Val je ook in een van de risicogroepen?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zelf ondertussen bang om op de IC te belanden
Nopequote:Op maandag 23 maart 2020 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Val je ook in een van de risicogroepen?
Ja het gaat nergens anders meer overquote:Op maandag 23 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel horror verhalen gelezen.
ja begrijp ik. ik denk altijd die berichten over jongere die erg ziek worden zijn redelijk uniek en komen daarom in de mediaquote:Op maandag 23 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel horror verhalen gelezen.
Nee Klopt.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het gaat nergens anders meer over
Ja daar schrik ik ook van. Heb dat eigenlijk nooit zo gehad.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. ik denk altijd die berichten over jongere die erg ziek worden zijn redelijk uniek en komen daarom in de media
nou ja als het zo uniek is dan is de kans klein dat het jou ook overkomtquote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar schrik ik ook van. Heb dat eigenlijk nooit zo gehad.
Met die jongen van 16 uit Breda gaat het weer beter las ik gisterenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. ik denk altijd die berichten over jongere die erg ziek worden zijn redelijk uniek en komen daarom in de media
Ja true. Ik blijf het vreemd vinden van die hoofdpijn vorige week. 5 dagen lang.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als het zo uniek is dan is de kans klein dat het jou ook overkomt![]()
ook blijf ik herhalen, het mantra : 80 procent heeft nauwelijks klachten
Las ik ook ja. Mooi.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die jongen van 16 uit Breda gaat het weer beter las ik gisteren
Gelukkigquote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die jongen van 16 uit Breda gaat het weer beter las ik gisteren
ja ik heb geen ideequote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Ik blijf het vreemd vinden van die hoofdpijn vorige week. 5 dagen lang.ik kon het echt niet thuisbrengen. Zou het?
Ik maakte me vooral in het begin van de uitbraak, toen er in Nederland nog geen besmettingen waren, zorgen over het virus. Vooral omdat er toen nog heel weinig bekend was en de wildste verhalen op internet rondgingen over wat er in China allemaal gebeurde. Het was toen gewoon te lastig om echt nieuws en nepnieuws uit elkaar te houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar schrik ik ook van. Heb dat eigenlijk nooit zo gehad.
Mijn dochter vorige week ziek, woensdag echt goed ziek. Schrok me de tering.quote:
heb je contact met hem gehad?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:12 schreef Koen66 het volgende:
Deense collega z'n vrouw heeft corona en hij heeft ook lichte symptomen
nope en videoconference is afaik nog niet besmettelijkquote:
gelukkig ;pquote:Op maandag 23 maart 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope en videoconference is afaik nog niet besmettelijk
Niet hoesten!!!quote:Op maandag 23 maart 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope en videoconference is afaik nog niet besmettelijk
Nog naar de huisarts geweest met 'r wat ik je aanraadde?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter vorige week ziek, woensdag echt goed ziek. Schrok me de tering.
ik ken voorlopig nog niemand die besmet is.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
in het corona topic zijn weel tenminste 2 users die bekende hebben met corona.
1 is er zeer slecht aan toe. militair in duitsland, 27 jaar maar gaat langzaam vooruit en een fokker met een vriendin met corona die zich beroerd voelde maar nog wel thuis is
hoe oud was hij?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken voorlopig nog niemand die besmet is.
Alleen de vader van de zwager van een nichtje van een vriend die is overleden. Die tel ik niet als een bekende
ja als het zo besmettelijk is verwacht je van welquote:Op maandag 23 maart 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of die collega z'n kinderen het ook gaan krijgen
ja, maar aangezien er toch ook gezegd wordt dat kinderen het niet of nauwelijks de verschijnselen krijgenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het zo besmettelijk is verwacht je van wel
koud en verdomd harde wind weerquote:Op maandag 23 maart 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
brrr, wat is het koud zeg
daar had ik niet helemaal op gerekend
ja maar ab zei gisteren op op1 dat ze nu toch wel denken dat ze wel kunnen besmettenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar aangezien er toch ook gezegd wordt dat kinderen het niet of nauwelijks de verschijnselen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |