeuwigheid goed man. Ze raken misschien wat smaak kwijt als ze 7-10 jaar voorbij de datum zijn. Ziek zal je er niet zo gauw van worden.
Op zout staat ook een datum. Omdat het moet. Een centimeter ernaast staat doodleuk een verhaaltje over hoe het gewonnen wordt uit 235 miljoen jaar oude zeezoutlagen. Wat op zich echt zo isEn dan gaat het nu in een paar jaar nog even bederven of zo?
Tuukniejooohhhh
ja begrijp ik. kan er ook niet zoveel op zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bosje
Ja I know. Maar ik ben gewoon klaar met dit..
Nergens voor nodig. Zolang er geen schimmel op staat bederven kruiden niet hoor. Je moet er na een tijdje alleen wat meer van gebruiken in verhoudingquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst toevallig oregano weggegooid. die was tot 2016 goed
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zout natuurlijk niet maar over de rest van de kruiden ben ik de baas, niet andersom, heb nu eenmaal een zeer delicate en ontwikkelde smaak
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. kan er ook niet zoveel op zeggen
Die had je nog kunnen planten, bitterbals uienparadijs, voor al uw snijbloemen en nou ja uien.quote:
ja moet ook kunnenquote:
Nee weet ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ook kunnenNormaal zeg ik graag wat terug om het wat beter te maken maar dat gaat nu niet
het verhaal gaat om de post te ontlasten. het zou gaan om meerdere artikelen.quote:
las vandaag iets in coronatopic dat er een user er toch mentaal wel een beetje doorheen zat. Andere user die vond dat die persoon niet zo moest zeiken want er lagen ook allemaal zieke mensen op de ic.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee weet ik
Ik was vanmiddag ook tegen collega's aan het klagen, die konden me ook niet zo helpen
ik krijg hier geen moment meer te pakken :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer een busje van de Plus voor de deurEcht een stuk betrouwbaarder dan Picnic nu
Ik ga het zoooo zwaar krijgen als er dadelijk alleen nog maar blikjes erwtjes en potjes rodekool te krijgen zijnquote:
Relativeren kun je lerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las vandaag iets in coronatopic dat er een user er toch mentaal wel een beetje doorheen zat. Andere user die vond dat die persoon niet zo moest zeiken want er lagen ook allemaal zieke mensen op de ic.
ja vind ik wat flauw hoor. Tuurlijk is relativeren belangrijk maar om altijd maar leed met ander leed te vergelijken.quote:
Ughquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las vandaag iets in coronatopic dat er een user er toch mentaal wel een beetje doorheen zat. Andere user die vond dat die persoon niet zo moest zeiken want er lagen ook allemaal zieke mensen op de ic.
Nee klopt, ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik krijg hier geen moment meer te pakken :p
Is hetzelfde als aan een peuter uitleggen dat hij zijn spruitjes op moet eten want in Aaaaafrika daaarrrrr hebben de mensen pas hongerrrrr hooorr kutkind dat je er bent.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik wat flauw hoor. Tuurlijk is relativeren belangrijk maar om altijd maar leed met ander leed te vergelijken.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik wat flauw hoor. Tuurlijk is relativeren belangrijk maar om altijd maar leed met ander leed te vergelijken.
hoe bedoel je stilstand?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ja
[..]
Ja
En het is ook gewoon onzin. Er is geen enkel moment dat iemand het niet moeilijker heeft dan jij op dat moment. Dus dan mag je nooit klagen.. en omgekeerd dus ook, en zou je je nooit gelukkig mogen voelen.
Maar dat is stilstand?
Als je je nooit slecht of gelukkig mag voelen, blijft alleen de middenmoot over. En er is geen reden meer om te verbeteren, er iets van te maken, of een poging te wagenquote:
ah zo. ja uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je je nooit slecht of gelukkig mag voelen, blijft alleen de middenmoot over. En er is geen reden meer om te verbeteren, er iets van te maken, of een poging te wagen
Nee minimumloon is maar 200 meer dan bijstand dus waarom zou ik wat doen YOLOquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je je nooit slecht of gelukkig mag voelen, blijft alleen de middenmoot over. En er is geen reden meer om te verbeteren, er iets van te maken, of een poging te wagen
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wat dat betreft mazzel met van nature genoeg endorfines in mijn lichaam voor 10 man, is mijn basisstandje wat maakt dat ik in de stoel bij de kaakchirurg nog een knipoog geef en later op mijn sterfbed nog een opmerking tegen de verpleegster maak zodat ze denkt rawrrr als we beiden 20 waren geweest had ik je de binnenkant van mijn navel laten zien, is een cadeautje in 't leven.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wat dat betreft mazzel met van nature genoeg endorfines in mijn lichaam voor 10 man, is mijn basisstandje wat maakt dat ik in de stoel bij de kaakchirurg nog een knipoog geef en later op mijn sterfbed nog een opmerking tegen de verpleegster maak zodat ze denkt rawrrr als we beiden 20 waren geweest had ik je de binnenkant van mijn navel laten zien, is een cadeautje in 't leven.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Alhoewel deze onzin wel afgelopen mag zijn
Ja hallo. Dat was niet de afspraak. Mijn dag was zwaarder, dus alleen ik mag zeikenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Alhoewel deze onzin wel afgelopen mag zijn
Insert iets met voldoening en zingeving enzulksquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee minimumloon is maar 200 meer dan bijstand dus waarom zou ik wat doen YOLO
Ochja dat geeft toch ook niet, klaag maar een eind raak hoor, kan ook een opluchting zijn en zo niet is er morgen weer een dag waarin de hoed net wat anders op je hoofd staat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hahaha
Och. Ik sta normaal ook positief in het leven hoor. Alleen vandaag ff niet
ik krijg morgen mijn binnenplantjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef essnhills het volgende:
Oke nog ff 1 dingetje
De mooiste bloem uit mijn streekboeketje is als eerste minder mooi aan het worden
Piczzz!quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik krijg morgen mijn binnenplantjes
Ik heb wel nog wat hoeden ergens. Een beetje chique rieten hoed met zwarte band, ligt denk ik ergens bij mijn ouders, voor als ik die daar eens in de tuin nodig heb.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja dat geeft toch ook niet, klaag maar een eind raak hoor, kan ook een opluchting zijn en zo niet is er morgen weer een dag waarin de hoed net wat anders op je hoofd staat.
Plantjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik krijg morgen mijn binnenplantjes
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
ik krijg morgen mn eettafel en kapstok
Wat voorn bloem is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef essnhills het volgende:
Oke nog ff 1 dingetje
De mooiste bloem uit mijn streekboeketje is als eerste minder mooi aan het worden
Oh dat werd ook eens tijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
ik krijg morgen mn eettafel en kapstok
Geen idee eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
En niet vergeten lieve mensen, de mooiste bloem uit elk boeket, dat ben je zelf
dat noemen ze kunst.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je nou over mijn prachtige poëzie heen?
Uhm ja neequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
En niet vergeten lieve mensen, de mooiste bloem uit elk boeket, dat ben je zelf
Wat bedoelen ze wel dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
Zat net trouwens even bloemen te bestellen in zweden. met engelse vertaling.
Eerste menu item:
'occasions'
Tweede Hands bloemen wtf?
Duurde even voor 't kwartje viel
Kwartje valt hier ook nu pasquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze wel dan?![]()
Oh, gelegenheden voor bloemen#Kwartje bijna beneden
Dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze wel dan?![]()
Oh, gelegenheden voor bloemen#Kwartje bijna beneden
Werkt dit nog zo op FOK! tegenwoordig?quote:
Eeeuhm eeuhm eeuhm een of andere pioenroos?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt dit nog zo op FOK! tegenwoordig?
[ afbeelding ]
oh mooi :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt dit nog zo op FOK! tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Ja, ik reageerde op de verkeerde post. Deze was eigenlijk bedoeld voor Uitstralings tegeltjesspreukquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sorryik heb het niet zo op zoetsappige dingen.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm eeuhm eeuhm een of andere pioenroos?
kappen nou hoor engerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet niet, hoe mooi dit ook is, je bent zelf nog veel mooier.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
op een begrafenis van iemand van de familie, weet niet meer wie was er een naam verkeerd geschreven op zon lint.
Brain ipv van Brian
Extra puurquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet niet, hoe mooi dit ook is, je bent zelf nog veel mooier.
dat was gelukkig niet de overledenequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Lieve Brain, het boeit ons werkelijk geen zak wie je was, RIP jongen.
Ik heb liever melkquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Extra puur
Paaseitjes en mandarijntjes
Dat waren mijn tussendoortjes vandaag
Iemands brain stond even uit?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
op een begrafenis van iemand van de familie, weet niet meer wie was er een naam verkeerd geschreven op zon lint.
Brain ipv van Brian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iemands brain stond even uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker man, puurquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever melk![]()
Maar verder heel gezond
Ah, we hebben een psycholoog gevonden voor Foqueville.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer even de rol van steun en toeverlaat uit, de schouder waarop gehuild mag worden.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was gelukkig niet de overledene![]()
Maar die brian is volgens mij ook zwakzinnig dus ik vond het extra grappig
UitStraling, de hoeder van uw geestelijk welzijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, we hebben een psycholoog gevonden voor Foqueville.
*Noteert.
ze heeft haar gehandicapte kind zo genoemd zonder dat het grappig bedoeld was?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo ken ik een meisje en die heeft een meervoudig gehandicapt zoontje maar die heeft ze Anakin Skywalker genoemd en tja dan zie ik daar toch wel de humor van in, zij zelf niet trouwens
Altijd leuk als het waait. Die zakken vliegen door de hele buurt heen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is hier gister opgehaald. heel de straat lag weer onder
Na het consult schuiven we patiënten gelijk in een kamer met zachte wanden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
misschien moeten we ook 2e lijns geestelijke zorgen inzetten nadat ze helemaal verknipt bij uistraling vandaan komen?
hopelijk in een dwangbuis?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na het consult schuiven we patiënten gelijk in een kamer met zachte wanden.
Psychopaat vind ik een betere positie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, we hebben een psycholoog gevonden voor Foqueville.
*Noteert.
Ze heeft een tatoeage van Darth Vader op haar onderrug, dus ik vermoed dat ze hem die naam zonder humor heeft gegeven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze heeft haar gehandicapte kind zo genoemd zonder dat het grappig bedoeld was?
Jezus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik nou tegenkom
https://coolplant.com/assortiment/printplant
Snap dat echt niet hoor.. die domme boterhamzakken..quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Altijd leuk als het waait. Die zakken vliegen door de hele buurt heen.
Coca Cola plant wat voor je?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik nou tegenkom
Ok ik wil er zestienquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik nou tegenkom
Dat ligt dichter bij elkaar dan je denkt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Psychopaat vind ik een betere positie.
Nee, maar jij krijgt een functie als beleidsadviseur, dus je kunt hooguit meedoen aan de cursus bloemschikken in het cultureel centrumquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de bloem nog niet gevonden
Hebben we al een bloemist in het dorp?
Ik zeg nog steeds pioenroos.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de bloem nog niet gevonden
Hebben we al een bloemist in het dorp?
Slaap lekker flesquote:
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar jij krijgt een functie als beleidsadviseur, dus je kunt hooguit meedoen aan de cursus bloemschikken in het cultureel centrum
Op allesquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Waar mag ik allemaal op adviseren?
Hmmmquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds pioenroos.
https://www.directplant.n(...)a-felix-crousse.html
Die ken ik nog uit zijn tijd als raadslid. Vond het een engerd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Putters
Puur en extra puurquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitgezonderd inkoop van paaseitjes
quote:
Mijn engerd- en stiekemerdradar gaat ook af en die is onfeilbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ken ik nog uit zijn tijd als raadslid. Vond het een engerd.
Ook de burgemeester heeft adviseursquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, paaseitjes komen onder directe bevoegdheid van de burgemeester
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Is chocolade niet iets voor vrouwen mijnheer de burgemeester?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, paaseitjes komen onder directe bevoegdheid van de burgemeester
En witte chocolade is niet eens chocolaquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook de burgemeester heeft adviseursDegene waar je samen mee gaat wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook de burgemeester heeft adviseursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]oké, alleen Pepsi in Foqueville.
Ik lust het ook graagquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is chocolade niet iets voor vrouwen mijnheer de burgemeester?
Ga ik samenwonen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene waar je samen mee gaat wonen
gaan we met z'n twee in een hutje op de hei zitten als er alleen pepsi is?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat?! Waarom zou je zon verschrikkelijke beslissing maken?!
ik ben een wijf als t om chocolade gaat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is chocolade niet iets voor vrouwen mijnheer de burgemeester?
Melkchocoladediscriminatie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat?! Waarom zou je zon verschrikkelijke beslissing maken?!
Ga ik met jou samenwonen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Als vooraanstaande dorpspsycholoog wens ik jullie veel geluk.![]()
![]()
Mijn god.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben een wijf als t om chocolade gaat.
Heb de reep puur/anijs/peer van m'n ma gejat.![]()
Ah kijk, toch fijn dat je Buda even geluk wenstquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Als vooraanstaande dorpspsycholoog wens ik jullie veel geluk."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga ik met jou samenwonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrehhm, wanneer is er besloten dat wij gaan samenwonen?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
GMTAquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stem voor 3ES cola, dan zijn we van dat geruzie tussen Pepsi en Coca Cola af![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kwam uit de lotingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrehhm, wanneer is er besloten dat wij gaan samenwonen?![]()
![]()
Cola is
Heb laatst, tot groot vermaak van mijn broers, een blikje cola gedronken.
Ik had enorm last van mijn maag en darmen.. Moet zeggen dat het wel hielp."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh ja, goed verhaal welquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Opruiing kunnen we niet hebben, inwoner bitterbal, morgen om 10:00 stipt dient u zich te melden bij de dorpspsycholoog en trek wat leuks aan.quote:
![]()
![]()
Ik reserveer alvast een plekje op het bankje want zeker te weten dat ze naakt in die fontein gaat springen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik plaag je maar hoor. De dorpsfontein spuit Coca Cola in Foqueville![]()
Bitterbal, ik adviseer je om dit niet te doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opruiing kunnen we niet hebben, inwoner bitterbal, morgen om 10:00 stipt dient u zich te melden bij de dorpspsycholoog en trek wat leuks aan.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
JIj bent tenminste normaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
Cola is
Heb laatst, tot groot vermaak van mijn broers, een blikje cola gedronken.
Ik had enorm last van mijn maag en darmen.. Moet zeggen dat het wel hielp.![]()
ik durf nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opruiing kunnen we niet hebben, inwoner bitterbal, morgen om 10:00 stipt dient u zich te melden bij de dorpspsycholoog en trek wat leuks aan.
![]()
![]()
Uhuh uhuhquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje experimenteel
Mag ik vragen of er meer mensen in de loting zaten?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een plekje op het bankje want zeker te weten dat ze naakt in die fontein gaat springen.![]()
![]()
Sjonge.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bitterbal, ik adviseer je om dit niet te doen![]()
Thanksquote:
Uitstraling beheerde de balletjes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh uhuh
Mag ik vragen of er meer mensen in de loting zaten?![]()
![]()
quote:
Ahjaquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling beheerde de balletjes.
Hoeveel balletjes waren er?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
trek dit wel aanquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een fijne zachte ligbank en een rustgevende stem.![]()
![]()
In den beginne wel een stuk of vijf maar de burgemeester wilde per se jou hebben dus heb ik met slechts een balletje getrokken.quote:![]()
Klinkt als een transparante loting. Niks mis mee verder toch?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In den beginne wel een stuk of vijf maar de burgemeester wilde per se jou hebben dus heb ik met slechts een balletje getrokken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als een transparante loting. Niks mis mee verder toch?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het is wel de bedoeling dat je ook een broek (strak) of een rokje (kort) aantrekt, wij zijn een geciviliseerd en beschaafd dorpquote:![]()
![]()
Zegquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ook een broek (strak) of een rokje (kort) aantrekt, wij zijn een geciviliseerd en beschaafd dorp
Dat bepaal ik wel"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
We hebben nog geen notaris, dus ik heb zelf toegezien op een eerlijke gang van zakenquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als een transparante loting. Niks mis mee verder toch?![]()
![]()
Of zuks?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg steeds meer zin in ons dorpje![]()
Toch fijn, zo'n betrokken burgemeesterquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben nog geen notaris, dus ik heb zelf toegezien op een eerlijke gang van zaken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
las gerbiltheequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje gemberthee en dan lezen in bed![]()
Zo ben ik. Ik sta dicht bij de bevolkingquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch fijn, zo'n betrokken burgemeester![]()
![]()
Klinkt als een strak plan!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan dat hesje nog en een kuisheidsgordel.
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik las camemberttheequote:
ja toch wel beetje getraumatiseerd nuquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, ptss na de vorige topics![]()
Niet te dichtbij hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik sta dicht bij de bevolking![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: