quote:
Je piste al meters buiten de pot met je reactie want ik had 't niet over de coronagevallen, maar nu ben je 'm even helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:40 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog een paar lekkere pakkende moppen verzinnen bij deze foto en de video met "paniek baby's" en dan heb je wat mij betreft je onwetendheid en kortzichtigheid optimaal en volledig getoond.
Het is echt verbazingwekkend hoe hier door een paar users datgene, dat wereldwijd door ook / vooral de artsen en experts als een enorme uitdaging en een groot en waarschijnlijk blijvend gevaar voor een aanzienlijk deel der mensen op deze aardkloot zien, op een zo luchtige en tenenkrommende manier wordt gemarginaliseerd.
Een carrière als CliniClown.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je piste al meters buiten de pot met je reactie want ik had 't niet over de coronagevallen, maar nu ben je 'm even helemaal kwijt.
paniekbaby dus.. om over iedere scheet te roepen dat de wereld in brand staat. case closed
Zit je zo in een depressie dat je mij daar voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:49 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Een carrière als CliniClown.
Iets voor jou?
Ik zie genoeg talent.![]()
![]()
![]()
Niets van aantrekken. Die Beathoven ziet gewoon zijn verdienmodel in de knel komen, daarom dat hij de morele deugmens gaat uithangen. Want dat is wat hij en die lui van AzG met elkaar gemeen hebben: hun verdienmodel. Zij zijn de werkelijke parasieten, ze "verdienen" hun geld over onze ruggen en gebruiken die migranten alleen maar als manipulatie-middel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:40 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog een paar lekkere pakkende moppen verzinnen bij deze foto en de video met "paniek baby's" en dan heb je wat mij betreft je onwetendheid en kortzichtigheid optimaal en volledig getoond.
Het is echt verbazingwekkend hoe hier door een paar users datgene, dat wereldwijd door ook / vooral de artsen en experts als een enorme uitdaging en een groot en waarschijnlijk blijvend gevaar voor een aanzienlijk deel der mensen op deze aardkloot zien, op een zo luchtige en tenenkrommende manier wordt gemarginaliseerd.
Nee joh.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zit je zo in een depressie dat je mij daar voor nodig hebt.
Ach.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:06 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Die Beathoven ziet gewoon zijn verdienmodel in de knel komen, daarom dat hij de morele deugmens gaat uithangen. Want dat is wat hij en die lui van AzG met elkaar gemeen hebben: hun verdienmodel. Zij zijn de werkelijke parasieten, ze "verdienen" hun geld over onze ruggen en gebruiken die migranten alleen maar als manipulatie-middel.
ik vul een beetje jouw tekortkomingen op hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ach.
Onwetendheid en / of kortzichtigheid kan ook vermakelijk zijn.
Maar eerlijk is eerlijk, ik had hem wel wat hoger ingeschat.
tja.. of niet hequote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:06 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Die Beathoven ziet gewoon zijn verdienmodel in de knel komen, daarom dat hij de morele deugmens gaat uithangen. Want dat is wat hij en die lui van AzG met elkaar gemeen hebben: hun verdienmodel. Zij zijn de werkelijke parasieten, ze "verdienen" hun geld over onze ruggen en gebruiken die migranten alleen maar als manipulatie-middel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |