Jij luistert naar een podcast met Mike Verweij?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
podcast Verweij, de financiële man nam deel namens Feyenoord, vandaar ook dat er eerst een bericht kwam dat Feyenoord het ook eens was maar dat is later veranderd
Feyenoord is het nog steeds eens met Ajax toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het feit dat AZ en PSV oa het eens zijn en Feyenoord dat ook was, maar gedraaid is als een drol in een pot?
nee normaliter nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij luistert naar een podcast met Mike Verweij?
Maar ok, helder
kwartiertje ervan geredtwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 14:46:57PODCAST: ‘Persoonlijke en laffe aanval #Feyenoord op #Ajax’ https://t.co/lONZXaENTD via @Telegraaf reageer retweet
nogmaals: dat is niet het punt van de discussie, overmars houdt zich niet aan de afspraken met de andere clubs over het naar buiten treden met hun visie op de situatiequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar een zinnig tegenargument heb ik nog niet gehoord
loop je dan niet voor lul met die ADO tatoeage van je?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dood aan alle clubs
Dood aan het voetbal
Hopelijk gaat alles kapot.
jij vindt het laf, ik vind het verstandig, ze zijn nu wel wakkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nogmaals: dat is niet het punt van de discussie, overmars houdt zich niet aan de afspraken met de andere clubs over het naar buiten treden met hun visie op de situatie
over of hij gelijkt heeft of de juiste 'oplossing' biedt gaat dit niet
ja geef er maar een draai aanquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij vind het laf, ik vind het verstandig, ze zijn nu wel wakker
smerig danquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja geef er maar een draai aan
ik noem het helemaal niet laf
PSV wil altijd het braafste jongetje van de klas zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het feit dat AZ en PSV oa het eens zijn en Feyenoord dat ook was, maar gedraaid is als een drol in een pot?
gewoon common sense denk ik, de tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wil altijd het braafste jongetje van de klas zijn..az neemt niemand serieus
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 15:38:50UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin benadrukt nu ook letterlijk: landen die het seizoen nu beëindigen, riskeren deelname aan Europees voetbal. https://t.co/3v74TF9D4c reageer retweet
gelukkig heeft Overmars als directeur bij de meest invloedrijke club van ons land de boel alvast een bepaalde richting ingeduwdquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 15:38:50UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin benadrukt nu ook letterlijk: landen die het seizoen nu beëindigen, riskeren deelname aan Europees voetbal. https://t.co/3v74TF9D4c reageer retweet
wil nog wel even gezegd hebben dat ik in de positie van Overmars het ook misschien wel had gedaan, maar het is niet gek dat de rest het daar niet mee eens isquote:
wel een interessant dingetje wat Valentijn zei is dat er geen juridische verplichting is om de eredivisie na 28 mei voort te zetten omdat dat is vastgelegd en clubs na die datum dus ook niet gedwongen kunnen worden om nog te spelen (volgens zijn juridische info)quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heeft Overmars als directeur bij de meest invloedrijke club van ons land de boel alvast een bepaalde richting ingeduwd
Persoonlijk ben ik van mening dat we Ajax nu dus kunnen uitsluiten van Europees voetbal voor het komende seizoen wegens de eerdere stellingnamequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
nicequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een interessant dingetje wat Valentijn zei is dat er geen juridische verplichting is om de eredivisie na 28 mei voort te zetten omdat dat is vastgelegd en clubs na die datum dus ook niet gedwongen kunnen worden om nog te spelen (volgens zijn juridische info)
helaas, die pakken de miljoenen weer gewoon als het ooit weer van start gaatquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat we Ajax nu dus kunnen uitsluiten van Europees voetbal voor het komende seizoen wegens de eerdere stellingname
Zij willen zo graag eerder stoppen met de competitie. We leven in een vrij land toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
helaas, die pakken de miljoenen weer gewoon als het ooit weer van start gaat
Niet geheel toevallig hebben juist die landen profijt bij de huidige manier waarop de UEFA werkt. UEFA @%$@$#quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die UEFA zit vol met Franse & Zuid-Europese bobo's die vooral goed zijn in dingen kapot maken door wanbeleid.
Het lijkt me ook een goed plan dat de clubs die willen stoppen met de competitie, dat dan ook gewoon doen. De clubs die wel verder willen wanneer mogelijk spelen dan de competitie gewoon uit. Feyenoord kampioenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat we Ajax nu dus kunnen uitsluiten van Europees voetbal voor het komende seizoen wegens de eerdere stellingname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |