ja, inderdaad, 2 maanden geen kappers wordt een dingetjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De komende maanden wordt lang piekhaar een trend
nee hoor, ik heb nog scheermesjes genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarom tondeuse, battle look.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
O, jij hebt hebt een kale kop?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog scheermesjes genoeg.
bereid je voor op wachtrijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga me na mijn verhuizing eens aanmelden bij Picnic.
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij mequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
is het gebruikelijk dat je de ah bezorger fooi geeft?
Hm, misschien moet ik gewoon de eigen economie ondersteunen dan, in plaats van die Duitsers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb maanden in de wacht gestaan en dat was ruim een jaar geleden.
Nee, je krijgt gewoon het totaalbedrag op de pinterminal en dat is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Dit is ook een valide optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij me
Ze verwachten wel dat je een beetje wulps gekleed bent tijdens het bezorgmoment.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb alleen een baardtrimmer, denk dat ik daarmee een eehm 'creatief' kapsel ga krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij me
ja eigen schuld. moet die niet zo vroeg komenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze verwachten wel dat je een beetje wulps gekleed bent tijdens het bezorgmoment.
Ik ben binnenkort alweer een jaar niet naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, inderdaad, 2 maanden geen kappers wordt een dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |