Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n issue om dit niet nu al te verlengen dan (bij wijze van tot 1 mei, stapsgewijs). Elke mongool snapt dat de horeca 6 april a.s. echt niet open kan en al helemaal niet als er dus een samenscholingsverbod is.
Mensen willen gewoon mierenneuken omdat ze zich vervelen denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:35 schreef Kyran het volgende:
Alles is gewoon dicht tm 6 april en geen evenementen tot 1 juni, geen rocket science mensen.
Op dinsdag 24 maart 2020 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Kun je mongolen er buiten laten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n issue om dit niet nu al te verlengen dan (bij wijze van tot 1 mei, stapsgewijs). Elke mongool snapt dat de horeca 6 april a.s. echt niet open kan en al helemaal niet als er dus een samenscholingsverbod is.
ongevraagde adviezen is hier nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Geef je alleen welgemeend advies.
Niet bepaald, het veroorzaakt (opnieuw) een tendens waarbij mensen gaan denken 'ach het zal best loslopen, over een paar weken kunnen we dit en dat weer doen'...quote:
Waar? Hoe? He?quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)indexamens-geschraptquote:
Planned Parenthood voert geen andere ingrepen uit, dus ziekenhuis capaciteit zal er niet bijkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet? Huh? Hoe niet dan?
Het bezet onnodige ziekenhuis capaciteit, die ze vrij hard nodig zijn.
Dit niet toejuichen
onveilig neuken heeft tegenwoordig ook een andere betekenis gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Yep. Zelfde geldt voor hardlopen, fietsen, parcours etcquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:19 schreef VacaLoca het volgende:
Vind nog wel krom dat ook bv tennisbanen dicht zijn.
Je kan prima met eigen rackets en ballen zo'n veld op en als er dan één sport is waar je grote afstand tot elkaar hebt is het wel tennis.
Zelfde geldt voor golf, atletiek, paardrijden etc.
Lijken mij beetje symboolmaatregelen. Beetje sporten op afstand van elkaar doet meer goed dan kwaad.
Vage maatregel ook om die schoolexamens dan als eindpunt te laten tellen, als dat zo was geweest was ik niet eens geslaagd. Heb alles opgehaald met dat centraal examen toenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:39 schreef kilon het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)indexamens-geschrapt
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant goed, het is niet verantwoord om het af te nemen. Maar aan de andere kant, je hebt er 6 jaar naar toegeleefd. Ik heb ze 2 of 3 jaar klaargestoomd en ze letterlijk zien groeien in hun kunnen. En dan is het zomaar over. Plus, wat moeten we dan de komende maanden met ze doen? Ze zijn officieel nog gewoon leerplichtig..
Het is gewoon zo tegenstrijdig als de pest allemaal..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:40 schreef KingRadler het volgende:
6 april en 1 juni is wel een beetje onduidelijk.
maak er gewoon 1 datum.
Ik verwacht op 6 april niet echt een verbetering.
Het is herfst daar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dat het virus zich bij warme temperaturen minder makkelijk verspreid kan eigenlijk ook wel de prullenbak in of niet?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Maatregelen slaan wel aan in LondenProbleem met londen is dat iedereen met een normale baan (en dus geen miljonair is) zo'n beetje in zone 3 of verder woont. Daarom is er elke dag in Londen zo'n enorme commute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Vies dik volk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:42 schreef iBenny het volgende:
Britten rijden massaal naar McDonald's na maatregelen Johnson
Lekker blijven zeiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is gewoon zo tegenstrijdig als de pest allemaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |