Het was alleen geen geweldige voetballer, dat maakt iedereen er nu van.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor zo'n geweldige voetballer is eenmaal meer aandacht dan pietje van de groenteboer om de hoek. Deal ermee.
Dat snap ik wel, maar op een gegeven moment is er toch gewoon niet zoveel te melden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor zo'n geweldige voetballer is eenmaal meer aandacht dan pietje van de groenteboer om de hoek. Deal ermee.
Geweldige voetballerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou waarsch nu bij Twente spelen idd. Niveautje noa lang.quote:
Fuck offquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou waarsch nu bij Twente spelen idd. Niveautje noa lang.
Fysiek veels te zwak voor de top. Werd zwaar gehyped op basis van paar duels. Subtop hoogst haalbare met veel geluk en goede attitude.quote:
Nee, vind ook dat het allemaal wel erg veel linkse deugd-tv wordt met steeds dezelfde gasten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb echt wel redelijk veel DWDD gekeken maar dit gedoe van de laatste weken vind ik echt naar en overdreven. Ben ik de enige?
Echt goed gedaan. Top actie!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Thijs verstopte jarenlang stiekem eendjes in het decor van DWDD
https://www.bnnvara.nl/de(...)es-in-het-decor-dwdd
Dit ja, al keek ik de laatste jaren eigenlijk nog maar zelden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:34 schreef hhh38 het volgende:
Het was niet altijd even goed of vernieuwend meer, maar het was sowieso beter dan wat er voor terug gaat komen. En het heeft ons heel veel memorabele TV momenten opgeleverd
En zo sterft langzaam de lineaire TV.
De hele grachtengordel zal wel komen. Eng, eng, eng.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:45 schreef spapaars het volgende:
Geen gasten aangekondigd.
Afwachten dus.
Ilse de Lange.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:45 schreef spapaars het volgende:
Afwachten dus.
Gelul.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hele grachtengordel zal wel komen. Eng, eng, eng.
Ja het was een grote variëteit aan gasten, helemaal geen enge kliek.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gelul.
Meeste gasten, en ook de vaste gasten kwamen vanbuiten de waterlinie,
Aznavour uit z'n graf getrokken of een hologram met uur lange ode.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:45 schreef spapaars het volgende:
Afwachten dus.
Verwacht/vrees vele vaste gasten,quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:52 schreef luukert het volgende:
[..]
Aznavour uit z'n graf getrokken of een hologram met uur lange ode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |