Je bedoelt dat er mensen niet naar de IC zullen worden doorverwezen die dat eigenlijk wel nodig hebben, omwille van de capaciteit?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De max zal niet bereikt worden, ze zullen steeds striktere triage toepassen naarmate ze dichter in de buurt komen.
Als ze dat gaan doen is het max dus bereikt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De max zal niet bereikt worden, ze zullen steeds striktere triage toepassen naarmate ze dichter in de buurt komen.
Precies dit, je kan wel wegkijken... maar jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:33 schreef Kyran het volgende:
Je kon wel beter voorbereid zijn en eerder ingrijpen om het nu niet zo spannend te maken op de IC's. Als er straks doden gaan vallen omdat de IC's volliggen dan is het wel rechtstreeks de schuld van het RIVM (en de regering).
bron?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
Die beelden van Schiphol op NOS, bizar hoor.
"De beelden op NOS"quote:
Op meten treden?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
mods zouden hier harder tegen op meten treden
Maar denk je niet dat het nu al in zekere mate gebeurt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen is het max dus bereikt.
geen idee... kon tochquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
"De beelden op NOS"
Wat denk je zelf grapjas? Hart van Nederland?
Ik ook niet..quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eind mei...
Ik zag en zie nog steeds geen scenario waar dit goed kan aflopen...
Het is nu 'in het hart van nederland' haha, maar ben ze ook aan het zoeken nu.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
"De beelden op NOS"
Wat denk je zelf grapjas? Hart van Nederland?
Al die mensen zitten thuis, en dat op alle vliegvelden in Europa.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
Die beelden van Schiphol op NOS, bizar hoor.
Klopt, ik kom niet uit Brabant en vind carnaval iets verschrikkelijks maar dat terzijde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet uit brabant? Er lopen dan honderdduizenden mensen in een stad als Den Bosch. Als jij, zonder enige echte vorm van dreiging (geen doden of besmettingen op dat moment) carnaval gaat cancellen, is dat alleen haalbaar dmv een lockdown, kroegen verplicht dicht, politie op straat die boetes uit kunnen delen.
Als je denkt dat dat een optie was geweest eind februari dan ben je niet goed wijs. Dat is hetzelfde als een dag vantevoren Koningsdag aflasten in Amsterdam
Ja wtf. We zitten daar ver boven nu. Klopt dat bericht van nu.nl dan wel? Meldt Nos het ook dan ?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:43 schreef ondeugend het volgende:
Maar ik meen dat de heer Gommers? Vanochtend tijdens de briefing heb horen zeggen dat hij verwachtte vandaag op iets meer dan 600 ic opnames te zitten.
Dan is er wat gruwelijks mis gegaan toch?
Ja, het is makkelijker om mensen niet door te verwijzen dan ze van de beademing te halen wanneer iemand met hogere overlevingskans binnenkomt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er mensen niet naar de IC zullen worden doorverwezen die dat eigenlijk wel nodig hebben, omwille van de capaciteit?
Wat dat betreft, ik zei het vanmiddag tegen mijn vrouw, het was ook zo blauw en strak tijdens 9-11 in de VSquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2328312-a#UPDATE-container-44305922
Vanmorgen op Radio2 gaf die ook al aan dat het sneller ging dan verwacht en dat blijft dus aanhouden blijkbaar. Zoals ik al vaker zijn, het RIVM blijft uitgaan van best case scenarions en dat lijkt nu flink fout te gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:43 schreef ondeugend het volgende:
Maar ik meen dat de heer Gommers? Vanochtend tijdens de briefing heb horen zeggen dat hij verwachtte vandaag op iets meer dan 600 ic opnames te zitten.
Dan is er wat gruwelijks mis gegaan toch?
Ik neem toch aan dat ze proberen om alle zeer ernstige patiënten een plekje te geven op de IC's of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jaap heeft het over de piek van de groei, dus daarna zal het moeten afvlakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:43 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Jaap doet voorkomen dat de groei al iets afzwakt.
We zitten nu eind maart en de piek wordt eind mei verwacht.
Hoe dan??
Ik verwacht nog wel voor juno versoepeling als we volgende week verbetering gaan zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:47 schreef Scrapyard het volgende:
Wat een ergerlijke berichtgeving bij SBS zeg![]()
Gaan ze de straat op om mensen te vragen of ze vinden dat ''de maatregelen al iets versoepeld kunnen worden'' omdat het RIVM vandaag gezegd heeft dat het de goede kant op lijkt te gaan.
Jezus man, we zitten nog maar net drie dagen uberhaupt in deze situatie met de nieuwste richtlijnen en mogen blij zijn als het na 1 juni versoepeld kan worden. Dan afgaand op het gemiddelde SBS publiek is dit nogal stemmingmakerij.
Is niet houdbaar deze lockdown tot 1 juni. Mensen zullen massaal alles gaan negeren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:47 schreef Scrapyard het volgende:
Gaan ze de straat op om mensen te vragen of ze vinden dat ''de maatregelen al iets versoepeld kunnen worden'' omdat het RIVM vandaag gezegd heeft dat het de goede kant op lijkt te gaan.
Jezus man, we zitten nog maar net drie dagen uberhaupt in deze situatie met de nieuwste richtlijnen en mogen blij zijn als het na 1 juni versoepeld kan worden. Dan afgaand op het gemiddelde SBS publiek is dit nogal stemmingmakerij.
Die week dat we last hadden van dat virus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:47 schreef Scrapyard het volgende:
Nee dat is het vreemde... het staat niet op de NOSblog en ook nog niet op de site van het nvicquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja wtf. We zitten daar ver boven nu. Klopt dat bericht van nu.nl dan wel? Meldt Nos het ook dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |