Dit geloof ik.quote:
Eh nou ik volgde de een, keek in wie diegene volgde en zag bovenaan meteen de meest tatta naam ever die ook iemand anders van fok volgt en dat was dus bingo.quote:
Haha echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Eh nou ik volgde de een, keek in wie diegene volgde en zag de meest tatta naam ever en dat was dus bingo.
HIj is hatelijk ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:12 schreef TTSS het volgende:
Nou ja gelukkig ben jij het en niet Catkiller ofzo
Oh hou van hem.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:12 schreef TTSS het volgende:
Nou ja gelukkig ben jij het en niet Catkiller ofzo
Ik ben er nog hoor arme zielquote:
Ik vind hem lief. Zou sws niet zomaar fokker toevoegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:17 schreef 00wildchild het volgende:
Zo lekker zuur maar ook error als je beetje doorheen prikt.
vul mijn ziel jimmyquote:
Ahw baby ben jaloers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:17 schreef TTSS het volgende:
Ik zit ook al weer bijna 6 jaar op dit forum
Wilde iets anders vullen maar jij doet moeilijk.quote:
Je wist toch hoe ze eruit zag?.....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:18 schreef TTSS het volgende:
Myrr is trouwens mooi, ik vermoedde het al maar eindelijk confirmed.
10 jaar meer dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ahw baby ben jaloers.
Al sinds ik 14 ben ofzo.
Toen zat ik hier nog niet denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je wist toch hoe ze eruit zag?.....
Ze plaatste vroeger veel foto's. Veel met haar ex.
Even serieus, dat thuis zitten doet iets met mij. Niet normaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wilde iets anders vullen maar jij doet moeilijk.
Ik ben de hele tijd al volkomen serieus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Even serieus, dat thuis zitten doet iets met mij. Niet normaal.
Ben hier sinds 14quote:
Doubt it. Zo ken ik je niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd al volkomen serieus.
Heb echt 1 keer m’n ex gepostquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je wist toch hoe ze eruit zag?.....
Ze plaatste vroeger veel foto's. Veel met haar ex.
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Even serieus, dat thuis zitten doet iets met mij. Niet normaal.
Nee bby, vaker. Voornamelijk bed selfies.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb echt 1 keer m’n ex gepostrest van mezelf.
Dat is dit alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zullen we een groepsgesprek met Myrr openen. Dat kan vast heel fijn zijn.
Je hebt er zelfs op gereageerd. Ja sorry mijn grijze massa slaat alles op. Eind zomer 2018. Was op die foto met een opdracht bezig op school.quote:
Dat kan ik me niet meer herinneren, toen dronk ik veelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs op gereageerd. Ja sorry mijn grijze massa slaat alles op. Eind zomer 2018. Was op die foto met een opdracht bezig op school.
Ik heb geen snapquote:
Wat. Nee man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee bby, vaker. Voornamelijk bed selfies.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, toen dronk ik veel
MYRR IK WEET ZEKERquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat. Nee man.![]()
Of die ene van begin zwangerschap met oranjewitte beddengoed en dat ik die ochtend wakker werd als een godin. Jesus wat een goede foto was dat.
Jajaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jammer, mn beste nudes komen van snap.
Ik geloof je want dat was die foto. En weet ook nog wel nog een maar eerlijk hij was echt kklekker toen.quote:
Ik ook, ben te druk nu, maar ik vrees het ergste met deze lockdown.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ik heb mijn leven gebeterdmet een PlayStation
Je zei dat je me zou sturen op insta, niks gezienquote:
Niet mijn type. Herinner mij hem dus niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik geloof je want dat was die foto. En weet ook nog wel nog een maar eerlijk hij was echt kklekker toen.
Dont do it. Intrinsieke motivatie is de beste motivatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ook, ben te druk nu, maar ik vrees het ergste met deze lockdown.
Jij bent te braaf.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zei dat je me zou sturen op insta, niks gezien
Jij bent ook braafquote:
Door die lockdown kijk k nu naar hem en denk ik zal ik? Laatste x was november. Hij zit naast me hahaha.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet mijn type. Herinner mij hem dus niet.
Klinkt als een uitstekend planquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Door die lockdown kijk k nu naar hem en denk ik zal ik? Laatste x was november. Hij zit naast me hahaha.
Doe gewoon. Zou doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Door die lockdown kijk k nu naar hem en denk ik zal ik? Laatste x was november. Hij zit naast me hahaha.
Ze is wel lekker maar ja. Lekker alle tuinstoelen verzamelen en met de hele familie kijken hoe je nichtje zichzelf staat te hoereren.quote:
haah hard op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ze is wel lekker maar ja. Lekker alle tuinstoelen verzamelen en met de hele familie kijken hoe je nichtje zichzelf staat te hoereren.
geile dame he.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:37 schreef 00wildchild het volgende:
Zou haar gigantisch hard doen. Echt heel erg hard. Blauwe plekken minstens tien dagen lang.
Ja qua uiterlijk alleen. Wat ze hier staat te doen is wel insta afgeknapt, maarja ken die cultuur niet.quote:
Zigeuners, zijn aandachtshoeren. hoort bij hun cultuur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja qua uiterlijk alleen. Wat ze hier staat te doen is wel insta afgeknapt, maarja ken die cultuur niet.
Ja dikke afknapper.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zigeuners, zijn aandachtshoeren. hoort bij hun cultuur.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ga naar bed. Niet slapen zeg maar.
Sinds wanneer? 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:33 schreef 00wildchild het volgende:
Nee ik ga hem echt niet doen mijngod heb eigenwaarde hoor.
Nou ja zeg, niet zo stoer doen. Ook jij zou totale error krijgen onder de toorts van Myrr dus bek dicht manletje.quote:
Oke snollebolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja zeg, niet zo stoer doen. Ook jij zou totale error krijgen onder de toorts van Myrr dus bek dicht manletje.
Ja dat jij nou zoveel moeite doet, ik wil gewoon makkelijk scorenquote:
1; Het is Ex on the Beachquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer ga je mee doen aan ex on the beach?
Nou dan ben je bij deze de Zwakste Schakel, tot ziens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat jij nou zoveel moeite doet, ik wil gewoon makkelijk scoren
Ja in jouw geval. Ga nou gewoon naar een hoer joh.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenwaarde bij een vrouw is echt een grote afknapper
Alsof alles daarmee opgelost isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja in jouw geval. Ga nou gewoon naar een hoer joh.
Nee. Dat niet, maar moet alles meteen opgelost zijn dan? Het leven is niet zwart-wit hé. Het kan een impuls geven en een intrinsieke oerkracht aanwakkeren. No shame.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof alles daarmee opgelost is
Rot zelf op met je hoerenmoeder, stuk strontquote:
Hjteringkop tegen vlaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rot zelf op met je hoerenmoeder, stuk stront
Hjdteringbek tegen mijquote:
Het komt goed, echt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje keelpijn maar verder wel oke.
Succes op het werk.
Het aantal centimeters compenseert datquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat zal zij blij zijn met een blanke man in bed met een ritmegevoel vn nul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |