ik had het ook over VOELEN niet over wat cijfers zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:29 schreef wpor het volgende:
[..]
Gediscrimineerd voelen? Haha. Dan ben je wel even echt egocentrisch bezig zeg. De cijfers zijn toch duidelijk.
Nee. Niet allemaal. Wel allemaal een veel grotere kans op complicaties bij infectie. Dus eventjes pas op de plaats maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know. Ging mij meer om hoe er zo betuttelend over oudere mensen van 75+ wordt gedaan. Alsof ze allemaal zwak zijn en achter de geraniums zitten.
er zit afstand meten in google maps, klopt wel aardig zo te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://bagviewer.kadaster.nl/
Voor de afmetingen
Extreem zwak is wat ik schrijf en bedoel. Geen Chinees hoor, moet jij ook prima kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat we in Nederland minder verregaande maatregelen nemen. Dat is nogal wat anders dan extreem zwakke maatregelen.
Het is al 1,5 week extreem rustig in bijvoorbeeld het OV, ik heb drukkere beelden gezien uit Italië dan de metro in de ochtendspits van Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In vergelijking met veel andere landen zijn ze absoluut extreem zwak geweest ja. Zeker in een hoogrisicoregio (veel reisbewegingen, grote bevolkingsdichtheid etc.). Daar hoef je verder ook niet over te discussiëren ofzo.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://bagviewer.kadaster.nl/
Voor de afmetingen
Er staan geen rekken met goederen kassa's etc in jouw jumbo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:29 schreef Fukushima het volgende:
[..]
even doorrekenen dit
'onze' jumbo is ongeveer 50x50 mtr (google maps data) dat is 2500m²
laten we zeggen dat 2000m² dan echt winkel is
dan mogen er alsnog 200 mensen in. (toch?)
de hamvraag is nu:
hoeveel klanten zijn er gemiddeld in een supermarkt?
met 10 gangpaden zou je dan 20 personen per gangpad mogen hebben. volgens mij is dat bij een drukke zaterdag nog niet eens het geval
wat doe ik verkeerd? of is dit echt een nutteloze oplossing
Oh dan ben je gewoon niet zo slim. Kan ook, even goede vrinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Extreem zwak is wat ik schrijf en bedoel. Geen Chinees hoor, moet jij ook prima kunnen begrijpen.
Bij het bejaardenhuis hier is dat al een tijdje zo. Bizar dat een ziekenhuis gewoon open was voor bezoek.quote:
De Jumbo in Pelt heeft 2000m2 winkeloppervlakte. Zo kan je het wel deftig narekenen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Fukushima het volgende:
[..]
er zit afstand meten in google maps, klopt wel aardig zo te zien
Nog ff en een trailer van een aankondiging van een aankondiging van een persco is breaking news.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu is zelfs een aangekondigde persconferentie breaking.
Juist wel, voor iemand die zakt krijgen ze maar klein bedrag, als ze iemand voor de examens terug trekken niet. Bij onze school waren ze daar vrij strikt in, ik zou eigenlijk geen examens mogen doen omdat ik er hopeloos voor stond, gelukkig ben ik kantje boord geslaagd (met 0.1 margequote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat heeft zin
Die toetsen worden door de scholen gemaakt, en die gaan dat echt niet moeilijk maken wetende dat ze dan inkomsten mislopen
Nu is het breaking news dat een persco breaking news isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu is zelfs een aangekondigde persconferentie breaking.
aha! dat zou kunnen dan heb je het over effectieve vloeroppervlakte, in het artikel staat dat het gebaseerd is op vloeroppervlakte van de winkel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
[..]
Er staan geen rekken met goederen kassa's etc in jouw jumbo?
Ja, doei.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh dan ben je gewoon niet zo slim. Kan ook, even goede vrinden.
Dit gaat over de 21 plus he, daar moet je sowieso al een bedrag voor betalenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Juist wel, voor iemand die zakt krijgen ze maar klein bedrag, als ze iemand voor de examens terug trekken niet. Bij onze school waren ze daar vrij strikt in, ik zou eigenlijk geen examens mogen doen omdat ik er hopeloos voor stond, gelukkig ben ik kantje boord geslaagd (met 0.1 marge)
Dat Italië er al helemaal een boeltje van heeft gemaakt is niet echt een publiek geheim.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is al 1,5 week extreem rustig in bijvoorbeeld het OV, ik heb drukkere beelden gezien uit Italië dan de metro in de ochtendspits van Amsterdam.
Oh, maar de schoolexamens gaan toch ook niet door?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat over de 21 plus he, daar moet je sowieso al een bedrag voor betalen
Nederland is ook best een kantoorland. Veel mensen kunnen ook goed thuiswerken. Italiaanse economie draait toch volgens mij meer op kleine fysieke zaakjes die dingen verkopen of repareren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat Italië er al helemaal een boeltje van heeft gemaakt is niet echt een publiek geheim.
Kleine 200 euro heb ik er ooit voor moeten betalen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat over de 21 plus he, daar moet je sowieso al een bedrag voor betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |