Ik eet macaroniquote:
lijkt mn pa welquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
ik weet het nog niet.
Kan kiezen uit pasta met spekjes, of pannekoeken of shoarma of stoommaaltijd pasta met zalm
Keuzestress
Gewoon alle 4 klaarmaken en dan van alles 4 hapjes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
ik weet het nog niet.
Kan kiezen uit pasta met spekjes, of pannekoeken of shoarma of stoommaaltijd pasta met zalm
Keuzestress
doe maar sjiek?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga voor lamsoor/zeekraal/asperges/zeeduivel en krielen.. nog een sausje bedenken..
nom
m'n pa ook niet. daarom dat ie stresst in de winkel.quote:
Wie?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:39 schreef Filosoofert het volgende:
VIEZE SMERIGE KAAPHOMO
@:Ievonne !!!!
valt wel mee toch? af en toe jezelf verwennenquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe maar sjiek?
Daar wl ik straks wel een foto van
vind het wel zo klinkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
valt wel mee toch? af en toe jezelf verwennen
en zo duur is 't nu ook weer niet.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga straks gemarineerde kip eten jongens
lekker. wat heb je er allemaal bij?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga straks gemarineerde kip eten jongens
Weet ik datquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker. wat heb je er allemaal bij?
meeebie..quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het wel zo klinken![]()
maak je een foto?
oh echt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meeebie..
zeekraal pluk ik gewoon vers trouwens. groeit 500 meter van m'n huis vandaan
Jahaa!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
praat je ook met mevrouw haags nu je thuis bent?
mooie quote weerquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DAT WEET
[..]
IK NOG NIET , SUKKEL
voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe ik meestal laat op de avond.
Oh ik niet. Gevaar is alleen dat ik er vrij veel van moet pissen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik word daar altijd klaarwakker van
en dan blijft er een druppeltje zitten..quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik niet. Gevaar is alleen dat ik er vrij veel van moet pissen.
Mwah somsquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan blijft er een druppeltje zitten..
it burns man.. it burns..
Wat voor soort?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
de raskat van de buur was net ontsnapt hier in de tuinen benedenWe hadden wat te doen
Tof!quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soort van persachtige. super mooi beest is het
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Is seks met de buurvrouw nu heel erg asociaal om te doen? Ik bedoel een neefje van me vraagt dat voor een goede vriend.
Zij wil erg graag en hij ook wel heb ik begrepen maar ze schamen zich een beetje dat de geilheid groter is dan het verstand.
Zolang de vriend van je neefje anderhalve meter afstand bewaart, kan dit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Is seks met de buurvrouw nu heel erg asociaal om te doen? Ik bedoel een neefje van me vraagt dat voor een goede vriend.
Zij wil erg graag en hij ook wel heb ik begrepen maar ze schamen zich een beetje dat de geilheid groter is dan het verstand.
Nou ja beter dan niks, ik ga het ze doorgevenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang de vriend van je neefje anderhalve meter afstand bewaart, kan dit.
Grgr Jaap van Dissel
Hier ook uit dat kreng eindelijk zeg, ik ga eerst even een uurtje plat voordat ik mijn neefje zijn vriend antwoord geef, smakelijk alvast.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo laptop uit. Zo spaghetti maken
En met die diefstal komt ie weg??quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
16:19
Een 56-jarige man uit Tilburg is vandaag in een supermarkt in zijn woonplaats aangehouden, nadat hij amok had gemaakt en een personeelslid vol in het gezicht had gespuugd.
In de winkel was tumult ontstaan nadat een vrouw, die daar met haar kind was, op korte afstand door de man was toegeschreeuwd dat ze te dicht bij haar kind liep. Personeel van de supermarkt droeg de man op te vertrekken, omdat hij zich agressief gedroeg en niet de vanwege de coronacrisis voorgeschreven 1,5 meter afstand in acht nam.
De man pakte daarop een paar biertjes en liep zonder te betalen langs de kassa. Personeel pakte hem de biertjes af. De man weigerde vervolgens te vertrekken, bleef schreeuwen en spuugde een leidinggevende medewerker in het gezicht. Toen hij wegrende werd hij door het personeel tegengehouden en overgedragen aan de gealarmeerde politie.
De man wordt verdacht van zware mishandeling, dan wel een poging daartoe, en belediging, aldus de politie.
Ik heb net een uur plat gelegen. Voel me nu weer iets beter gelukkig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook uit dat kreng eindelijk zeg, ik ga eerst even een uurtje plat voordat ik mijn neefje zijn vriend antwoord geef, smakelijk alvast.
Ja das zoquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna 100 nieuwe mensen op de ic afdeling?
ze blijven daar lang he
Op 1 april zullen er naar verwachting 1.600 intensivecarebedden in Nederland nodig zijn, terwijl er dan 1.150 beschikbaar zijn. Het gaat bij deze schatting om elfhonderd COVID-19-patiënten en vijfhonderd mensen met andere ziekten. Eind mei wordt een piek van 2.200 benodigde bedden verwacht.quote:
Dit wordt heftigquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op 1 april zullen er naar verwachting 1.600 intensivecarebedden in Nederland nodig zijn, terwijl er dan 1.150 beschikbaar zijn. Het gaat bij deze schatting om elfhonderd COVID-19-patiënten en vijfhonderd mensen met andere ziekten. Eind mei wordt een piek van 2.200 benodigde bedden verwacht.
https://www.nu.nl/coronav(...)-van-18-procent.html
En Italiëquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd naar de cijfers van engeland
geen idee. ik denk dat het te vroeg is om nu al een dalende lijn te zien. Gisteren hadden we dacht ik 60, vandaag 80.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nou tot eind mei honderden doden per dag krijgen hier?
Maar als je die beschikbare ic bedden tot eind mei ziet........ Dat kan nooit goed zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. ik denk dat het te vroeg is om nu al een dalende lijn te zien. Gisteren hadden we dacht ik 60, vandaag 80.
Kan je nagaan hoe nodig het was om de horeca te sluiten
nou ja das dan ook omdat mensen er dus blijkbaar zo lang liggen. dus weinig doorloop denk ik danquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar als je die beschikbare ic bedden tot eind mei ziet........ Dat kan nooit goed zijn.
We zijn al bezig met opschalen. Eerste stap is 1500 bedden, daarna kunnen het er 2000 worden. Dat schijnt wel echt de max te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar als je die beschikbare ic bedden tot eind mei ziet........ Dat kan nooit goed zijn.
Ja...quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja das dan ook omdat mensen er dus blijkbaar zo lang liggen. dus weinig doorloop denk ik dan
Maar nog ruim 2 maanden lang en dan pas een piek van 2200!!!! Wtf joh.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn al bezig met opschalen. Eerste stap is 1500 bedden, daarna kunnen het er 2000 worden. Dat schijnt wel echt de max te zijn.
ja wat best bijzonder is want dat zijn dan de huidige mensen op de ic en alles wat nog verwacht er bij te komen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar nog ruim 2 maanden lang en dan pas een piek van 2200!!!! Wtf joh.
Pfffquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
17:24
In Italië hebben dertig artsen de strijd tegen het nieuwe coronavirus met hun leven moeten bekopen. Vijf van de zes dokters die de afgelopen 24 uur overleden waren huisartsen.
Volgens de Italiaanse bisschoppenconferentie zijn ook 67 priesters gestorven na zieken te hebben bijgestaan.
Gitzwart scenario hoor. Jemigquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat best bijzonder is want dat zijn dan de huidige mensen op de ic en alles wat nog verwacht er bij te komen.
Blijkbaar gaan ze uit van een bepaald percentage wat komende tijd besmet raakt en dan een percetage daarvan wat op de ic terecht komt
En dat zijn dan ook nog es alleen mensen die een kans maken op overleving
Oké Jaapquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
daarom is dat online boodschappen bezorgen toch niet zo slecht want het aantal momenten dat we dus boodschappen doen moet echt naar beneden.
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als wij het krijgen lijkt het haast wel alsof we in het ziekenhuis gaan belanden
Vervolgens mag amazon in frankrijk geen toners meer leveren om de post te ontlastenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
daarom is dat online boodschappen bezorgen toch niet zo slecht want het aantal momenten dat we dus boodschappen doen moet echt naar beneden.
je mag het ook opschrijven toch :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
Vervolgens mag amazon in frankrijk geen toners meer leveren om de post te ontlasten![]()
Hoe moet ik nu mijn vodje printen
ja onterecht wel he. jullie zijn beide jong. geen reden om aan te nemen dat je ernstig ziek wordtquote:
Jawel. Hoe minder je buiten komt, hoe beter het in principe isquote:
mja hoop het.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja onterecht wel he. jullie zijn beide jong. geen reden om aan te nemen dat je ernstig ziek wordt
Schrijvenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag het ook opschrijven toch :p
ja denk dat ze daar net als jumbo een max aantal mensen meoten binnen gaan latenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Hoe minder je buiten komt, hoe beter het in principe is![]()
Ik voelde me gisteren bij Gamma niet veilig. Teveel tokkies die hoestend spijkers kwamen kopen en geen afstand hielden
Ik kom alleen nog in de superquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Hoe minder je buiten komt, hoe beter het in principe is![]()
Ik voelde me gisteren bij Gamma niet veilig. Teveel tokkies die hoestend spijkers kwamen kopen en geen afstand hielden
hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel bang om het te krijgen als alleenwonende
Hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel bang om het te krijgen als alleenwonende
Ja, maar vanaf nu kom ik er niet meer. Alleen nog bij AH. Die is hier groot en ruim en ligt in een rijkeluisdorp. Die mensen zijn redelijk intelligent. Straks in de stad ga ik bestellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ze daar net als jumbo een max aantal mensen meoten binnen gaan laten
ha succes er doorheen te komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf nu kom ik er niet meer. Alleen nog bij AH. Die is hier groot en ruim en ligt in een rijkeluisdorp. Die mensen zijn redelijk intelligent. Straks in de stad ga ik bestellen.
quote:
Niemand die een oogje in het zeil kan houden, een kopje thee kan zetten, zich een beetje om me bekommertquote:
Ja dat is waardeloosquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Niemand die een oogje in het zeil kan houden, een kopje thee kan zetten, zich een beetje om me bekommert
ja moet je hier online blijven posten en je vader kan altijd nog boodschappen voor je doen toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Niemand die een oogje in het zeil kan houden, een kopje thee kan zetten, zich een beetje om me bekommert
Nee. Maar als dat zo zou zijn dan zou dat goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
is er nog iets meer bekend geworden over dat onderzoek in de uk waar ze beweren dat 80 procent het al gehad?
maar ik inmiddels wel vertrouwen in rivm en rutte, tijd terug dacht iknog dat ze te laks waren maar denk dat ze er al heel lang mee bezig warenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Maar als dat zo zou zijn dan zou dat goed nieuws zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bestelt maar wat minder cola
Ik zag een verhaal op tv van een man die het plots heel benauwd kreeg en bewusteloos raakte. Zijn vrouw heeft toen een ambulance gebeld. Ik zou gewoon ter plekke de pijp uit gaanquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je hier online blijven posten en je vader kan altijd nog boodschappen voor je doen toch?
Jawel, ik ook wel. Maar het maakt me toch een beetje triestig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben ook alleen maar heb wel mensen die ik kan inschakelen als het nodig is.
ja waarom kijk je dat soort filmpjes dan ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag een verhaal op tv van een man die het plots heel benauwd kreeg en bewusteloos raakte. Zijn vrouw heeft toen een ambulance gebeld. Ik zou gewoon ter plekke de pijp uit gaan
Ja sowieso. Maar dat van die 2200 bedden komt toch niet van het RIVM?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik inmiddels wel vertrouwen in rivm en rutte, tijd terug dacht iknog dat ze te laks waren maar denk dat ze er al heel lang mee bezig waren
mja begrijp ik wel maar we moete wel positief blijven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, ik ook wel. Maar het maakt me toch een beetje triestig.
Dat was gewoon bij Nieuwsuur of zoquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarom kijk je dat soort filmpjes dan ook
samen met het hoofd van de ic's nog watquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar dat van die 2200 bedden komt toch niet van het RIVM?
ohquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was gewoon bij Nieuwsuur of zo
Hmmmquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
samen met het hoofd van de ic's nog wat
Maar dat is met alles zo. Niet alleen met Corona.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
het rivm doet berekeningen en aan de hand daarvan wordt verwacht dat er zoveel bedden nodig zijnquote:
Vanaf nu neem ik nog minder risico’s.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja begrijp ik wel maar we moete wel positief blijven.
Wij nemen al geen onnodige risico's. lezen ons in en houden ons al gedeisd
misschien gaat de gamma ook wel bezorgen :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik nog minder risico’s.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat is met alles zo. Niet alleen met Corona.
Ik heb dus hetzelfde, moet er niet aan denken als die beroerte van vorig jaar een stukkie zwaarder was of een hersenbloeding was geweest...
Doen ze. Maar ik heb niks meer nodig. Ja, een bestekbak, maar ik kan wel even zonder levenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gaat de gamma ook wel bezorgen :p
Hopelijk zitten ze er naast danquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het rivm doet berekeningen en aan de hand daarvan wordt verwacht dat er zoveel bedden nodig zijn
k denk het niet :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk zitten ze er naast dan
Ook weleens over nagedacht. Ik heb een periode gehad dat het ook wat minder ging mentaal, met hyperventilatie erbij en zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, ik ook wel. Maar het maakt me toch een beetje triestig.
Hyperventilatie heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook weleens over nagedacht. Ik heb een periode gehad dat het ook wat minder ging mentaal, met hyperventilatie erbij en zo.
Wat ik deed als ik dan alleen thuis was en zon paniekaanval voelde opkomen, was zo snel mogelijk naar de voordeur lopen, opendoen en op straat gaan staan.
Als je dan instort ga je iig gevonden worden.
Yep. Gelukkig wel. Echt gekke dingen doet dat met je. Van een op andere moment kon ik niet meer slikken bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hyperventilatie heb ik ookPaniekaanvallen gelukkig niet. Is dat nu weer over?
doen ze alquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gaat de gamma ook wel bezorgen :p
Zal aardig gaan uitdunnen daar ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vs word echt een shithole. mensen moeten voor zichzelf vechten. wapens hamsteren
luckquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga een soort zelfbedachte ovenschotel maken. Wish me luck
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:02 schreef DaMart het volgende:
Even opvoedkundig bezig geweest toen we langs de kinderboerderij liepen:
Ik: kijk, een varken.
Uk: eten!
Ik: inderdaad, over een tijdje ligt hij op de BBQ en kunnen we hem opeten.
Gewoon een keramisch bakje, pastasaus erin, wat van die pasta-units gevuld met gorgonzola, mascarpone en walnoten, beetje zo laagjes maken, plakjes Emmenthaler bovenop en een kwartier in de airfryer. En nu maar eens zien wat het wordt. Ik weet niet eens of dat schaaltje wel ovenvast is. Maar daar komen we snel genoeg achter.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga een soort zelfbedachte ovenschotel maken. Wish me luck
heb je lang moete wachten? en was alles in de winkel er?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn AH voert een strikt deurbeleid.Zag gister al dat ze een externe schoonmaakdienst hebben ingehuurd die in de winkel aan het schoonmaken is continu. Vandaag 2 jongens bij de deur die weer iemand toelieten als er iemand de zaak verliet. Er was een rij maar iedereen hield keurig 1,5 meter afstand. Iedereen kreeg een karretje die voordat je hem krijgt wordt schoongemaakt door die jongens. Helden.
Moet je eigenlijk nog een muntje meenemen voor de karretjes of hoe gaat dat eigenlijk nu?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn AH voert een strikt deurbeleid.Zag gister al dat ze een externe schoonmaakdienst hebben ingehuurd die in de winkel aan het schoonmaken is continu. Vandaag 2 jongens bij de deur die weer iemand toelieten als er iemand de zaak verliet. Er was een rij maar iedereen hield keurig 1,5 meter afstand. Iedereen kreeg een karretje die voordat je hem krijgt wordt schoongemaakt door die jongens. Helden.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een keramisch bakje, pastasaus erin, wat van die pasta-units gevuld met gorgonzola, mascarpone en walnoten, beetje zo laagjes maken, plakjes Emmenthaler bovenop en een kwartier in de airfryer. En nu maar eens zien wat het wordt. Ik weet niet eens of dat schaaltje wel ovenvast is. Maar daar komen we snel genoeg achter.
Heb je die pasta wel eerst even gekookt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een keramisch bakje, pastasaus erin, wat van die pasta-units gevuld met gorgonzola, mascarpone en walnoten, beetje zo laagjes maken, plakjes Emmenthaler bovenop en een kwartier in de airfryer. En nu maar eens zien wat het wordt. Ik weet niet eens of dat schaaltje wel ovenvast is. Maar daar komen we snel genoeg achter.
Er is nog een bakje van een ander maakselquote:
Nee. Ik bedacht, dat doe je met lasagnebladen ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je die pasta wel eerst even gekookt?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je die pasta wel eerst even gekookt?
5 minuutjes max, weet niet of alles er was, had maar een paar dingen nodig en niet op de rest gelet, maar denk dat wc papier er sowieso niet was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je lang moete wachten? en was alles in de winkel er?
In alle karretjes zit al een muntje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk nog een muntje meenemen voor de karretjes of hoe gaat dat eigenlijk nu?#VanDieDingen
Denk dat een kwartier dan wel kort is.. maar 't kanquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik bedacht, dat doe je met lasagnebladen ook niet.
oke. nou klinkt positief zo wel .quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
5 minuutjes max, weet niet of alles er was, had maar een paar dingen nodig en niet op de rest gelet, maar denk dat wc papier er sowieso niet was.
Hmm ja dat is ook zo naja ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik bedacht, dat doe je met lasagnebladen ook niet.
Zeker en nadat je je karretje weer hebt ingeleverd kan je eerst nog langs de hand dispenser maar die hangt er al zeker een jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. nou klinkt positief zo wel .
jammerquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ze smaken goed
Sorry @:bitterbal, geen foto. Was aan 't facetimen.
je moet een karretje>? Geen mandje?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker en nadat je je karretje weer hebt ingeleverd kan je eerst nog langs de hand dispenser maar die hangt er al zeker een jaar.
Nou lijkt me meevallen. In water van 100 graden hoeven ze maar 4 minuten. Dit wordt nog veel warmer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat een kwartier dan wel kort is.. maar 't kan
Hoop dat t smaakt
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou lijkt me meevallen. In water van 100 graden hoeven ze maar 4 minuten. Dit wordt nog veel warmer.
Je moet een net schoongemaakt karretje. Denk voor de 1,5 meter regel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet een karretje>? Geen mandje?
heb je nu voor een paar dagen gekocht?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet een net schoongemaakt karretje. Denk voor de 1,5 meter regel.
En ze weten hoeveel karretjes er zijn en hoeveel mensen er dan in de winkel zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet een net schoongemaakt karretje. Denk voor de 1,5 meter regel.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini lasagne!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit best lekker is. Laat het nog even rustig afkoelenquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker experimenteren, dat is t mooie aan koken
is dat alles wat je gaat eten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best lekker is. Laat het nog even rustig afkoelen
klopt niet. Besmettingen zat gisteren al tegen de 70k aan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
18:24
In de afgelopen 24 uur zijn in Italië 683 nieuwe sterfgevallen gerapporteerd. Het aantal doden stijgt minder snel dan de voorbije dagen, gisteren werden er nog 743 sterfgevallen gemeld.
Het totale dodental is opgelopen tot 7503. In totaal zijn er al 57521 besmettingen vastgesteld.
Ik denk het wel. Misschien vanavond nog wat rauwe wortel als ik 3 op Reis ga bingen. Of Rail away of zo.quote:
https://www.ad.nl/dossier(...)-patienten~a3523299/quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klopt niet. Besmettingen zat gisteren al tegen de 70k aan.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-patienten~a3523299/
quote:In Italië zijn de afgelopen dag 683 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat zijn er minder dan gisteren, toen 743 doden werden gemeld. Er zijn ook minder mensen opgenomen op de IC, 93. Correspondent Mustafa Marghadi spreekt van een lichtpuntje.
Onder de doden zijn 31 zorgmedewerkers. Het aantal besmettingen steeg van 69.176 naar 74.386.
Ja in Italië lijkt voorzichtig in ieder geval de exponentiële stijging ook tot staan gebrachtquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat lichtpuntje
Sommige mensen zijn echt zo dom als kak hequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
kappen met bellen jongens
5 MINUTEN GELEDEN
'Bel niet naar 112 als je meer dan 2 mensen samen ziet'
Veiligheidsregio Zeeland Veilig roept mensen op om niet meer naar 112 te bellen als ze groepen zien van meer dan 2 personen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
kappen met bellen jongens
5 MINUTEN GELEDEN
'Bel niet naar 112 als je meer dan 2 mensen samen ziet'
Veiligheidsregio Zeeland Veilig roept mensen op om niet meer naar 112 te bellen als ze groepen zien van meer dan 2 personen.
Geen idee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat gaan ze melden
26 MINUTEN GELEDEN
Mededeling van het kabinet
Aan het begin de avond wordt een mededeling verwacht van het kabinet over de coronacrisis. U kunt dit live volgen via de NOS-site, de NOS-app en Facebookpagina van NOS-nieuws.
Ik lees het straks hier wel, ga nu even een welverdiend dutje doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
26 MINUTEN GELEDEN
Aan het begin de avond wordt een mededeling verwacht van het kabinet over de coronacrisis. U kunt dit live volgen via de NOS-site, de NOS-app en Facebookpagina van NOS-nieuws.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het straks hier wel, ga nu even een welverdiend dutje doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuk zequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
wat heb je in huis?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
weet nog steeds niet wat ik moet eten
pannekoeken met spekquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]anytime
gelijk die pannenkoeken ff van je balkon af gooien.
Slaapzequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. Gelukkig wel. Echt gekke dingen doet dat met je. Van een op andere moment kon ik niet meer slikken bijvoorbeeld...
Dat is raar gevoel hoor...
Het hielp altijd wel on stukje te gaan wandelen, of bijvoorbeeld tien keer de trap op en neer te rennen. Je ademhaling komt dan weer tot rust. Bij mij werkte dat heel goed.
Pannenkoeken met spekquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pannekoeken met spek
spaghetti met cobonara saus, spek en courgette
shoarma (maar langst houdbaar)
Stoommaaltijd zalm
ook als je er stroop op doet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hartige pannenkoeken zijn de as van het kwaad.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
26 MINUTEN GELEDEN
Verwacht verder ook geen extra maatregelen of zoquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)na-crisisberaad.html
nog niet begonnen
maybe.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak je daar dan wel een foto van
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die spek met de stroop is de ultieme combi
De vrouw weetquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die spek met de stroop is de ultieme combi
Een verbod op bitterballen tot 1 juni, omdat blijkt dat die de verspreiding van het coronavirus versnellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
26 MINUTEN GELEDEN
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een verbod op bitterballen tot 1 juni, omdat blijkt dat die de verspreiding van het coronavirus versnellen.
ja kunnen ze toch een andere snack kiezenquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo willen ze het borrelen ontmoedigen.
ohlas hem snel :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch geen bejaarde"Bejaarden mogen niet klagen"
31 maart gaan ze beslissen of de maatregelen die nu tot 6 april gelden worden verlengd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is de update zelf? Ik zit nou weer naar tenenkrommend gelul van een freelancer van de Gooi- en Smijtlander te luisteren
31 maart besluiten ze over het vervolg van alle maatregelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is de update zelf? Ik zit nou weer naar tenenkrommend gelul van een freelancer van de Gooi- en Smijtlander te luisteren
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij begin ik koorts te krijgen
Hij kan dit wel enorm goed, zelfs het laten blijken dat hij een vraag zat isquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Rutte verliest beetje zijn geduld. arme man
rutte is een baas serieusquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan dit wel enorm goed, zelfs het laten blijken dat hij een vraag zat is
Dat lijkt me voldoende duidelijk. Geen enkele aanleiding om de pers dan vragen te laten stellen want dat leidt tot niets. Oprotten, kom 31 maart maar terug.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
31 maart gaan ze beslissen of de maatregelen die nu tot 6 april gelden worden verlengd.
Heb je een thermometer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij begin ik koorts te krijgen
De Telegrof moet morgen ook een citaatje hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me voldoende duidelijk. Geen enkele aanleiding om de pers dan vragen te laten stellen want dat leidt tot niets. Oprotten, kom 31 maart maar terug.
Ik had het gros van die journalisten echt al lang allemaal de moeder geroepen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Rutte verliest beetje zijn geduld. arme man
Uiteraardquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kap nou. Heb je nog contact met de huisarts?
kun je geen coronatest krijgen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Maar zonder gekheid: ik ben vrij goed in het aanvoelen wanneer ik koorts heb
Moet morgen sowieso terug voor nog wat testen enzo. Dus zal het wel horen
* FranticDJ valt hoe dan ook in de kwetsbare groep
Compact dingetjequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Maar zonder gekheid: ik ben vrij goed in het aanvoelen wanneer ik koorts heb
Moet morgen sowieso terug voor nog wat testen enzo. Dus zal het wel horen
* FranticDJ valt hoe dan ook in de kwetsbare groep
Dat zal ik dus morgen eens besprekenquote:
vond vooral die vraag over huizen kopen en vakanties domquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Die laatste vraag was wel echt dom
hoop het.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zal ik dus morgen eens bespreken
want ik heb dan wederom een long test ding en een bloedtest voor andere zaken.
COPD/Astmaquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom val je in de kwetsbare groep eigenlijk?
Ja, die ook. Maar Rutte terugroepen en dan zo’n schoolkrantvraag stellen kan ik echt niet tegen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond vooral die vraag over huizen kopen en vakanties dom
Iedereen heeft zijn eigen lijstje met vragen, maar niemand is snugger genoeg om te zien dat het allemaal DEZELFDE vragen zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik had het gros van die journalisten echt al lang allemaal de moeder geroepen.
die vragen is sowieso open deuren in trappen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen lijstje met vragen, maar niemand is snugger genoeg om te zien dat het allemaal DEZELFDE vragen zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die ook. Maar Rutte terugroepen en dan zo’n schoolkrantvraag stellen kan ik echt niet tegen.
'Ja jezus kut, als je had opgelet had je gehoord dat die vraag al 3 keer is gesteld'quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen lijstje met vragen, maar niemand is snugger genoeg om te zien dat het allemaal DEZELFDE vragen zijn
Rutte is heel beschaafd. Dat waardeer ik in hem. Zoals die keer dat hij dat bekertje koffie opdweildequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hij kwam toch terug.
hoop dat ze nu hun rust pakken
Op zee 0 last van. Daarom dat het ook de enige chronische ziekte is waarbij je geen restricties op je vaarbevoegdheid hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat op zee niet eng? Of heb je ruime voorraden medicijnen bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij ook altijd voldoende medicijnen mee en voldoende materiaal sowieso in de medicijnkist aan boord.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op zee 0 last van. Daarom dat het ook de enige chronische ziekte is waarbij je geen restricties op je vaarbevoegdheid hebt.Is dat omdat je op zee schone lucht hebt? Geen stof, pollen en zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij ook altijd voldoende medicijnen mee en voldoende materiaal sowieso in de medicijnkist aan boord.
Ik zat me vroeger tijdens persconferenties ook groen en geel te ergerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja jezus kut, als je had opgelet had je gehoord dat die vraag al 3 keer is gesteld'
exacltyquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat omdat je op zee schone lucht hebt? Geen stof, pollen en zo?
daar wil ik ook een kliko voorquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de PMD-kliko bij de weg zetten
Post Menstruele Deposits?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de PMD-kliko bij de weg zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |