ik kan me nog een aantal topics van mezelf herinneren, waarin in constant in mn maag zat met het meisje (c.q. mn soulmate) waar ik verliefd op was (en nog steeds ben). nu is dit meisje sinds drie weken mn vriendin . iets wat ik me never nooit had kunnen voorstellen, zeg drie maanden geleden.
hebben jullie ook dit soort ervaringen? dat dingen volkomen 100 procent anders verlopen (zowel in negatieve als in postitieve zin) in het leven als jullie verwacht hadden?
quote:feitelijk komt het daarop neer ja: niets verwachten.
Op woensdag 15 januari 2003 20:23 schreef sundae het volgende:
Ja, er gebeuren wel es dingen met mijzelf, of mensen om me heen die ik nooit verwacht had, of nooit aan had zien komen.
Daarom bedenk ik me ook altijd dat niets 100% zeker is, of het nou om een proefwerkcijfer op school gaat of om de liefde.
Als je niets verwacht, valt het altijd mee
Ik ben ook verliefd op een meisje ken haar al een jaar en raken ook steeds meer dan gewoon bevriend
Nou blijf ik altijd een nuchtere hollander omdat mijn hartje al eens is gebroken. Maar deze keer kan het eigenlijk niet fout. Laat je het wel weten wanneer ik iets met haar heb...
mzzl,
quote:ik hoop het allerbeste voor je (ik moet eigenlijk zeggen: voor jullie
Op woensdag 15 januari 2003 20:36 schreef Probity het volgende:
Beter joh,Ik ben ook verliefd op een meisje ken haar al een jaar en raken ook steeds meer dan gewoon bevriend
Nou blijf ik altijd een nuchtere hollander omdat mijn hartje al eens is gebroken. Maar deze keer kan het eigenlijk niet fout. Laat je het wel weten wanneer ik iets met haar heb...
mzzl,
quote:is niet meer ter sprake gekomen. op de een of andere manier heb ik daar in een keer doorheen gestoten (en dit bedoel ik niet dubbelzinnig).
Op woensdag 15 januari 2003 20:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
ff vraagje hoe gaat het met dat meisje haar verleden ?? Is dat nu ook bij gedraaid of speelt het nog steeds wel ??
alsof het in een keer allemaal weggeblazen is. dat muurtje dat er stond, om haar kern heen, was in een keer omver op een gegeven moment.
heel raar eigenlijk.
En toch laten zoveel mensen de toekomst voorspellen,...
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:39 schreef RainerWernerF het volgende:
ik hoop het allerbeste voor je (ik moet eigenlijk zeggen: voor jullie)
en, om ff ontopic te gaan: als ik van al dat gedoe met dat meisje (gedoe klinkt misschien iets te negatief, maar ik heb er toch menig slapeloze nacht van gehad) iets geleerd heb dan is het wel om je gewoon mee te laten voeren met de stroom van het leven. go with the flow dus. als iets voor je weggelegd is in dit leven gebeurt het vroeg of laat toch wel.
Ik denk dat dat werkelijk de enige manier is om een beetje gelukkig te worden. Het scheelt bovendien ook nogeens heel veel gepieker over wat er morgen misschien allemaal weleens zou kunnen gebeuren.
Bovendien als je geen verwachtingen hebt (nouja zo werk ik) dan word je ook niet teleurgesteld en dat is een extra bonus.
Net op het punt na 4 maanden dat ik me er EINDELIJK bij neergelegd had dat het echt finito was, raakte het opeens weer aan met m'n (nu niet meer) exvriendin
And the force is stronger then ever
* DMaarten is the luckiest man on this planet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |