abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192249478
Ik wist even niet helemaal zeker waar dit topic thuis hoort, maar hij leek mij hier op haar plek. :P

Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een joint gerookt met een kennis van mij. Wellicht een klein beetje te veel, maar het was wel ontzettend geestverruimend en een bijzondere ervaring. De positieve effecten met betrekking tot helderder/creatiever nadenken duurden ongeveer een dag of vier door.

Vorige week heb ik een halve joint met pure indica (weet niet precies welke) gerookt, maar dat is in mijn geval meer voorbehouden om te gebruiken wanneer ik niet kan slapen. :P

Maandag heb ik wat amnesia gehaald bij mijn lokale coffeeshop, maar vond het toch een beetje tegen vallen... Je merkt dat je gedachten alle kanten op springen, maar niet op de manier die ik zou wensen. :P Gisteren en vanmorgen ook een beetje geprobeerd, maar ik werd er enorm slaperig van en voelde me als het ware extreem 'dorstig/uitgedroogd'. Je hebt zegmaar het gevoel alsof je net een slecht dutje gedaan hebt. Precies het tegenovergestelde van wat je wilt dus. :')

Nu ben ik wel benieuwd welke soorten wiet je zelf rookt, hoe vaak en welke effecten dat bij jou geeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2020 16:56:19 ]
pi_192249614
Niet echt een goed moment om je longen te verpesten, maak er olie of cake van. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Zalmslaatje op 24-03-2020 16:23:00 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192249655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
Niet echt een goed moment om je longen te verpesten, maar er olie of cake van. :7
Eens ja.

Een goede hasjolie bijvoorbeeld
blablablabla
pi_192249752
Ik kon dus echt niet zeggen dat ik in mijn tijd per soort een ander gevoel kreeg, lag er meer aan hoe veel ik er in gooide _O-
Ik was hier...
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:27:21 #5
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192249937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens ja.

Een goede hasjolie bijvoorbeeld
Juist. _O_ Niet teveel zodat je niet suf op de bank ligt en verder niks doet maar genoeg om de effecten goed te voelen.

Sowieso veel lekkerder omdat het niet zo in je face in slaat als met blowen.
pi_192250089
Ik rook hasj, puur in een pijp, en wordt er ontspannen van, en krijg altijd zin om iets te doen. (Tekenen, gamen, de Lego van m’n kinderen, whatever). In 20 jaar ervaring heb ik één ding geleerd: Al die verschillende soorten met al die verschillende effecten, dat is compleet lullen in de marge zodra je paddo’s of LSD neemt. Ja, van Amnesia is het effect sterker of je high intenser dan bij White widow of wat dan ook, maar als je een beetje ervaren blower bent, dan maakt dat allemaal echt geen conjo meer uit, vind ik. :T

Rook puur, en niet met tabak erbij, om het effect niet te vertroebelen, trouwens. :)
-nee-
pi_192250224
Blow vrijwel nooit meer, maar als ik het doe en het is van Boerenjongens ofzo dan word ik vrolijk en lachkick. Van slechte wiet word ik echt dower Debbie en ga ik in mijn hoofd zitten.

Zit dus wel verschil in kwaliteit.
pi_192250232
In het algemeen, sativa soorten geven een meer high/actief gevoel (en meer kans op paniek/angst aanvallen) en indica meer stoned/ontspannen/slaperig gevoel.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192250251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:41 schreef Zalmslaatje het volgende:
In het algemeen, sativa soorten geven een meer high/actief gevoel (en meer kans op paniek/angst aanvallen) en indica meer stoned/ontspannen/slaperig gevoel.
Wel bizar dat het effect nu ineens omgedraaid is.
pi_192250262
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Marsenal het volgende:
Ik rook hasj, puur in een pijp, en wordt er ontspannen van, en krijg altijd zin om iets te doen. (Tekenen, gamen, de Lego van m’n kinderen, whatever). In 20 jaar ervaring heb ik één ding geleerd: Al die verschillende soorten met al die verschillende effecten, dat is compleet lullen in de marge zodra je paddo’s of LSD neemt. Ja, van Amnesia is het effect sterker of je high intenser dan bij White widow of wat dan ook, maar als je een beetje ervaren blower bent, dan maakt dat allemaal echt geen conjo meer uit, vind ik. :T

Rook puur, en niet met tabak erbij, om het effect niet te vertroebelen, trouwens. :)
Hasj vind ik nog wel interessant om te proberen. Kijken of ik er baat bij heb.
pi_192250285
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
Blow vrijwel nooit meer, maar als ik het doe en het is van Boerenjongens ofzo dan word ik vrolijk en lachkick. Van slechte wiet word ik echt dower Debbie en ga ik in mijn hoofd zitten.

Zit dus wel verschil in kwaliteit.
Niet per se, cannabis bestaat uit veel verschillende stoffen, de ene mix kan beter vallen dan de andere.
Dat is persoonlijk en wordt ook beïnvloed door hoe je op dat moment in je vel zit.
pi_192250346
"Nu ben ik wel benieuwd welke soorten wiet je zelf rookt, hoe vaak en welke effecten dat bij jou geeft. "

Ben na 34 jaar dagelijks roken nu een week gestopt. :)

Ik rookte alleen sativa met weinig thc en een hoog cbd gehalte, voornamelijk om te kunnen ontspannen en slapen.
pi_192250395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:43 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Niet per se, cannabis bestaat uit veel verschillende stoffen, de ene mix kan beter vallen dan de andere.
Dat is persoonlijk en wordt ook beïnvloed door hoe je op dat moment in je vel zit.
Naja, ik weet in ieder geval dat wat m’n zus haalt bij Boere wel werkt en ik van de plaatselijke shop niet hoef.
pi_192250420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef Zalmslaatje het volgende:
"Nu ben ik wel benieuwd welke soorten wiet je zelf rookt, hoe vaak en welke effecten dat bij jou geeft. "

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:50 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Naja, ik weet in ieder geval dat wat m’n zus haalt bij Boere wel werkt en ik van de plaatselijke shop niet hoef.
Ik heb wel zelf wat zaadjes besteld. Ik ga ze laten groeien en dan heb ik met wat geluk over 8 weken prachtige planten staan in mijn woonkamer. Twee dagen geleden de eerste in een bloempot gestopt, ben benieuwd of hij gaat groeien. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2020 16:52:29 ]
pi_192250448
White Widow neef
pi_192250484
Jep de eerste is ontkiemt. :D Het tweede zaadje komt geen beweging in nog. Nog even geduld en anders gaat hij het keukenpapier in. :7
pi_192250550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef SwaPore het volgende:
White Widow neef
ik heb de Afghan Skunk Auto, Kera Dwarf Auto en AK Full Auto gekocht. Ga ze morgen planten, kijk hoe ver ik kom :)

Ik heb een huis gericht op de zon dus het zou prima mogelijk moeten zijn. :)
pi_192250977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:01 schreef DevFreak het volgende:
Ik wist even niet helemaal zeker waar dit topic thuis hoort, maar hij leek mij hier op haar plek. :P

Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een joint gerookt met een kennis van mij. Wellicht een klein beetje te veel, maar het was wel ontzettend geestverruimend en een bijzondere ervaring. De positieve effecten met betrekking tot helderder/creatiever nadenken duurden ongeveer een dag of vier door.

Vorige week heb ik een halve joint met pure indica (weet niet precies welke) gerookt, maar dat is in mijn geval meer voorbehouden om te gebruiken wanneer ik niet kan slapen. :P

Maandag heb ik wat amnesia gehaald bij mijn lokale coffeeshop, maar vond het toch een beetje tegen vallen... Je merkt dat je gedachten alle kanten op springen, maar niet op de manier die ik zou wensen. :P Gisteren en vanmorgen ook een beetje geprobeerd, maar ik werd er enorm slaperig van en voelde me als het ware extreem 'dorstig/uitgedroogd'. Je hebt zegmaar het gevoel alsof je net een slecht dutje gedaan hebt. Precies het tegenovergestelde van wat je wilt dus. :')

Nu ben ik wel benieuwd welke soorten wiet je zelf rookt, hoe vaak en welke effecten dat bij jou geeft.

[ afbeelding ]
Gaaf dat het bij jou creativiteit/geestverruimend werkte. Ben ik wel jaloers op, had dat zelf alleen bij primatour maar dat is een half slaapmiddel waar je TE realistische hallucinaties van khnt krijgen bij te hoge dosissen dus niet erg recreatief. Gedachten die alle kanten uit springen herken ik helaas wel ja. Heb zelf niet zoveel ervaring ermee.
Joint: geen effect, behalve mss heel klein beetje relaxt gevoel en tactiele hallucinaties. Wat wel geinig was.
Wiettosti: slappe lach om niks, gevoel achtervolgd te worden in de stad
Spacecake en hash brownie: Ik voelde me heel moe/duizelig en moest op bed gaan liggen. Toen kon ik niet meer zelf nadenken. Ik kreeg nonstop visioenen van hele vage dingen zoals zonnebrillen. Ik wilde nadenken maar het lukte niet meer. Ik had geen enkele controle meer over mijn gedachten. Dit duurde uren, totdat het dan eindelijk uitgewerkt was

Het was aan de ene kant wel lachen maar de kans op weer zo'n ervaring als bij de hash brownie houdt me tegen om het nog eens te proberen. Puur roken of met greengo oid zou ik dan eerder nog eens willen proberen maar ik heb bij vrienden gezien hoe verslavend het alsnog kan zijn en ik wil niet verslaafd raken. Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is CBD, dat wil ik binnekort wel even proberen

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-03-2020 17:35:34 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 24 maart 2020 @ 19:36:01 #19
399061 kuolema
vermaledijd
pi_192253517
Ik heb verschillende soorten en verschillende hoeveelheden wiet geprobeerd, maar ik heb er geen enkele keer een prettig effect van gemerkt. Of ik merkte helemaal niets, of ik werd extreem angstig. Ook op momenten dat ik me wel oké voelde voordat ik begon. Ik heb het vaak genoeg gerookt om de conclusie te kunnen trekken dat het voor mij gewoon niets is. Helaas.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_192253631
krullen zitten flosjes
PIMP style vosjes
Elke café discotheek ben ik losjes
Sorry, ik rook veel, zoveel
Af en toe slaap ik met rook in me keel
Je wil niet focken met mij
Wil je focken met mij
Ikke jij 2mans alsjeblieft loop mee
Je wil niet spacen met mij
Wil je spacen met mij
Met zijn tweeen allebei wierie alcohol derbij
pi_192257067
Haze ga ik tegenwoordig wel lekker op. Dikke lachkicks en zo, beetje zoals pak 'em beet 15 jaar geleden toen ik net begon met blowen. Maar goed, ik rook het dan ook maar af en toe en alleen in het weekend. :) In mijn eentje blowen vind ik overigens niks aan, omdat ik nogal de neiging heb veel onzin uit te kramen als ik skaf ben.

Beetje stoned gamen met vrienden, Minecraft bijvoorbeeld, is trouwens ook wel grappig. Alleen wat moeite met aan het plan houden door de stonedheid. :@
pi_192257257
gewoon even zoeken naar welke wiet het best bij je past.

ik ga meestal voor white widow, is vrijwel altijd lekker.

meestal met vaporiser tegenwoordig, minder zwaar, en minder slecht. maar ik ben al een ouwe lul.
pi_192258942
er was zo een (soft)drugs rubriek op fok
bestaat die niet meer?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192259238
Ik ga vaak bad op wiet en krijg er angstaanvallen van. Grappig, want met harddrugs heb ik nooit problemen gehad.
pi_192259337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef Zalmslaatje het volgende:

Ik rookte alleen sativa met weinig thc en een hoog cbd gehalte, voornamelijk om te kunnen ontspannen en slapen.
Respect dat je bent gestopt, vindt je het lastig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')