Misschien weten we dan wel beter te waarderen dat duizenden mensen voor ons hun leven gegeven hebben. Je gaat pas iets waarderen als je het niet meer hebt immers.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zal wel doodzonde zijn zeker omdat het 75 jaar jubileum is
Ooh shit zegquote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gast waar ik 6 jaar bij in de klas zat is gisteren op de IC opgenomen met 41,8 graden koorts. Vorige week nog topfit. Nu in coma op de IC.
Kan snel gaan.
Gast van 32 jaar trouwens. Vader van een kind van 5 maanden.
valt ook niet te handhavenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Is toch logisch, je kan zelf toch ook nadenken.
Zo lang het dan wel een privé karakter en doel heeft. Je mag nu niet seksclub runnen achter die privédeur. Vrijhied is ene goed ding maar ook dat heeft begrenzingen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is helemaal geen wettelijke grond hiervoor, tenzij je noodtoestand-achtige wetgeving gaat activeren. De overheid gaat niet over wat er achter de voordeur van een privé-huis gebeurt.
maar om het expliciet te verkondigen vind ik niet slimquote:Op maandag 23 maart 2020 21:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Is toch logisch, je kan zelf toch ook nadenken.
Die durfden niet all the way te gaan. Misschien moet je door een hele, hele zure appel bijten.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Italië en Spanje een tijdje geprobeerd, beviel niet zo.
Christus.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gast waar ik 6 jaar bij in de klas zat is gisteren op de IC opgenomen met 41,8 graden koorts. Vorige week nog topfit. Nu in coma op de IC.
Kan snel gaan.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan snel gaan.
Dat is geen gedraai.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Newone82 het volgende:
Het gedraai is al begonnen!
Niet meer dan drie gasten in huis? "Die maatregel gaan we niet handhaven" zegt burgemeester Hubert Bruls, voorzitter Veiligheidsberaad, in #nieuwsuur
https://twitter.com/nynkedezoeten/status/1242191655853338625?s=21
Ja het zal. Als je op Facebook kijkt heb je ook zulk volk wat op een zelfde toon als jij vanaf de zijlijn staat te blaten.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de huidige regels, met als extraatje zorgen dat alle egoïstische idioten nu luisteren
Dat laatste beseffen veel mensen, waaronder ikzelf) nu maar al te goed.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien weten we dan wel beter te waarderen dat duizenden mensen voor ons hun leven gegeven hebben. Je gaat pas iets waarderen als je het niet meer hebt immers.
Yep, vanmiddag iig wel en ze hadden aan de voorkant een McWalk.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Is de mcdrive nog open? Ik verlang naar een chili chicken.
Praat even iemand het graf inquote:Op maandag 23 maart 2020 21:55 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Heftig man.. zou hij het jongste corona slachtoffer van Nederland kunnen worden?
Zo, jij bent subtiel.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:55 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Heftig man.. zou hij het jongste corona slachtoffer van Nederland kunnen worden?
Dit blijven ook enge berichten hoor. Dat je het zo uit het niets kan krijgen en zo achteruit kan gaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan snel gaan.
Waarom niet, gewoon kuchend op de heftruck en niet zo aanstellen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als 20-40% in zo'n warehouse uitvalt, dan kan dat toch ook niet meer normal functioneren?
Nog zuurder dan dit?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die durfden niet all the way te gaan. Misschien moet je door een hele, hele zure appel bijten.
Bedankt Geert.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zulke onzin dit altijd, de rest van het partij programma is ruk, maar hij doet een ding goed en iedereen loopt gelijk te roeptoeteren
"iK gA VvD StEmMeN"
Ja true.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Geen bijeenkomsten, maar wel horeca? Lijkt me krom, denk je niet?
goedzoquote:Op maandag 23 maart 2020 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste beseffen veel mensen, waaronder ikzelf) nu maar al te goed.
Ik probeer daar toch niet aan te denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit blijven ook enge berichten hoor. Dat je het zo uit het niets kan krijgen en zo achteruit kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |