abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 26 maart 2020 @ 19:10:45 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192290993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me mee hoe stil het is tijdens het ouderenuurtje. Er komen best wat mensen op af :) Ook mensen onder de 70, dat is wel een beetje jammer.
Kunnen/mogen jullie daar iets van zeggen?
pi_192291442
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:10 schreef maily het volgende:

[..]

Kunnen/mogen jullie daar iets van zeggen?
Nope. Ze mogen gewoon komen. Pas als de limiet van klanten is bereikt in de winkel, gaan de ouderen voor.
  donderdag 26 maart 2020 @ 20:18:40 #278
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_192292511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 18:55 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

De drukte is nu echt wel voorbij. Plus met het nieuwe deurbeleid tref je ook geen chaos en drukte meer aan in meeste supermarkten :)
Ja, gelukkig maar. In mijn regio is het geen probleem en is een deurbeleid ook niet nodig, maar in grote steden zal dit anders zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_192292648
Deurbeleid is ingesteld en je bent nu verplicht om een paar winkelwagentjes te delen met alle mensen die op een dag boodschappen doen lijkt het. De pasta afdeling is skeer. Alle spaghetti weg. Bijna al het vlees ook.
No matter what your name is.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 maart 2020 @ 21:11:37 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_192293742
Die anderhalve meter is met de winkelwagentjes een wassen neus.Je loopt elkaar veel meer in de weg dan wanneer de meerderheid met mandjes loopt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_192293878
Hier is het sinds het nieuwe beleid echt een drama. Voor mijn gevoel is het echt een stuk drukker in de winkel nu, en er is ook veel meer weer uitverkocht. Wat ook niet helpt is dat de winkel om onduidelijke redenen 2 uur eerder dicht gaat, en nu al om 19.00 dicht is.

Voor het nieuwe beleid was er echt niks aan de hand in deze winkel.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2020 21:19:19 ]
pi_192294084
Online is er naar mijn idee erg veel niet op voorraad (AH).
sig verwijderd door FA
pi_192294470
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Die anderhalve meter is met de winkelwagentjes een wassen neus.Je loopt elkaar veel meer in de weg dan wanneer de meerderheid met mandjes loopt
Dat merk ik als supermarkt medewerker ook: in de gangen is 1.5 meter afstand houden erg moeilijk, het is eerder een meter ofzo.
pi_192294475
Winkelwagentjes is irritant, ik nam altijd een mandje en met winkelwagen loop je elkaar idd meer in de weg.
Maar ok ik zet karretje wel lekker aan begin van gangpad neer en pak dan wat ik nodig heb.
Lastiger is dat de vakkenvullers hele gangpaden afzetten, vanavond om 20:15 waren helft van gangpaden afgezet in ah hier. (open tot 21:00)
Morgenavond maar nieuwe poging voor spullen die ik uit die gangpaden nodig heb.
  Spellchecker donderdag 26 maart 2020 @ 21:51:40 #285
197773 crew  maily
pi_192294626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:45 schreef ddx het volgende:
Winkelwagentjes is irritant, ik nam altijd een mandje en met winkelwagen loop je elkaar idd meer in de weg.
Maar ok ik zet karretje wel lekker aan begin van gangpad neer en pak dan wat ik nodig heb.
Lastiger is dat de vakkenvullers hele gangpaden afzetten, vanavond om 20:15 waren helft van gangpaden afgezet in ah hier. (open tot 21:00)
Hou gewoon je karretje bij je, dan hou je ook beter afstand.
pi_192294922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:45 schreef ddx het volgende:
Ik probeer in sommige gevallen ook stukken van gangen af te zeggen, als ik weet dat de ruimte te krap is. Dat doe ik voor mijn eigen veiligheid en gezond, zo dat egoïstische klanten er niet even tussendoor springen.

Dat heb ik vandaag meerdere keren gedaan: met rolcontainer en dolly, creëer ik dan een kleine afzetting voor 5 minuten max.
pi_192295096
quote:
Het valt me mee hoe stil het is tijdens het ouderenuurtje. Er komen best wat mensen op af :) Ook mensen onder de 70, dat is wel een beetje jammer.
het ouderenuurtje is veel te vroeg!
juist de oudste oudjes, die t het hardste nodig hebben,
zijn niet zo snel ter been, en ook aankleden valt bepaald niet mee op hoge leeftijd!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_192295192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:16 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

het ouderenuurtje is veel te vroeg!
juist de oudste oudjes, die t het hardste nodig hebben,
zijn niet zo snel ter been, en ook aankleden valt bepaald niet mee op hoge leeftijd!
Gaan we dit gezeur weer krijgen....

Ik ben wel een beetje klaar met het uitleggen eigenlijk. Behalve dat ouderen de hele dag welkom zijn, het hoeft niet tussen 7 en 8.

Ik vind het een mooi iniatief van de supermarkten en de mensen die komen zijn ook positief. Daar doen we het voor :)
pi_192295223
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gaan we dit gezeur weer krijgen....

Ik ben wel een beetje klaar met het uitleggen eigenlijk. Behalve dat ouderen de hele dag welkom zijn, het hoeft niet tussen 7 en 8.

Ik vind het een mooi iniatief van de supermarkten en de mensen die komen zijn ook positief. Daar doen we het voor :)
Was ook belachelijk dat de ouderenbond het discriminatie noemde....
pi_192295281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:21 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Was ook belachelijk dat de ouderenbond het discriminatie noemde....
Ik snapte dat ook niet. Tegenwoordig is alles maar discriminatie. Je zou zeggen dat in een tijd als nu het positieve in dingen wordt gezien. Maar nee hoor, we gaan gewoon verder met nutteloos gezeur.
pi_192295328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 18:57 schreef Perrin het volgende:
Zijn die distributieproblemen met verswaren bij de AH eigenlijk al voorbij?
Hier was veel groente op.
Tap tap tap
pi_192295416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snapte dat ook niet. Tegenwoordig is alles maar discriminatie. Je zou zeggen dat in een tijd als nu het positieve in dingen wordt gezien. Maar nee hoor, we gaan gewoon verder met nutteloos gezeur.
Hoogstens positieve discriminatie: maja ik word mensen moe de laatste tijd. Dat virus mag van mij wel flink huishouden, alleen dat het niet kieskeurig is...

Ik zou het niet erg vinden als sommige mensen dood gaan eraan, alleen ik wil niet dat het goede mensen zijn. Die oudjes hebben helemaal niks mis gedaan, op wat oorlogsmisdadigers na... en toch sneuvelen die het meeste aan corona momenteel.
  donderdag 26 maart 2020 @ 22:38:50 #293
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192295575
Inmiddels bij AH desinfecterend middel bij de ingang en alle karretjes zijn al van een (plastic) munt voorzien. Constructie bij de zelfscan moet contact voorkomen.

Erg irritant is dat je in de paden elkaar moeilijk op 1,5 meter kan passeren, als er iemand staat blokkeert die dus het hele pad. En als die dan op zijn gemakje vijf minuten lang bij een vak staat om alle pannenkoeken te vergelijken (uit het vak pakken, terugleggen, etc) dan denk ik echt "krijg de corona". Waarom zijn mensen zó asociaal?
pi_192295714
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Lunatiek het volgende:
Inmiddels bij AH desinfecterend middel bij de ingang en alle karretjes zijn al van een (plastic) munt voorzien. Constructie bij de zelfscan moet contact voorkomen.

Erg irritant is dat je in de paden elkaar moeilijk op 1,5 meter kan passeren, als er iemand staat blokkeert die dus het hele pad. En als die dan op zijn gemakje vijf minuten lang bij een vak staat om alle pannenkoeken te vergelijken (uit het vak pakken, terugleggen, etc) dan denk ik echt "krijg de corona". Waarom zijn mensen zó asociaal?
Irritant he? Maar eigenlijk vind ik, dat je iedereen de tijd moet gunnen om rustig te kijken. Zelf weet ik ook vaak niet wat ik wil kopen: een keuze maken vind ik erg moeilijk, als er zoveel keuze is.

Ik los het echter anders op: dan loop ik eventjes om, wanneer ik niet precies op dezelfde plek hoef te zijn. Momenteel zie ik de supermarkt trouwens alleen nog als hoog noodzakelijk, kom er alleen nog als het moet.

De grens over en naar de Kaufland rijden voor een kratje bier doe ik niet, want dat is een k*t winkel en lijkt mij geen pretje er nu te komen. Al kom ik wel nog bij de Duitse Aldi, daar hebben ze het wel goed geregeld vind ik.
pi_192295794
What de fuck is er nou moeilijk aan om een lijstje te maken voor je boodschappen gaat doen. De stupiditeit van mensen is de afgelopen weken wel goed zichtbaar zeg.
pi_192297957
quote:
Zijn het niet mensen die in een risico-groep vallen? Bij veel ziektes kun je dat niet van de buitenkant zien. Als ik nog wel de deur uit zou komen, zou ik met mijn 40 jaar en diabetes ook liever tijdens dat ouderen uurtje gaan.
pi_192298033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 07:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Zijn het niet mensen die in een risico-groep vallen? Bij veel ziektes kun je dat niet van de buitenkant zien. Als ik nog wel de deur uit zou komen, zou ik met mijn 40 jaar en diabetes ook liever tijdens dat ouderen uurtje gaan.
pi_192298084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 18:36 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Onze AH's gaan nu om 20.00 dicht, zodat de vakkenvullers na die tijd rustig kunnen bijvullen.

[ afbeelding ]
Komen ze nu al mee, riep t laatst al gewoon buiten werktijd vullen, bespaart ook weer een hoop personeel die je eruit kunt stampen ideaal
pi_192298231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 18:36 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Onze AH's gaan nu om 20.00 dicht, zodat de vakkenvullers na die tijd rustig kunnen bijvullen.

[ afbeelding ]
Dat vind ik als supermarkt medewerker een prima maatregel, is niet te doen die 1.5 meter afstand houden als veel klanten in de winkel zijn. Nu alleen nog de jonkies.... die zitten soms bijna bij elkaar op de schoot.
  Spellchecker vrijdag 27 maart 2020 @ 08:24:53 #300
197773 crew  maily
pi_192298244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
What de fuck is er nou moeilijk aan om een lijstje te maken voor je boodschappen gaat doen. De stupiditeit van mensen is de afgelopen weken wel goed zichtbaar zeg.
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die het als een uitje zien ... "kom we gaan naar de winkel, eens kijken wat we vanavond gaan eten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')