abonnement Unibet Coolblue
pi_192734122
Had ik al vermeld dat ik een best kleine moederpoes en best grote kittens heb?
6.5 weken :D

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192735388
Hahaha dat ziet er echt niet uit :D Wel heul lief! O+

Geen tips voor de dikke rooie :D :'( Behalve misschien als het zo blijft toch laten checken op gruis (kan dat überhaupt bij zo'n ukkie?) of blaasontsteking ofzo? Plast ie ook vaker dan zijn zus? Maar denk eigenlijk dat jij met alle ervaring en kennis allang zelf aan dit soort dingen hebt gedacht. Dus misschien istie toch gewoon lui :D

(Ik heb overigens ook een niet-meer-dikke rooie die ineens een aantal keer achter elkaar op een kleedje plaste, steeds als ik de hond was uitlaten. Bleek dat ie niet meer op de kattenbak durfde omdat hij was geschrokken van de niet-zo-knuffelige hond van de buren die waarschijnlijk voorbijkwam toen hij net op de bak zat. Bak ergens anders gezet en nog een tweede erbij en het was opgelost. Ik was al helemaal bezorgd dat ie misschien ziek was enzo..)
pi_192735933
Ik denk dat het echt een combinatie vanuit jeugd en gemakzucht is. Want hij weet de bak echt wel te vinden.
Op de kitten kamer doet hij het prima. Behalve als ik daar een zacht kleedje neerleg. Alleen het slaapkussen van de vorige foto is veilig.

Nu een stuk karton op zijn favoriete pisplek op de bank gelegd (want dat kleed is vandaag weer fris gewassen) en onder het spelen goed in de gaten gehouden. Telkens als hij door de hurkjes dreigde te gaan op de kittenbak gezet. Meer dan grit vreten kwam er niet. En toen zakte hij weer, ik gaf hem vertrouwen (en een doekje in de buurt) en meneer sprong van de bank en linea recta naar de bak waar een grotepoezenplas gedeponeerd werd *O*
En grit gevreten :')

Beter stofzuigen ze het grit op wat nu door de halve woonkamer ligt _O-

Nu is de jongeman bezig met de volgende ontwikkeling: ontdekken van de grote krabpaal. Blijft nog spannend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192744658
Zou de papa een enorme kater geweest zijn? Het is wel aandoenlijk, zo'n klein moedertje... maar die kids zijn ook best enorm ja. En hoera voor grotepoezenplasjes op de bak! *O*
pi_192747244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had ik al vermeld dat ik een best kleine moederpoes en best grote kittens heb?
6.5 weken :D

[ afbeelding ]
Oh wow :o Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is ze een teen mom?
pi_192747350
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 09:33 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Oh wow :o Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is ze een teen mom?
Waarschijnlijk wel. Ik gok dat ze een dezer maanden haar eerste verjaardag viert, gezien haar voorgeschiedenis en gedrag.
Volgende week waarschijnlijk enting, dan kan ik het navragen want dierenarts kan dat zien aan het gebit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192761452
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:13 schreef Cat-astrophe het volgende:


Toen ik de foto maakte dacht ik dat hij er relaxed bij hing... hij bleek aan het pissen te zijn :')
[ afbeelding ]
Moeder at gewoon door van de vochtige brokjes _O_ En het is ook ingewikkeld als je al zo vroeg zindelijk wordt en brokjes eet O+

Ik snap het! Hij is gewoon in de war!! _O- Plassen in je bord met brokjes, grit eten. Het lijkt ook zo op elkaar als je nog een kleuter bent :D
pi_192801397
Gisteren was het nieuwe baasje van het drietal op bezoek (ja, nu officieel!)
Ik merkte toen op dat de kinders nog geen belangstelling hadden voor de krabpaal.....




Op 1.80m hoogte....


Als je rood bent is het trouwens on-mo-ge-lijk om je voorpoten uit de etensbak te houden tijdens je diner. Niet spelen, niet knoeien, gewoon netjes eten. Maar die voorpoten hangen er altijd in _O-
Heb hem zo ook eens slapend eruit gevist.


Met de sterilisatie is de jonge griet in Zusje weer los gemaakt. Ik heb haar nog niet zo enthousiast zien rennen en spelen met haar kinderen als deze week O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192804988
Wat een leukerds! Baal toch zo dat ik allergisch ben ;(
pi_192807149
Die rooie _O- O+
  zondag 26 april 2020 @ 10:47:31 #111
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_192811480
Ohhh ik ben opzoek naar een kitten en nu zie ik deze prachtige beestjes en ben helemaal verliefd!!!
pi_192888281






Speeltunnels zijn leuk voor jong en iets ouder.


Hallo!? Kroelen? O+

Ze zijn nu acht weken, het groeit en bloeit. Asiel probeert kittens nu tot 10 weken in het gastgezin te houden, ik vind het prima. Het is gezellig spul.
Zusje is uit haar schelp gekropen en nu ze minder hoeft te moederen speelt ze haast nog meer dan de kittens. Ze is ook nog maar een jonge griet, altijd leuk als dat weer eruit komt.

Katertje liet me gisteren heel erg schrikken door van 1.80m uit de krabpaal te vallen :o
Waar kittens normaal even met het kopje schudden en doordenderen schoten zijn pootjes alle kanten op, hij kon echt niet meer lopen :X Ik zag me al ‘s avonds laat naar de dierenarts gaan.... maar de oogjes waren helder met gelijke pupillen, hij was wakker, kon volgen wat in de omgeving gebeurde en met een minuut of tien knuffelen kwam hij weer wat op de poot. Na een half uurtje rustig bij me zitten scheurde hij er weer op los. Toch rubber!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:41:38 #113
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_192890187
Aahw arme kleintje. Het was ook wel een te makkelijk nestje. Ze moesten toch iets verzinnen om je even een moeilijke avond te bezorgen :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_192892158
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:41 schreef superkimmi het volgende:
Aahw arme kleintje. Het was ook wel een te makkelijk nestje. Ze moesten toch iets verzinnen om je even een moeilijke avond te bezorgen :+
Dat had hij al gedaan door op de bank te pissen }:|

Wat inmiddels ook voltooid verleden tijd is *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:30:46 #115
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_192895393
Bank de deur uitgedaan? :P :+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_192895467
Arme rooie met zijn ongeluk! Gelukkig viel het mee.

Een nicht van mij had eens een jonge kitten.
Dat beestje was eens op/aan een grote, zware kast geklommen en toen donderde dat ding O
op één of andere manier naar beneden bovenop dat beestje. Die heeft het niet gered. ;(
pi_192896393
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:36 schreef vencodark het volgende:
Arme rooie met zijn ongeluk! Gelukkig viel het mee.

Een nicht van mij had eens een jonge kitten.
Dat beestje was eens op/aan een grote, zware kast geklommen en toen donderde dat ding O
op één of andere manier naar beneden bovenop dat beestje. Die heeft het niet gered. ;(
Achgos ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193021851
Eckte poezen

Kleedje lag ook echt niet goed in de kast. Want daar was geen zon :{w




Drie katten, een glas water en een restje van een toetje...


En nu lig ik er.... warmpjes bij O+


Ik ga ze missen na de verhuizing, dit stel hoort toch wel bij mijn top3 van gezellige, probleemloze nestjes. Super sociale kittens, laten zich goed oppakken, komen als ik ze roep, klimmen niet in mijn benen, zijn niet bang als ik ze draag.
Waar sommige nesten na het spelen in een hoopje op de grond achter de bank belanden is dat hier lava. Krabpaal, schoot, stoel, hangmat, dat zijn de slaapplekken! En vooral de rooie is een knuffelaar. Komt na een rondje stoeien expres op me af om zich *plof* op schoot neer te gooien en te gaan slapen.
En Zusje is fantastisch O+ Vanmorgen heb ik wel een uur lang kopjes en neuskusjes van haar gekregen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 mei 2020 @ 22:34:02 #119
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193022971
Awwww O+ O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 9 mei 2020 @ 06:44:04 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_193026857
Ze zijn echt mooi ook O+ en fijn dat er al een huis voor is. Goed begin zo.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 07:57:12 #121
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_193027170
Wat een rijkdom dat ze zo heerlijk bij jou wilen slapen O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:02:12 #122
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193028240
Ah O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator zaterdag 9 mei 2020 @ 10:05:32 #123
184769 crew  Deisyy
pi_193028281
Wat een gezellige beestjes O+ Ik kan me voorstellen dat je ze gaat missen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193126970
Veel slaapfotos maar als de sloopkogels in actie zijn is er niks fatsoenlijks te zien.
En ze worden steeds leuker O+







Het bleek ook ‘neem je kind mee naar je werk’ dag te zijn


Helaas was de crčche slecht geregeld


Tongetje O+ :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193128242
Oh wat zijn ze toch cute!
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:26:02 #126
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193128598
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193131612
Eh, als het nieuwe adres niet door gaat. Hier is nu ook plek. Onze oude makker heeft het na 16 jaar opgegeven en is helaas overleden.

Nu is het stil in huis na 23 jaar katten op schoot. En jouw stel ziet er geweldig uit!
pi_193132004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:11 schreef Charlie_Brown het volgende:
Eh, als het nieuwe adres niet door gaat. Hier is nu ook plek. Onze oude makker heeft het na 16 jaar opgegeven en is helaas overleden.

Nu is het stil in huis na 23 jaar katten op schoot. En jouw stel ziet er geweldig uit!
Ach, sneu ;(

Maar reken er maar niet op dat deze adoptie niet doorgaat. Het is een vriendin van een vriendin (ik ken haar van feestjes) en die is dolverliefd. Menig foto en filmpje is al uitgewisseld. Door die stomme Corona kon ze maar één keer op bezoek komen :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193137691
Oooh lief mooi leuk schattig O+ O+ O+
pi_193140185
Ze zijn ook nog zo lekker close met elkaar O+
pi_193206299
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 07:54 schreef Gaoxing het volgende:
Oh ze zijn echt mega-schattig. Is dit een van je makkelijker nestjes?
Ik quote je even :')

Bij de eerste enting hadden beiden een hartruisje. Komt vaker voor en trekt vrijwel altijd weg.
Niet bij deze twee ;( Sterker nog, bij poesje is hij een graadje erger geworden.
En dat is eigenlijk alles... Ze groeien, ze stoeien, slopen (het liefst een uur lang) ze doen alles wat kittens horen te doen. Maar er zit dus wel nog steeds die ruis, waarvan we niet weten wat dat in de toekomst gaat betekenen.

En laat het baasje nu juist voor een drietal zijn gegaan omdat ze van tijd tot tijd nachten weg is. En dat is niet handig bij poesjes die medicijnen nodig zouden kunnen gaan hebben.
Daarnaast is het doen van aanvullende onderzoeken duur, zeker als je twee kandidaten hebt.
Dus logischerwijze twijfelt ze nu ;( Als ik in haar schoenen stond (en qua omstandigheden doe ik dat) zou ik ook twijfelen.

Ik heb voor morgenavond maar een afspraak gemaakt bij mijn eigen dierenarts. Eens kijken wat die hoort en wat die voor mening heeft. Al krijg je natuurlijk nooit zekerheden. En dan gaat beoogd baasje beslissen.
En gaan ze ķf snel verhuizen (geplande vrijdag zal dan vast niet meer haalbaar zijn) ķf ik mag voor het drietal alsnog reclame gaan maken. Met een rugzakje. Ze komen ook dan vast goed terecht, maar dit was niet hoe we hadden bedacht dat het zou gaan. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2020 @ 14:52:57 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193206596
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik quote je even :')

Bij de eerste enting hadden beiden een hartruisje. Komt vaker voor en trekt vrijwel altijd weg.
Niet bij deze twee ;( Sterker nog, bij poesje is hij een graadje erger geworden.
En dat is eigenlijk alles... Ze groeien, ze stoeien, slopen (het liefst een uur lang) ze doen alles wat kittens horen te doen. Maar er zit dus wel nog steeds die ruis, waarvan we niet weten wat dat in de toekomst gaat betekenen.

En laat het baasje nu juist voor een drietal zijn gegaan omdat ze van tijd tot tijd nachten weg is. En dat is niet handig bij poesjes die medicijnen nodig zouden kunnen gaan hebben.
Daarnaast is het doen van aanvullende onderzoeken duur, zeker als je twee kandidaten hebt.
Dus logischerwijze twijfelt ze nu ;( Als ik in haar schoenen stond (en qua omstandigheden doe ik dat) zou ik ook twijfelen.

Ik heb voor morgenavond maar een afspraak gemaakt bij mijn eigen dierenarts. Eens kijken wat die hoort en wat die voor mening heeft. Al krijg je natuurlijk nooit zekerheden. En dan gaat beoogd baasje beslissen.
En gaan ze ķf snel verhuizen (geplande vrijdag zal dan vast niet meer haalbaar zijn) ķf ik mag voor het drietal alsnog reclame gaan maken. Met een rugzakje. Ze komen ook dan vast goed terecht, maar dit was niet hoe we hadden bedacht dat het zou gaan. :{
O dat is een tegenvaller ..... :{
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:56:45 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193206658
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik quote je even :')

Bij de eerste enting hadden beiden een hartruisje. Komt vaker voor en trekt vrijwel altijd weg.
Niet bij deze twee ;( Sterker nog, bij poesje is hij een graadje erger geworden.
En dat is eigenlijk alles... Ze groeien, ze stoeien, slopen (het liefst een uur lang) ze doen alles wat kittens horen te doen. Maar er zit dus wel nog steeds die ruis, waarvan we niet weten wat dat in de toekomst gaat betekenen.

En laat het baasje nu juist voor een drietal zijn gegaan omdat ze van tijd tot tijd nachten weg is. En dat is niet handig bij poesjes die medicijnen nodig zouden kunnen gaan hebben.
Daarnaast is het doen van aanvullende onderzoeken duur, zeker als je twee kandidaten hebt.
Dus logischerwijze twijfelt ze nu ;( Als ik in haar schoenen stond (en qua omstandigheden doe ik dat) zou ik ook twijfelen.

Ik heb voor morgenavond maar een afspraak gemaakt bij mijn eigen dierenarts. Eens kijken wat die hoort en wat die voor mening heeft. Al krijg je natuurlijk nooit zekerheden. En dan gaat beoogd baasje beslissen.
En gaan ze ķf snel verhuizen (geplande vrijdag zal dan vast niet meer haalbaar zijn) ķf ik mag voor het drietal alsnog reclame gaan maken. Met een rugzakje. Ze komen ook dan vast goed terecht, maar dit was niet hoe we hadden bedacht dat het zou gaan. :{
-O- -O-
Sterkte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193207212
Dana heeft ook een forse hartruis en daar heeft de DA afgeraden om medicatie te gaan geven. Dus het kan ook zo, we weten inmiddels al 2 jaar dat ze dit heeft en ze is nog steeds een happy poes. Ze heeft alleen af en toe een wat witter neusje. En dat zijn ook de dagen waarop ze wat meer slaapt, maar dan herstelt het vanzelf weer.

En met forse hartruis bedoel ik dat het als leek zijn de zeer duidelijk hoorbaar was.
pi_193207401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:31 schreef Puala het volgende:
Dana heeft ook een forse hartruis en daar heeft de DA afgeraden om medicatie te gaan geven. Dus het kan ook zo, we weten inmiddels al 2 jaar dat ze dit heeft en ze is nog steeds een happy poes. Ze heeft alleen af en toe een wat witter neusje. En dat zijn ook de dagen waarop ze wat meer slaapt, maar dan herstelt het vanzelf weer.

En met forse hartruis bedoel ik dat het als leek zijn de zeer duidelijk hoorbaar was.
Gelukkig heeft ze er weinig last van en blijft dat lang zo. O+
Zoals de meelezers wel weten heb ik eerder een kitten gehad met een flinke hartruis en die is met 10 weken ingeslapen. Daar is nu absoluut geen sprake van, deze poesjes doen het prima en kunnen goed geadopteerd worden. De hartruis is voor mij met het blote oor ook niet hoorbaar of voelbaar.

Het is alleen het onzekere wat de keuze lastig maakt. Als we konden zeggen dat er nooit medicatie nodig gaat zijn, dan was het voor het beoogde baasje geen probleem. Maar zoals het nu is... als ik in haar schoenen stond zou ik denk ik ook voor een kitten kiezen wat op dit moment 100% gezond is, ipv een kitten (of twee..) wat meer kans heeft op complicaties en medicijngebruik. Nu is de mening van de asiel dierenarts er eentje, maar even afwachten wat de mening is van mijn eigen praktijk en dat naast elkaar leggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:53:31 #136
386633 Adnap
I love Life !
pi_193221260
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze er weinig last van en blijft dat lang zo. O+
Zoals de meelezers wel weten heb ik eerder een kitten gehad met een flinke hartruis en die is met 10 weken ingeslapen. Daar is nu absoluut geen sprake van, deze poesjes doen het prima en kunnen goed geadopteerd worden. De hartruis is voor mij met het blote oor ook niet hoorbaar of voelbaar.

Het is alleen het onzekere wat de keuze lastig maakt. Als we konden zeggen dat er nooit medicatie nodig gaat zijn, dan was het voor het beoogde baasje geen probleem. Maar zoals het nu is... als ik in haar schoenen stond zou ik denk ik ook voor een kitten kiezen wat op dit moment 100% gezond is, ipv een kitten (of twee..) wat meer kans heeft op complicaties en medicijngebruik. Nu is de mening van de asiel dierenarts er eentje, maar even afwachten wat de mening is van mijn eigen praktijk en dat naast elkaar leggen.
Wat een plotwending zeg... arme poesjes.
De vorige herinner ik mij nog.
Hoe laat mag je naar de dierenarts ?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:57:06 #137
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_193222941
Ach he, wat rot :( Maar wel fijn dat mogelijk toekomstig baasje er goed over nadenkt. Ik duim!
pi_193223056
Wij hebben een kat met hartruis gehad. Die stierf dat wel aan.

Mijn dochter heeft het ook maar dat is een andere variant. Wellicht kunnen er bij katten ook meerdere oorzaken zijn.
pi_193223412
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze er weinig last van en blijft dat lang zo. O+
Zoals de meelezers wel weten heb ik eerder een kitten gehad met een flinke hartruis en die is met 10 weken ingeslapen. Daar is nu absoluut geen sprake van, deze poesjes doen het prima en kunnen goed geadopteerd worden. De hartruis is voor mij met het blote oor ook niet hoorbaar of voelbaar.

Het is alleen het onzekere wat de keuze lastig maakt. Als we konden zeggen dat er nooit medicatie nodig gaat zijn, dan was het voor het beoogde baasje geen probleem. Maar zoals het nu is... als ik in haar schoenen stond zou ik denk ik ook voor een kitten kiezen wat op dit moment 100% gezond is, ipv een kitten (of twee..) wat meer kans heeft op complicaties en medicijngebruik. Nu is de mening van de asiel dierenarts er eentje, maar even afwachten wat de mening is van mijn eigen praktijk en dat naast elkaar leggen.
Ik begrijp het dilemma volledig. Hopelijk heeft je eigen dierenarts goed nieuws.
pi_193223644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:04 schreef F_r het volgende:
Wij hebben een kat met hartruis gehad. Die stierf dat wel aan.

Mijn dochter heeft het ook maar dat is een andere variant. Wellicht kunnen er bij katten ook meerdere oorzaken zijn.
Onze kat had ook een (behoorlijke) hartruis. Ze was ook gauw buiten adem. Maar, ondanks dat de dierenarts dacht dat ze niet oud zou worden, is ze 15 geworden.
pi_193225451
Ach, wat jammer, deze wending. Ik duim dat het meevalt met het ruisje van kleine zus.
pi_193233298
Kittens en Zusje are GO *O* *O* *O*
Toekomstig baasje (en ik ook wel een beetje) is door de asieldierenarts en mijn dierenarts gerust gesteld. Waarschijnlijk rollen de kittens met ruis prima door het leven en duurt het jaaaaaren voordat er mogelijk problemen zouden ontstaan. En dat er dan medicatie in zou moeten en zo.

Hopelijk kan ze vrijdag nog een afspraak maken voor de adoptie en gaan ze net voor het weekend verhuizen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:04:45 #143
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193233318
Oh wat fijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Spellchecker woensdag 20 mei 2020 @ 23:08:34 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193233371
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kittens en Zusje are GO *O* *O* *O*
Toekomstig baasje (en ik ook wel een beetje) is door de asieldierenarts en mijn dierenarts gerust gesteld. Waarschijnlijk rollen de kittens met ruis prima door het leven en duurt het jaaaaaren voordat er mogelijk problemen zouden ontstaan. En dat er dan medicatie in zou moeten en zo.

Hopelijk kan ze vrijdag nog een afspraak maken voor de adoptie en gaan ze net voor het weekend verhuizen O+
Nou! O+

[voorzichtig] *O* [/voorzichtig]
pi_193237927
Ah wat fijn
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:56:51 #146
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193238069
Kittens en Zusje gaan verhuizen *O* *O*

Wat zal het stil worden in je huis, @Cat-astrophe -O-
pi_193238096
*O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:38:12 #148
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_193239258
Go Zusje en fam!!!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_193245265
Wat fijn dat het toch is goedgekomen en dat ze een huisje hebben! *O*
pi_193260301
De oortjes zijn verhuisd O+



Eerst moest de laatste woonkamerverbouwing uiteraard plaatsvinden

Geen lekkage, er staat een waterbakje onder de tunnel :')


Nieuwe hoogten voor het taartje


En aan de tap bij mamma. Leuk dat ze dat voorlopig nog kunnen blijven doen, zolang zij het oké vindt


Toch wel een raar afscheid nu, niet de traditionele dikke zoen die ik normaal op de kopjes geef. Ik heb ze voor vertrek zelfs even ‘gewassen’ met babydoekjes, voor zover dat iets doet. (Al denken baasje en ik dat zij al Corona heeft gehad dus dat scheelt, in dit geval).

Vanmorgen lag het duo in de krabpaal te slapen. Ik kroelen. En toen dook Zusje een verdieping lager op, voorpootjes op mijn schouders en *boenk* *; O+

Leuk dat ik ze op afstand kan blijven volgen.

Inmiddels de kittenkamer uitgepuind, en eigen team is wat extra kroelen komen halen. Voorlopig geen kattenwissels meer :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-05-2020 16:13:06 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')