Tsja, maar vind het wel heel erg geschat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-momenteel~a93467f7/
Hopen dat dit waar is.
Dan is het nog niet voorbij. Beter om nog even zo te blijven doorgaan ipv meteen weer open gaanquote:
Precies jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het nog niet voorbij. Beter om nog even zo te blijven doorgaan ipv meteen weer open gaan
Jup, uiteindelijk zal het zich moeten vertalen in minder opnames -> minder doden voordat we zekerheid hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, maar vind het wel heel erg geschat.
Er wordt veel minder getest.
Was het zo’n appeltaartje van AH?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
waarom is appeltaart altijd zo snel op?
jepsquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het zo’n appeltaartje van AH?
ze zeiden ook in de briefing dat de verwachte hoogtepunt op ic pas eind april was dacht ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, uiteindelijk zal het zich moeten vertalen in minder opnames -> minder doden voordat we zekerheid hebben.
anders word je viesdikquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
waarom is appeltaart altijd zo snel op?
O, dat duurt nog wel even. Als die lijn maar vlakker wordt dan in Italië.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden ook in de briefing dat de verwachte hoogtepunt op ic pas eind april was dacht ik
Oh nee, maar dát verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het nog niet voorbij. Beter om nog even zo te blijven doorgaan ipv meteen weer open gaan
Ik heb vandaag nog op de weegschaal gestaan, 76.5 kg. Was gewoon een slechte stoelquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op de weegschaal gestaan, 76.5 kg. Was gewoon een slechte stoel![]()
je moet je niet stiekem ergens aan vast houden als je er op staat hequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op de weegschaal gestaan, 76.5 kg. Was gewoon een slechte stoel![]()
Gewoon te zwaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
boomboquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, uiteindelijk zal het zich moeten vertalen in minder opnames -> minder doden voordat we zekerheid hebben.
gaat te duur worden, jammer, het geld is op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Tweede Kamer praat zo over noodpakket
De Tweede Kamer praat vanaf 13.30 uur tot 17.30 uur met minister Hoekstra (Financiën) over het noodpakket dat het kabinet heeft aangekondigd om bedrijven, kleine ondernemers en zzp'ers te helpen.
Het debat is live te volgen via NPO Nieuws, NOS.nl, de NOS-app en via de socialmediakanalen van de NOS.
Kijk Bos, zo kun je Sjefke ook inzettenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon bijdrukkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat te duur worden, jammer, het geld is op.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk Bos, zo kun je Sjefke ook inzetten![]()
https://www.ad.nl/bizar/b(...)aar-missie~a113ee42/
[..]
[..]
[..]
Eerst zien dan gelovenquote:
Voor zo iets wel. Toch zijn Chi's geweldige beestjesquote:
ja moet mijn bikini body in stand houden voor het geval ik weerop vakantie magquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
biertjes drinken en bitterballen eten
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet mijn bikini body in stand houden voor het geval ik weerop vakantie mag
Meteen wat te doen, #fitgirl worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter voorkomen dat ik er wat voor moet doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen wat te doen, #fitgirl worden.
wat heb je besteld?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan morgen in ieder geval weer wat meer thuis doen, wat ik wilde hebben, was wonderlijk genoeg nog op voorraad bij een webshop.
Pics?!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schuimtegels (zwart was uiteraard uitverkocht, maar ik ben niet tegen grijzequote:
Ah je gaat bewegen dus :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schuimtegels (zwart was uiteraard uitverkocht, maar ik ben niet tegen grijze), een stepding en een yogariem (die gebruik je als verlengstuk van je arm als je te houterig bent voor bepaalde houdingen).
Poehee, thanksquote:
EINDELIJKquote:
Ja, m'n rug slaat op slot anders.quote:
Ja echt heet.quote:
hmm succes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja. Nu op naar el dokter.
:/
Net nog even trap gelopen en compleet bek af
Nee hoor, ik heb al Warsteinerquote:
In het kader van "steun de lokale economie" heb ik een kratje Alfaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al Warsteiner1 kratje.
Iedereen zit te DDOSsen nu. Probeer na driue uur maar weer.quote:
lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen zit te DDOSsen nu. Probeer na driue uur maar weer.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)aatregelen~a0319093/
quote:
Ja maar ik schud nee omdat ik het erg vindquote:
hoeveel mensen er weer beter zijn of uit het ziekenhuis komen wordt niet gemeldt he?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen we als positief bericht 1 keer per dag de nieuwe geboortes plaatsen
Baby's die met corona geboren wordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen we als positief bericht 1 keer per dag de nieuwe geboortes plaatsen
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel mensen er weer beter zijn of uit het ziekenhuis komen wordt niet gemeldt he?
ja maar die komen er goed mee weg tot nu toequote:Op woensdag 25 maart 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Baby's die met corona geboren worden
Voeder ze eens op daar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die komen er goed mee weg tot nu toe
De website van het RIVM is ook overleden aan de gevolgen van het coronavirusquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie nog steeds niks op rivm.nl hoor
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voeder ze eens op daar.
https://www.telegraaf.nl/(...)ukte-op-haagse-markt
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
oh dat doen mensen al
https://www.facebook.com/gemeenteDH/posts_to_page/
Jullie hebben toch zo'n gezellig vuurtje daar op het prachtige strand?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we in nederland wel zoveel begrafenissen/ crematies aan?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we in nederland wel zoveel begrafenissen/ crematies aan?
En anders vragen we de duitsers om hulpquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
Scheveningens zijn goed in brandstapels
[..]
Dat is Marrakesh of Islamabadquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ook filmpje
https://www.nu.nl/279823/(...)NxLaeIfkmvMwJfk6iNoM
lolquote:
grootse vaste markt van europaquote:
oh oh niet meer thuiswerkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Mijn After Effects heeft ook SARS gekregen volgens mij
Jawel, hij is gewoon hoerig irritant aan het doen.quote:
mijn slang is nog steeds onbeschermdquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, hij is gewoon hoerig irritant aan het doen.
@noodgang WE HEBBEN NOG EEN GEVAL HIERquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn slang is nog steeds onbeschermd![]()
Ik bescherm mijn slang overigens met een onderbroekquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
@:noodgang WE HEBBEN NOG EEN GEVAL HIER
Dat slangetje betaalt mijn salaris nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je je regenworm?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik bescherm mijn slang overigens met een onderbroek![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat slangetje betaalt mijn salaris niet
Ja op zijn vroegst vanavond hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je je regenworm?
Gezondheid.quote:
Hmmm, in quarantaine dan maar.quote:
Is het een vraag aan mij?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry mefrauw![]()
Wie ben jij nou weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry mefrauw![]()
Wie ben jij nou weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gegen die Mauer und abschiessen!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Die ‘excessen’ worden als eerste aangepakt op het moment dat daarvoor een wettelijke basis is.
okéquote:
BOERquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
oké
Ja ik heb ooit een hele voorstellingspost gedaan, maar dat zoek ik nu niet. Ik heet Wouter, ben 28 jaar en woon in Meierijstad.
Ik doe iets met vrachtwagens en iets met tractor.
Volgende week word ik 29, maar zal weinig feestje worden.
En jij?
Okee, ik heet Roeland, ben 46 jaar en woon in Deventer. Ik doe iets met computers. Hoiquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
oké
Ja ik heb ooit een hele voorstellingspost gedaan, maar dat zoek ik nu niet. Ik heet Wouter, ben 28 jaar en woon in Meierijstad.
Ik doe iets met vrachtwagens en iets met tractors.
En jij?
Roeland is een baasquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, ik heet Roeland, ben 46 jaar en woon in Deventer. Ik doe iets met computers. Hoi
Remkes met zijn mond als een afvoerputje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
remkens god
DEN HAAG - De Haagse markt is woensdag met ingang van 15.00 uur gesloten door de gemeente Den Haag. Onderzocht wordt of er voor uitsluitend kramen die eten en drinken verkopen een oplossing kan worden gevonden. Dat die kramen wel door kunnen gaan met de verkoop.
De mogelijkheid met kramen vol voedselwaren wil de gemeente komende vrijdag al uitproberen. Dat zal dan zijn met beperkte toegang en strakke handhaving.
De gemeente Den Haag gaat de komende twee dagen ook op zoek naar plekken in de stad waar hardnekkige overtredingen van de landelijke maatregelen met betrekking tot het coronavirus plaatsvinden. Die ‘excessen’ worden als eerste aangepakt op het moment dat daarvoor een wettelijke basis is. Tot dat moment wordt er gehandhaafd met behulp van de bestaande regels. En als dat nodig is worden daarbij ook noodbevelen uitgevaardigd.
https://www.omroepwest.nl(...)Io7iwzL951GQQjQCg9Uc
Meierijstad? Veghel, Boxtel?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
oké
Ik doe iets met vrachtwagens en iets met tractors.
En jij?
quote:
Boxtel ligt niet in Meierijstad.quote:
Braboquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Boxtel ligt niet in Meierijstad.
Maar het is wel Veghel idd.
Ken ik iddquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabo![]()
Het stadje van Vanessa met haar gitzwarte Spaanse krullen en haar barbapapaachtige cup F
*Rolt bureau stoel naar achter*quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ken ik idd
Nee niet echt.
Maar wel een Brabo ja, in het hart van de besmetting
Geen zorgen, ik desinfecteer mijn scherm ieder uur.quote:
ik heb hier geen gerbils.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piep, net over een gerbil heen.
nou ja veel mensen gaan daar heen voor hun eten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze snappen het echt niet he
Heb je ze echt niet gezienquote:
als je een tuin hebtquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan toch gvd ook gewoon in je bloed eigen tuin chillen Jognens
Raar zo als je bloed en eigen uit elkaar schrijftquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan toch gvd ook gewoon in je bloed eigen tuin chillen Jognens
Yesquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar zo als je bloed en eigen uit elkaar schrijft
Hij heeft het overleefd. alleen zijn pootje is nu dwars doormidden gebroken en hij heeft echt gruwelijk veel pijn.quote:
Zei een of andere biotechnicus in een lab in Wuhan ook.quote:
Mwahquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zei een of andere biotechnicus in een lab in Wuhan ook.
hou opquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft het overleefd. alleen zijn pootje is nu dwars doormidden gebroken en hij heeft echt gruwelijk veel pijn.
Ik hoor hem hier gillen. Gerum, arm beestjequote:Op woensdag 25 maart 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft het overleefd. alleen zijn pootje is nu dwars doormidden gebroken en hij heeft echt gruwelijk veel pijn.
Godversquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik hoor hem hier gillen. Gerum, arm beestje
WAAROM BITTERBAL? WAAROM?
Kan wel zijn, maar wij rijden niet zonder te kijken naar achter!quote:
ik heb normaal gesproken geen gerbils in huisquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar wij rijden niet zonder te kijken naar achter!
Daar heb je dan ook wel weer een punt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb normaal gesproken geen gerbils in huis
ook echt geen idee waar die ineens vandaan komtquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer een punt.
Bah die stinken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
zou nu wel een beestje willen. een fret ofzo
Pak dan een muskusratquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Juhuhquote:
jij bent ook gemeen.quote:
quote:
Fret Grapperhaus?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Ja sorryquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:52 schreef Filosoofert het volgende:
Die ongeïnteresseerde houding altijd
[..]
Egt wel, kroel hem maar eens achter zijn oren.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Egt wel, kroel hem maar eens achter zijn oren.
Zo lijkt ie wel een beetje op Michael van Gerwenquote:
zijn kop ziet er een beetje uit als een erecte penor met een te strakke voorhuid.quote:
Wat een gedetailleerde beschrijvingquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn kop ziet er een beetje uit als een erecte penor met een te strakke voorhuid.
dus zodat je de eikel niet ziet zeg maar.
Hard gewordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja oké je hebt gelijk
[ afbeelding ]
zo rol ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat een gedetailleerde beschrijving
Ik nog steeds sinds vanochtend.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik nog steeds sinds vanochtend.
Nee geintje vanochtend fapje gedaan in de douche
Viespeukquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik nog steeds sinds vanochtend.
Nee geintje vanochtend fapje gedaan in de douche
Ah ziet er wel schattig uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Soms moet de afvoer gesmeerd worden hé.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah ziet er wel schattig uit.Ga je nou koeien aftrekken of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dagelijks jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Soms moet de afvoer gesmeerd worden hé.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah ziet er wel schattig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb al gereageerd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nou koeien aftrekken of niet?
Dat kan nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nou koeien aftrekken of niet?
Que?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb al gereageerd.
Ik zei JA
Ben je bang dat ik boven jou blijf staan ofzo
[ afbeelding ]
Klopt das een Marter,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben onderweg naar jouw FOKTOP500 record.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Klopt das een Marter,Die vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Uh ok, succes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar jouw FOKTOP500 record.
[..]
Ik ben onderweg naar jouw FOKTOP500 record.
Wie?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:04 schreef Filosoofert het volgende:
Duurt nog ff, eerst Roeland uit de weg ruimen.
[..]
Klopt das een Marter,ook schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let nou toch op vriendquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote van
En ik dus ookquote:
Deel eens svpquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ vindt net bouwtekeningen van de 7 provincieen op internet.
Als ik me echt verveel hoef ik niet eens een bouwpakket te kopen dan
maar goed, nog steeds een te uitdagende bouw dat.
Heb je daar vaker last van?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote van
Hij heet gewoon Roeland, we hebben een voorstelrondje gedaan.quote:
Ok.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hij heet gewoon Roeland, we hebben een voorstelrondje gedaan.
Gr,
Wouter
Wow kerel kun je dat echt? Ik word al misselijk als ik ernaar kijk.quote:
quote:
Was je al uitgelegd.quote:
-1 ik ga wel stukquote:
die tekeningen lezen? ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wow kerel kun je dat echt? Ik word al misselijk als ik ernaar kijk.
Man man manquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
16:19
Een 56-jarige man uit Tilburg is vandaag in een supermarkt in zijn woonplaats aangehouden, nadat hij amok had gemaakt en een personeelslid vol in het gezicht had gespuugd.
In de winkel was tumult ontstaan nadat een vrouw, die daar met haar kind was, op korte afstand door de man was toegeschreeuwd dat ze te dicht bij haar kind liep. Personeel van de supermarkt droeg de man op te vertrekken, omdat hij zich agressief gedroeg en niet de vanwege de coronacrisis voorgeschreven 1,5 meter afstand in acht nam.
De man pakte daarop een paar biertjes en liep zonder te betalen langs de kassa. Personeel pakte hem de biertjes af. De man weigerde vervolgens te vertrekken, bleef schreeuwen en spuugde een leidinggevende medewerker in het gezicht. Toen hij wegrende werd hij door het personeel tegengehouden en overgedragen aan de gealarmeerde politie.
De man wordt verdacht van zware mishandeling, dan wel een poging daartoe, en belediging, aldus de politie.
gummi in de nek.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Een 56-jarige man uit Tilburg is vandaag in een supermarkt in zijn woonplaats aangehouden, nadat hij amok had gemaakt en een personeelslid vol in het gezicht had gespuugd.
In de winkel was tumult ontstaan nadat een vrouw, die daar met haar kind was, op korte afstand door de man was toegeschreeuwd dat ze te dicht bij haar kind liep. Personeel van de supermarkt droeg de man op te vertrekken, omdat hij zich agressief gedroeg en niet de vanwege de coronacrisis voorgeschreven 1,5 meter afstand in acht nam.
De man pakte daarop een paar biertjes en liep zonder te betalen langs de kassa. Personeel pakte hem de biertjes af. De man weigerde vervolgens te vertrekken, bleef schreeuwen en spuugde een leidinggevende medewerker in het gezicht. Toen hij wegrende werd hij door het personeel tegengehouden en overgedragen aan de gealarmeerde politie.
De man wordt verdacht van zware mishandeling, dan wel een poging daartoe, en belediging, aldus de politie.
Oké, tof. stuur eens een linkje van dingen die je wel maakt dan? Ben benieuwd, vind dat zelf ook wel mooi en leuk, maar ben motorisch niet echt sterk in de fijne motoriek!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die tekeningen lezen? ja.
op basis van die tekeningen een model reproduceren? beetje te hoog gegrepen voor nu denk ik. maar wil wel (zodra focking salaris er is) een bouwpakket kopen van een schaalmodel. zodat ik wat te doen heb. verveling alom.
Wat een mongolen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb heel weinig online staan. Maar kwa modellen doe ik (nog) niet heel veel/niks eigenlijk. Freubel meer met hout in de vorm van meubels e.d.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oké, tof. stuur eens een linkje van dingen die je wel maakt dan? Ben benieuwd, vind dat zelf ook wel mooi en leuk, maar ben motorisch niet echt sterk in de fijne motoriek!
Welk dorp?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Heeft @:essnhills al een baan in het dorp?
Klopt, niets te doen op werk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk. Wat ben je irritant vandaag.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk. Wat ben je irritant vandaag.
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Klopt, niets te doen op werk.
Dadelijk ff bellen?
quote:
Ik vind haagsquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind haagsIk ben moe. Laat meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Gerum.quote:
Hahaha ik lach hardop en mijn collega's kijken mij aanquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hahaha ik lach hardop en mijn collega's kijken mij aan![]()
Hier meen je niets van.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gerum.
Ik vind je nog steeds de leukste mod hoor ( na @:superwormjim maar ja daar moet ik altijd om laggu! )
Terwijl je hem echt van mijlenver aan ziet komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |