Val je ook in een van de risicogroepen?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zelf ondertussen bang om op de IC te belanden
Nopequote:Op maandag 23 maart 2020 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Val je ook in een van de risicogroepen?
Ja het gaat nergens anders meer overquote:Op maandag 23 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel horror verhalen gelezen.
ja begrijp ik. ik denk altijd die berichten over jongere die erg ziek worden zijn redelijk uniek en komen daarom in de mediaquote:Op maandag 23 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel horror verhalen gelezen.
Nee Klopt.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het gaat nergens anders meer over
Ja daar schrik ik ook van. Heb dat eigenlijk nooit zo gehad.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. ik denk altijd die berichten over jongere die erg ziek worden zijn redelijk uniek en komen daarom in de media
nou ja als het zo uniek is dan is de kans klein dat het jou ook overkomtquote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar schrik ik ook van. Heb dat eigenlijk nooit zo gehad.
Met die jongen van 16 uit Breda gaat het weer beter las ik gisterenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. ik denk altijd die berichten over jongere die erg ziek worden zijn redelijk uniek en komen daarom in de media
Ja true. Ik blijf het vreemd vinden van die hoofdpijn vorige week. 5 dagen lang.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als het zo uniek is dan is de kans klein dat het jou ook overkomt![]()
ook blijf ik herhalen, het mantra : 80 procent heeft nauwelijks klachten
Las ik ook ja. Mooi.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die jongen van 16 uit Breda gaat het weer beter las ik gisteren
Gelukkigquote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die jongen van 16 uit Breda gaat het weer beter las ik gisteren
ja ik heb geen ideequote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Ik blijf het vreemd vinden van die hoofdpijn vorige week. 5 dagen lang.ik kon het echt niet thuisbrengen. Zou het?
Ik maakte me vooral in het begin van de uitbraak, toen er in Nederland nog geen besmettingen waren, zorgen over het virus. Vooral omdat er toen nog heel weinig bekend was en de wildste verhalen op internet rondgingen over wat er in China allemaal gebeurde. Het was toen gewoon te lastig om echt nieuws en nepnieuws uit elkaar te houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar schrik ik ook van. Heb dat eigenlijk nooit zo gehad.
Mijn dochter vorige week ziek, woensdag echt goed ziek. Schrok me de tering.quote:
heb je contact met hem gehad?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:12 schreef Koen66 het volgende:
Deense collega z'n vrouw heeft corona en hij heeft ook lichte symptomen
nope en videoconference is afaik nog niet besmettelijkquote:
gelukkig ;pquote:Op maandag 23 maart 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope en videoconference is afaik nog niet besmettelijk
Niet hoesten!!!quote:Op maandag 23 maart 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope en videoconference is afaik nog niet besmettelijk
Nog naar de huisarts geweest met 'r wat ik je aanraadde?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter vorige week ziek, woensdag echt goed ziek. Schrok me de tering.
ik ken voorlopig nog niemand die besmet is.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
in het corona topic zijn weel tenminste 2 users die bekende hebben met corona.
1 is er zeer slecht aan toe. militair in duitsland, 27 jaar maar gaat langzaam vooruit en een fokker met een vriendin met corona die zich beroerd voelde maar nog wel thuis is
hoe oud was hij?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken voorlopig nog niemand die besmet is.
Alleen de vader van de zwager van een nichtje van een vriend die is overleden. Die tel ik niet als een bekende
ja als het zo besmettelijk is verwacht je van welquote:Op maandag 23 maart 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of die collega z'n kinderen het ook gaan krijgen
ja, maar aangezien er toch ook gezegd wordt dat kinderen het niet of nauwelijks de verschijnselen krijgenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het zo besmettelijk is verwacht je van wel
koud en verdomd harde wind weerquote:Op maandag 23 maart 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
brrr, wat is het koud zeg
daar had ik niet helemaal op gerekend
ja maar ab zei gisteren op op1 dat ze nu toch wel denken dat ze wel kunnen besmettenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar aangezien er toch ook gezegd wordt dat kinderen het niet of nauwelijks de verschijnselen krijgen
Indd, was net even gaan wandelen en ben ook eerder gestopt met ochtendgym vanmorgenvroeg.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
brrr, wat is het koud zeg
daar had ik niet helemaal op gerekend
Nope want het verdween sneller dan dat het opkwam.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Nog naar de huisarts geweest met 'r wat ik je aanraadde?
Dat zijn de milde verschijnselen?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
in het corona topic zijn weel tenminste 2 users die bekende hebben met corona.
1 is er zeer slecht aan toe. militair in duitsland, 27 jaar maar gaat langzaam vooruit en een fokker met een vriendin met corona die zich beroerd voelde maar nog wel thuis is
daarom extra gevaarlijk. Zeker in NL zie je die kids continue buiten spelen en aan elkaar zittenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ab zei gisteren op op1 dat ze nu toch wel denken dat ze wel kunnen besmetten
ik heb een collega die Benno heetquote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Benno keek toe en zag dat het goed was.
neee die militair op de ic. ging echt heel slecht. De vriendin van de fokker heeft ee zware ' griep' te pakken met koorts en benauwdquote:Op maandag 23 maart 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn de milde verschijnselen?
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Benno keek toe en zag dat het goed was.
Aiquote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee die militair op de ic. ging echt heel slecht. De vriendin van de fokker heeft ee zware ' griep' te pakken met koorts en benauwd
Okee dan.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope want het verdween sneller dan dat het opkwam.
Die nacht ging na een horror avond ineens goed, en toen zette het herstel al in. Was voor mijn gemoedsrust ook beter.quote:
maar ook hij gaat geloof ik vooruit.quote:
Ja jij deedquote:Op maandag 23 maart 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ook hij gaat geloof ik vooruit.![]()
ga je vreemd genoeg toch meeleven met een username zo op fok
ja dat was een grapquote:Op maandag 23 maart 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij deedomdat mijn gezin aan de corona ging. Lol
Snap ik. Is kut, een ziek kind.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nacht ging na een horror avond ineens goed, en toen zette het herstel al in. Was voor mijn gemoedsrust ook beter.
Ok gelukkigquote:Op maandag 23 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was een grap
Jullie zijn beide jong dus dan maak ik mij niet direct zorgen nee
ja probeer die berichten te ontwijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Die mooie vrouw van 39 die geen lucht kreeg in dat Britse hospitaal
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Die mooie vrouw van 39 die geen lucht kreeg in dat Britse hospitaal
blijkbaar lukt mij dat al prima, want ik heb geen idee over wie het gaatquote:Op maandag 23 maart 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probeer die berichten te ontwijken
Ik negeer ze ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar lukt mij dat al prima, want ik heb geen idee over wie het gaat
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is je kroost he. Ik heb er zelf geen, maar ik ken kindjes en huisdieren. Ze gaan me aan het hart. M'n hont is in januari overleden, bijna 17 geworden. Ik denk nog elke dag aan 'm. Die is in de hontenhemel.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pff ja. Vooral die hoest was naar. Kolere
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huisdieren ga je je net zo goed aan hechten. Wij denken zelfs nog regelmatig aan een cavia die in 2015 is gaan hemelen, een fucking caviaquote:Op maandag 23 maart 2020 09:29 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Is je kroost he. Ik heb er zelf geen, maar ik ken kindjes en huidieren. Ze gaan me aan het hart. M'n hont is injanuari ovwrleden, bijna 17 geworden. Ik denk nog elke dag aan 'm. Die is in de hontenhemel.
ik heb dat dus met mijn wandelende tak. takkiequote:Op maandag 23 maart 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huisdieren ga je je net zo goed aan hechten. Wij denken zelfs nog regelmatig aan een cavia die in 2015 is gaan hemelen, een fucking cavia
dit is eigenlijk wel waarom ik geen huisdieren wilquote:Op maandag 23 maart 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huisdieren ga je je net zo goed aan hechten. Wij denken zelfs nog regelmatig aan een cavia die in 2015 is gaan hemelen, een fucking cavia
Cavias vind ik ook leuk. Sociale diertgens.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dat dus met mijn wandelende tak. takkie
Camouflagetechnologie.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
was echt een vet beestje.
Als je in die bak blies deed die net alsof die een tak in de wind was
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:29 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Is je kroost he. Ik heb er zelf geen, maar ik ken kindjes en huisdieren. Ze gaan me aan het hart. M'n hont is in januari overleden, bijna 17 geworden. Ik denk nog elke dag aan 'm. Die is in de hontenhemel.
Zou vreemder zijn als hij koffie ging zetten of baby hit me one more time ging zingen.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
was echt een vet beestje.
Als je in die bak blies deed die net alsof die een tak in de wind was
oh zeker ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vreemder zijn als hij koffie ging zetten of baby hit me one more time ging zingen.
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vreemder zijn als hij koffie ging zetten of baby hit me one more time ging zingen.
wandelend bladquote:Op maandag 23 maart 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt ze ook in bladvorm.
Inclusief de dorre plekjes op een blad en de gaatjes.
Presentquote:
spannendquote:Op maandag 23 maart 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zometeen een afdelings corona overleg
Werkzequote:Op maandag 23 maart 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
okee boiiz n gurls ik ga weer even aan het werk
ff een half uurtje met directe collega's koffiemachine overleg, dat soort informele gesprekken missen de meesten het ergstequote:
Wist ik niet. Ik had er een paar als kind, waren echt takjes en ze deden ook een vorm van ochtendgym. Dwars heen en weer op die pootjes. Dieren...quote:Op maandag 23 maart 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt ze ook in bladvorm.
Inclusief de dorre plekjes op een blad en de gaatjes.
via een app?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff een half uurtje met directe collega's koffiemachine overleg, dat soort informele gesprekken missen de meesten het ergste
ja vet hequote:Op maandag 23 maart 2020 09:53 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Ik had er een paar als kind, waren echt takjes en ze deden ook een vorm van ochtendgym. Dwars heen en weer op die pootjes. Dieren...
hebben wij elke ma, wo, vr een half uur voor ingepland. Met webcam. Lekker iedereen zijn drankflessencollectie evaluerenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff een half uurtje met directe collega's koffiemachine overleg, dat soort informele gesprekken missen de meesten het ergste
dat is 364 keer mocca en 98 keer vanilleyoghurt. Verder ook nog wat gekocht?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is 364 keer mocca en 98 keer vanilleyoghurt. Verder ook nog wat gekocht?
alleen maar cola en hagelslagquote:Op maandag 23 maart 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beviel het?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:57 schreef Karzai het volgende:
Even gesport binnenshuis, nu weer op de bank
Ja je moet watquote:Op maandag 23 maart 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
veel vriesdingen.
ben nu aan het schrappen :p
40 kratten cola?quote:
Indd. Vrouwen boodschappen laten doen... Ben je een meier lichter, maar feitelijk heb je niks.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terechte klacht. kaas moet gewoon goed zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 10:05 schreef Nick1975 het volgende:
En dan vraag je om kaas, krijg je de goedkoopste zooi wat niet eens kaas is te noemen, maar wel de duurste drinkyoghurt waar ik niet om vroeg.
Eensquote:Op maandag 23 maart 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht. kaas moet gewoon goed zijn
Arme jongen toch, wil je erover praten?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:02 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Indd. Vrouwen boodschappen laten doen... Ben je een meier lichter, maar feitelijk heb je niks.
quote:Ouderen die even rustig willen winkelen konden vanochtend tussen 07.00 uur en 08.00 uur tijdens een speciaal ouderenuurtje in meerdere supermarkten hun boodschappen doen. Op die manier hopen de supermarkten de kwetsbare ouderen minder risico op het coronavirus te laten lopen. Ouderenbond ANBO noemde de actie eerder "ongetwijfeld goed bedoeld", maar "stigmatiserend en een beperking van de vrijheid van ouderen".
natuurlijk, wie is er nou niet fan van K3?quote:
moeten ze wel vroeg hun nest uit, die oudjesquote:Op maandag 23 maart 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG een club die er niets van snapt
[..]
Ik denk dat die oudjes gewoon lekker uitslapenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG een club die er niets van snapt
[..]
zijn er al hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
ah, Harvey Weinstein heeft corona.
Kunnen we alvast de Weinstein didn't kill himself memes gaan maken
hahah wij toevallig dezelfde dagen, 10:00quote:Op maandag 23 maart 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben wij elke ma, wo, vr een half uur voor ingepland. Met webcam. Lekker iedereen zijn drankflessencollectie evalueren
dit bericht elke dag lezenquote:
en morgen sterft ze aan een hartaanvalquote:Op maandag 23 maart 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit bericht elke dag lezen
10:09
Een hoogbejaarde Italiaanse vrouw, die begin maart besmet raakte met het coronavirus, is afgelopen weekend genezen verklaard. De 95-jarige Alma Clara Corsini uit Fanano, een gemeente in de Noord-Italiaanse provincie Modena, is daarmee de op één na oudste persoon ter wereld die hersteld is van het virus. Hoopgevend nieuws!
jamaar geen corona :pquote:Op maandag 23 maart 2020 10:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en morgen sterft ze aan een hartaanval
Rusland en China de nieuwe wereldmachten, de VS en Europa aan de hoest.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
putingod![]()
![]()
10:44
President Poetin heeft Italië hulp toegezegd. Zondagnacht is het Russische leger in Italië aangekomen om hulp te bieden in de strijd tegen het coronavirus. Rusland zelf heeft tot nu toe 367 besmettingsgevallen vastgesteld en slechts één dode.
Het land neemt echter maatregelen om een piek in het aantal infecties op te vangen. Ook worden in diverse regio's nieuwe isolatieplekken gebouwd naar Chinees model, zegt vicepremier Marat Khusnullin.
ondanks wat iedereen altijd vindt heb ik toch respect voor de man. Daden en geen woordenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
putingod![]()
![]()
10:44
President Poetin heeft Italië hulp toegezegd. Zondagnacht is het Russische leger in Italië aangekomen om hulp te bieden in de strijd tegen het coronavirus. Rusland zelf heeft tot nu toe 367 besmettingsgevallen vastgesteld en slechts één dode.
Het land neemt echter maatregelen om een piek in het aantal infecties op te vangen. Ook worden in diverse regio's nieuwe isolatieplekken gebouwd naar Chinees model, zegt vicepremier Marat Khusnullin.
ik heb vaak gedacht dat het westen in ons leven nog in verval gaat raken en afrika en china groter worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rusland en China de nieuwe wereldmachten, de VS en Europa aan de hoest.
das maar goed ook anders mag je op vakantie naar een werkkampquote:Op maandag 23 maart 2020 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ondanks wat iedereen altijd vindt heb ik toch respect voor de man. Daden en geen woorden
Toen ik in China verbleef zag ik dat ze binnen no time wolkenkrabbers uitpoepten waar ze in de rest van de wereld amper van konden dromen, ja Dubai volgde met zijn oliegeld maar toen besefte ik al wel wie de supermacht van de 21e eeuw zou gaan worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vaak gedacht dat het westen in ons leven nog in verval gaat raken en afrika en china groter worden.
Ondanks alle berichten maakt africa nu ook een gigantische groei door.
WIJ. Lolquote:Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik in China verbleef zag ik dat ze binnen no time wolkenkrabbers uitpoepten waar ze in de rest van de wereld amper van konden dromen, ja Dubai volgde met zijn oliegeld maar toen besefte ik al wel wie de supermacht van de 21e eeuw zou gaan worden.
Nou ja de VAE heeft alleen haar olie. ook geen mentaliteit om zelf te werken de emeratis. moet veranderen daarquote:Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik in China verbleef zag ik dat ze binnen no time wolkenkrabbers uitpoepten waar ze in de rest van de wereld amper van konden dromen, ja Dubai volgde met zijn oliegeld maar toen besefte ik al wel wie de supermacht van de 21e eeuw zou gaan worden.
waarom zouden ze zelf werken? daar heb je gewoon nog huisslaven.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de VAE heeft alleen haar olie. ook geen mentaliteit om zelf te werken de emeratis. moet veranderen daar
zelf ook niet de kennis. compleet afhankelijk van de rest
ja dat lukt omdat ze geld hebben. wat als dat geld opraakt?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zouden ze zelf werken? daar heb je gewoon nog huisslaven.
Dorpsbewoner, en had vroegah gewerkt bij se toko waar ik op de vrachtwagen reed (hebben niet samen daar gewerkt).quote:
dan heb je een zandbak met hele grote gebouwenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat lukt omdat ze geld hebben. wat als dat geld opraakt?
sommige volken hebben een strakke hand nodig. Dat het westen overal "democratie" wil voorschrijven wil niet zeggen dat dat overal werkt. Je ziet wat voor puinzooi het in het MO opgeleverd heeftquote:Op maandag 23 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das maar goed ook anders mag je op vakantie naar een werkkamp
Het midden oosten heeft voornamelijk onder dictatoren geleefd. Dicatoren zijn meestal goed voor hun eigen clubje, rest kan stikken.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige volken hebben een strakke hand nodig. Dat het westen overal "democratie" wil voorschrijven wil niet zeggen dat dat overal werkt. Je ziet wat voor puinzooi het in het MO opgeleverd heeft
Ik schrik wel iedere dag als de dochter van mm buren thuis komtquote:
de landen liggen in puin (Irak/Libie/Syrie vooral)quote:Op maandag 23 maart 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het midden oosten heeft voornamelijk onder dictatoren geleefd. Dicatoren zijn meestal goed voor hun eigen clubje, rest kan stikken.
ik denk dat dit de 'verlichtings'' periode in het midden oosten is en dat ze dit moeten doen om vooruit te gaan.
nou ja het had ook van binnen uit moeten komen ja. Denk dat veel van die landen nu ze meer en meer toegang krijgen tot goed onderwijs zelf de behoefte zullen voelen om een ander systeem op te zetten.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de landen liggen in puin (Irak/Libie/Syrie vooral)
de bevolking heeft een nog grotere haat gekregen jegens het westen
Ik zie daar voorlopig weinig verbetering in, de behoefte aan westerse so called "democracy" zal er echt niet door groeien, het is meer voedingsbodem voor ellende, armoede, oorlog en extremisme
monsterboekjequote:Op maandag 23 maart 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm mn monsterboekje is 4 maanden langer geldig door Corona
je wat?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm mn monsterboekje is 4 maanden langer geldig door Corona
Vooral Syrie en Libie hadden een prima onderwijs en gezondheidssysteem. Is nu niks meer van overquote:Op maandag 23 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het had ook van binnen uit moeten komen ja. Denk dat veel van die landen nu ze meer en meer toegang krijgen tot goed onderwijs zelf de behoefte zullen voelen om een ander systeem op te zetten.
Maar ja kost allemaal tijd.
onder kadafi was het ook niet even goedquote:Op maandag 23 maart 2020 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral Syrie en Libie hadden een prima onderwijs en gezondheidssysteem. Is nu niks meer van over
beetje zoals het veiligheidspaspoort met alle opleidingen en cursussen en zo?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kiwaregister.nl/koopvaardij/monsterboekje
Mijn monsters staan gewoon in mijn telefoon.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat uitstralings monsterboekje heel dik is
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn monsters staan gewoon in mijn telefoon.
Kadaffi, Assad en destijds ook Saddam zijn/ware nare dictators.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onder kadafi was het ook niet even goedAssad deed ook nare dingen.
maar ik denk serieus dat dit nodig is voor vooruitgang
iets uitgebreider, iedere aan en af monstering wordt er in vermeld. Alle contracten, medische data (ziektes/bloedgroep), cursussen, sommige landen doen hun visum er in en in sommige landen is t een volwaardig vervanger van t paspoort.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje zoals het veiligheidspaspoort met alle opleidingen en cursussen en zo?
maar wat is een monstering?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets uitgebreider, iedere aan en af monstering wordt er in vermeld. Alle contracten, medische data (ziektes/bloedgroep), cursussen, sommige landen doen hun visum er in en in sommige landen is t een volwaardig vervanger van t paspoort.
ja daarom moeten we ons er ook niet mee bemoeienquote:Op maandag 23 maart 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kadaffi, Assad en destijds ook Saddam zijn/ware nare dictators.
Maar hetgeen we ervoor in de plaats hebben gekregen (allerlei religieuze fanatieke IS gerelateerde groepjes etc) is geen haar beter, maar die omarmen we als "freedom fighters".
Het westen is de corrupte macht in dit verhaal. Het heeft ellende en een stortvloed aan vluchtelingen gecreerd en in het westen een haat en angst voor de Islam
Naja, als je op de monsterrol van een schop staat met een rang. Moet dat dus ook in je monsterboekje genoteerd worden.quote:
monsterrol zou de volgende vraag zijn geweestquote:Op maandag 23 maart 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja, als je op de monsterrol van een schop staat met een rang. Moet dat dus ook in je monsterboekje genoteerd worden.
Aanmonsteren is dus het aan boord van een schip gaan als bemanningslid.
Nee niet vanzelf, we blijven ons er namelijk mee bemoeien alsof het landen zijn die zelf niks te willen hebben. Intussen vloeien er tig miljoenen ongewenste vooral moslims Europa in en floreert het rechts extremisme daardoor. Polarisatie ten top.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom moeten we ons er ook niet mee bemoeienMaar ja nu al te laat. al geloof ik dat het goed komt
nou nou nou,.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Irritante kille wind buiten, alsof de wind de dood met zich meebrengt
Dat boek gelezen? Debriefing the President? Helaas aardig geredacteerd. Biedt wel aardige inzichten in het hoe/waarom van invallen van Irak.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom moeten we ons er ook niet mee bemoeienMaar ja nu al te laat. al geloof ik dat het goed komt
Dat is de bemanningslijstquote:Op maandag 23 maart 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
monsterrol zou de volgende vraag zijn geweest
wacht maar totdat de klimaatvluchtiling komtquote:Op maandag 23 maart 2020 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee niet vanzelf, we blijven ons er namelijk mee bemoeien alsof het landen zijn die zelf niks te willen hebben. Intussen vloeien er tig miljoenen ongewenste vooral moslims Europa in en floreert het rechts extremisme daardoor. Polarisatie ten top.
ja, dat snap ik nu, maar dat zoiets monsterrol genoemd wordt wist ik niet, dus dat hele monstergebeuren klinkt gewoon raar als niet ingewijdequote:
Nee, ben geen lezerquote:Op maandag 23 maart 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat boek gelezen? Debriefing the President? Helaas aardig geredacteerd. Biedt wel aardige inzichten in het hoe/waarom van invallen van Irak.
en hoe zeer die chimpansee vergelijking met Bush dus klopt
is er tenminste nog iets heel dik aan hem huehuehuequote:Op maandag 23 maart 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat uitstralings monsterboekje heel dik is
noordwijk roept weer op niet te komen nadat ze mensen zagen komenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja scheelt misschien wel dagjesmensen op straat.
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er tenminste nog iets heel dik aan hem huehuehue
Ja over 300 jaar lijken het net normale beschaafde mensenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, ben geen lezer
maar ik denk dat wij nu de verlichting van de islam meemaken. Ook zonder bemoeienis van het westen was er een begin gekomen in verandering.
als Europa z'n rijkdom wil houden en de hongernegers buiten is grensbewaking en helaas hoge hekken de enige optie. Anders is er over 1 generatie weinig meer over van de rijkdom hier.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wacht maar totdat de klimaatvluchtiling komt
met de nadruk op lijken die er genoeg gecreeerd zullen wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja over 300 jaar lijken het net normale beschaafde mensen
geloof je daar niet in?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja over 300 jaar lijken het net normale beschaafde mensen
Mijnenveldenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als Europa z'n rijkdom wil houden en de hongernegers buiten is grensbewaking en helaas hoge hekken de enige optie. Anders is er over 1 generatie weinig meer over van de rijkdom hier.
Sorry voor de politiek incorrcte opmerkingen, weet dat er hier veel zitten die dat slecht trekken
Belgen hebben gisteren al boetes uitgedeeld aan mensen die zonder reden naar het strand kwamen. Misschien moeten we dat hier ook maar invoeren.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
noordwijk roept weer op niet te komen nadat ze mensen zagen komen![]()
Parkeerterreinen blijven dicht ;p
ditquote:Op maandag 23 maart 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belgen hebben gisteren al boetes uitgedeeld aan mensen die zonder reden anar hetstrand kwamen. Misschien moeten we dat hier ook maar invoeren.
Mensen leren anders toch niet dat dit geen vakantie is
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Arme jongen toch, wil je erover praten?
Ooh jawel hoor, mits genoeg welvaart en een eerlijke verdeling daarvan.quote:
en niet te vergeten dat primitieve oog-om-oog-tand-om-tand-gedoe in de rechtspraak.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor, mits genoeg welvaart en een eerlijke verdeling daarvan.
Plus ze zullen hun haantjesgedrag af moeten leren anders is het nog niet makkelijk om een normale cultuur op te bouwen.
Lief vragen of ze het nooit meer willen doen is ook niet echt een optie.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en niet te vergeten dat primitieve oog-om-oog-tand-om-tand-gedoe in de rechtspraak.
het probleem is alleen dat die culturen EN een bepalde groepen in Europa vinden dat WIJ ons daarop moeten aanpassen, en dus Sharia en Eerwraak maar OK moeten vindenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en niet te vergeten dat primitieve oog-om-oog-tand-om-tand-gedoe in de rechtspraak.
Samenscholingsverbod voor meer dan 2 mensen met boetes van 25k. Goede zaak.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belgen hebben gisteren al boetes uitgedeeld aan mensen die zonder reden naar het strand kwamen. Misschien moeten we dat hier ook maar invoeren.
Mensen leren anders toch niet dat dit geen vakantie is
BOMBE DARAUF!quote:Op maandag 23 maart 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Samenscholingsverbod voor meer dan 2 mensen met boetes van 25k. Goede zaak.
Moest net even nog naar de jumbo, staan daar Duitse Tokkies met de hele familie heel irritant te proberen om alle maatregelen te omzeilen. En dan dom lachen alsof ze de taal niet machtig zijn.
Zie die kut koppen van die familie hier al meer dan 20 jaar en ze kunnen verdomd goed Nederlands.
grenzen dichtquote:Op maandag 23 maart 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moest net even nog naar de jumbo, staan daar Duitse Tokkies met de hele familie heel irritant te proberen om alle maatregelen te omzeilen. En dan dom lachen alsof ze de taal niet machtig zijn.
Zie die kut koppen van die familie hier al meer dan 20 jaar en ze kunnen verdomd goed Nederlands.
Waterstofbom op mofricaquote:
ik verbaasde me dit weekend ook wel een beetje over het aantal duitse auto's dat ik op straat tegen kwam.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waterstofbom op mofrica
Sowieso vraag ik me af wat ze hier doen.. maar goed. Zo kortzichtig als ze zijn met die maatregelen in de supermarkt..
goede quote welquote:Op maandag 23 maart 2020 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 maart 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van de islamquote:
de Rabobankquote:Op maandag 23 maart 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van de islam
en de rabobank
en Rutte
beter dan die tenenkrommende politiek correcte vertoning van Lange Frans en Baas B vorig jaar?quote:
Vind ik wel.. maar ik trek lange Frans niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dan die tenenkrommende politiek correcte vertoning van Lange Frans en Baas B vorig jaar?
d'r covers zijn vaak beter dan d'r eigen nummersquote:Op maandag 23 maart 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen moet ze niet zoveel coveren
huehue trekkenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind ik wel.. maar ik trek lange Frans niet.
Ja daar moet dus verandering in komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
d'r covers zijn vaak beter dan d'r eigen nummers
dat is eigenlijk wel de basis van haar bekendheid hequote:Op maandag 23 maart 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen moet ze niet zoveel coveren
Yupquote:Op maandag 23 maart 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel de basis van haar bekendheid he
Ik noem dit altijd cupcake muziek voor 16-jarigen.quote:
maar ja, zingen kan ze wel.quote:
Zoek je een nieuwe baan?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe zon distributie centrum als bv die van de ah werkt?
Als je daar de online bestellingen moet orderpicken?
ja?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe zon distributie centrum als bv die van de ah werkt?
Als je daar de online bestellingen moet orderpicken?
krijg je een lijst en loop je dan met een karretje al die dingen te verzamelen ofzo?quote:
je hebt een wagentje met kratjes en een tablet aan je arm gebondenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja misschien. maar weet niet hoe dat allemaal gaat
en qua tijdsdruk?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een wagentje met kratjes en een tablet aan je arm gebonden
eigenlijk wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je een lijst en loop je dan met een karretje al die dingen te verzamelen ofzo?
kan je het omschrijven :p
Ditquote:Op maandag 23 maart 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een wagentje met kratjes en een tablet aan je arm gebonden
die zal nu wel hoog zijn.quote:
Nja ligt eraan.. je wordt er vanzelf wel snel in.. je krijgt voor 1 ‘ronde’ orders. Die pick je en breng je dan naar de verzamelplaats. En dan komen de volgende vanzelf.quote:
geen contact met je collega's dus?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel.
alleen is die lijst digitaal en vaak moet je nog wat scannen als je iets pakt.
en afhankelijk van de grootte van het magazijn loop je of heb je een elektrisch karretje
Zoek voor de gein ook even op de nieuwsberichten van Bax shopquote:Op maandag 23 maart 2020 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zal nu wel hoog zijn.
bij bol.com schijnt die wel bizar hoog te zijn, maar daar werken ook vooral oostblokkers.
Dat laatstequote:Op maandag 23 maart 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen contact met je collega's dus?
Constant met zon karretje dingen picken?
Prima kluizenaarswerk dusquote:Op maandag 23 maart 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het ook
Is de planrsoenendienst niet iets voor je
Laag werk tempo.. Veel lullen.
Wat wel dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat is toch geen werk voor een mooie jonge vrouw
nee, Arbeiten!quote:Op maandag 23 maart 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het ook
Prostituee inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat is toch geen werk voor een mooie jonge vrouw
Al te snugger hoef je er ook niet voor te zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het ook
afwisseling ga je in een magazijn niet vindenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
k moet afwisseling hebben maar wel met een hoog tempo
Afwisseling in hoog tempo? Hmm @scrup dus.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Je lekker af laten beulen in de horecaquote:Op maandag 23 maart 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lekker af laten beulen in de horeca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |