Hiërarchie in beslissingsfactorenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt evenveel punten. Als je in twee onderlinge duels hebt aangetoond beter te zijn is het niet heel vreemd om nog eens te overwegen om die tickets aan dat team te geven.
Precies, je verzint dus regels zodat het jou het beste past.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt evenveel punten. Als je in twee onderlinge duels hebt aangetoond beter te zijn is het niet heel vreemd om nog eens te overwegen om die tickets aan dat team te geven.
Ja, dat is in mijn ogen wel logisch als je niet dezelfde tegenstanders hebt gehad. Dan zegt doelsaldo bijzonder weinig, terwijl de onderlinge duels wel zijn gespeeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hiërarchie in beslissingsfactoren
Wie na speelronde 34 in de Eredivisie de meeste punten heeft wordt landskampioen. Het kan echter zo zijn dat twee of meer clubs een zelfde aantal punten heeft. Een andere factor is dan beslissend. In deze factoren die bepalen welke club bovenaan eindigt zit een hiërarchie. Elke keer als een factor niet beslissend blijkt te zijn, dan wordt gekeken naar de volgende factor. De hiërarchie is in de Nederlandse Eredivisie als volgt:
* Aantal punten
* Doelsaldo
* Aantal gescoorde doelpunten
* Onderling resultaat
* Beslissingswedstrijd
onderling resultaat komt dus pas na aantal gescoorde doelpunten, dus als het over 34 wedstrijden die prioriteit heeft moet het over 26 wedstrijden opeens het belangrijkste worden?
dus de vooraf gestelde regels gooien we maar in de wind omdat jij dat vindtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is in mijn ogen wel logisch als je niet dezelfde tegenstanders hebt gehad. Dan zegt doelsaldo bijzonder weinig, terwijl de onderlinge duels wel zijn gespeeld.
Waar zijn de vooraf gestelde regels voor een afgebroken competitie?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus de vooraf gestelde regels gooien we maar in de wind omdat jij dat vindt
dus omdat de competitie afgebroken is moeten we de huidige stand gaan wijzigen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar zijn de vooraf gestelde regels voor een afgebroken competitie?
Voor de derde keer, die zijn er niet, zoals je zelf ook wel weet. Het is alleen te achterlijk voor woorden dat we nu volgens jou AZ dan maar bovenaan moeten zetten omdat jij dat vindt en een kuthekel hebt aan Ajax en alles daaromheen en omdat AZ twee keer gewonnen heeft van Ajax.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar zijn de vooraf gestelde regels voor een afgebroken competitie?
Nee, stand blijft gewoon hetzelfde. Prima. Geen winnaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor de derde keer, die zijn er niet, zoals je zelf ook wel weet. Het is alleen te achterlijk voor woorden dat we nu volgens jou AZ dan maar bovenaan moeten zetten omdat jij dat vindt en een kuthekel hebt aan Ajax en alles daaromheen en omdat AZ twee keer gewonnen heeft van Ajax.
Als het andersom was, dan vond je het allemaal prima dat AZ kampioen zou zijn.
En daar ga je weer, ik geef het opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, stand blijft gewoon hetzelfde. Prima. Geen winnaar.
Maar als het gaat om het uitdelen van de CL tickets heeft AZ natuurlijk veel meer recht om rechtstreeks te gaan omdat ze de enige andere club die aanspraak maakt voor de titel twee keer dronken heeft getikt.
Ik heb je dronken zus ook een keer getikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als het gaat om het uitdelen van de CL tickets heeft AZ natuurlijk veel meer recht om rechtstreeks te gaan omdat ze de enige andere club die aanspraak maakt voor de titel twee keer dronken heeft getikt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst de samenvattingen kijken. Toegeven dat AZ beter was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]en maar doorgaan maar goed over de stand zijn we het inmiddels eens dus we komen er wel, over een post of 40-45 kunnen we jouw felicitatie verwachten
ik kan het me nog wel herinneren hoor, in Amsterdam zeker, in Alkmaar niet echt maar dat is verder niet zo relevant voor de stand.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst de samenvattingen kijken. Toegeven dat AZ beter was.
Gelijke stand, geen winnaar, geen kampioen. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan het me nog wel herinneren hoor, in Amsterdam zeker, in Alkmaar niet echt maar dat is verder niet zo relevant voor de stand.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelijke stand, geen winnaar, geen kampioen. Het is niet anders.
ga je nu weer opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelijke stand, geen winnaar, geen kampioen. Het is niet anders.
Op basis van doelsaldo in een niet afgeronde competitiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga je nu weer opnieuw beginnen?
Of er een kampioen komt dit seizoen weet ik niet maar de stand is niet gelijk er staat maar 1 club bovenaan
nee je vindt het niet prima daarom blijf je maar doorgaan ipv de feiten accepterenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op basis van doelsaldo in een niet afgeronde competitie
En dan niet willen praten over onderlinge duels die wél iets zeggen over de kwaliteiten van beide ploegen. Ik vind het allemaal prima, hoor. Blijven ontkennen.
Ik merk dat Ajacieden zoals jij er heel veel moeite mee hebben om dat brilletje af te zetten en toe te geven dat AZ de betere was, dit seizoen. Niet één keer, maar ook in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je vindt het niet prima daarom blijf je maar doorgaan ipv de feiten accepteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |