Niet gelezen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
wtf drizzt heeft gisteren nog gepost
Laat die jongen toch eens met rust.
Ze raken hier nu ook snel in paniek. Ze maakten zich ook al zorgen om @onlogisch , ik denk dat het aan COR ligt.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
wtf drizzt heeft gisteren nog gepost
Laat die jongen toch eens met rust.
die tequila party meteen niet doorgegaanquote:Op maandag 23 maart 2020 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze raken hier nu ook snel in paniek. Ze maakten zich ook al zorgen om @:onlogisch , ik denk dat het aan COR ligt.
Nee klopt en ja kloptquote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Russen mogen toch niet meedoen tijdens OS of ben ik nou gek
Ze zouden je mention mogelijkheid moeten afpakken met je gespam.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik tableau/power bi meer leren @:lenny_leonard @:lange_lans @:donraja lijkt me wel handig voor bedrijven toch en misschien ook SAP
jouw probleemquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik tableau/power bi meer leren @:lenny_leonard @:lange_lans @:donraja lijkt me wel handig voor bedrijven toch en misschien ook SAP
Niet ontvangenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut.
Ik heb een beschamende spelfout in een PM gemaakt.
nouja zegquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze zouden je mention mogelijkheid moeten afpakken met je gespam.
LOLquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
GA JE DE NIEUWE COR MOD WORDENquote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut.
Ik heb een beschamende spelfout in een PM gemaakt.
Ja, het begon al goed: 'Wat is dit ding?'quote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die tequila party meteen niet doorgegaan
keihard gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |