Op advies van @Tjacka topa gemaaktquote:Op maandag 23 maart 2020 09:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik werd vandaag wakker met de gedachte dat Weinstein een inside job is. Het is makkelijker dan hem ophangen, met de camera uit en de bewakers verdwenen. Aangezien Corona over de wereld gaat valt het ook minder op..
NWO zeg ik je!!! @:Tjacka
Dus datquote:Op maandag 23 maart 2020 10:34 schreef Tjacka het volgende:
Iets meer aandacht in de OP alsjeblieft!!!
Lees de hele zin afquote:Op maandag 23 maart 2020 10:25 schreef herverwijderd het volgende:
Wat is makkelijker dan hem ophangen
Ja straks misschienquote:Op maandag 23 maart 2020 10:34 schreef Tjacka het volgende:
Iets meer aandacht in de OP alsjeblieft!!!
met de camera uit en de bewakers verdwenen.quote:
Ja lekker makkelijk toch, celgenoot met Corona erin gooien en bastaquote:Op maandag 23 maart 2020 10:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
met de camera uit en de bewakers verdwenen.
Maar als ik het goed begrijp ga je er dus vanuit dat hij hieraan sterft, en dat hij met opzet besmet is zodat ze hem niet op een andere manier uit de weg hoeven te ruimen.
Eerst maar kijken of hij er aan sterft dan he.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk toch, celgenoot met Corona erin gooien en basta
Nee dat zegt hij niet. Hij denkt dat ze beiden om gelegd gaan worden. Toch @Doublepain?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:42 schreef illusions het volgende:
Maak je nou de insinuatie dat Epstein en Weinstein dezelfde persoon zijn?
Dat staat wel in de TT.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet. Hij denkt dat ze beiden om gelegd gaan worden. Toch @:doublepain?
Ik vind het ook geen goede OP en TT hebben inderdaad, maar het topic heeft zeker potentie!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |