Social media is zo gevaarlijk met dit soort dingen he...quote:Op maandag 23 maart 2020 00:51 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al was gepost maar die vergelijking met Italie in het aantal doden is ook maar net afhankelijk van wanneer je het startpunt kiest. Opvallende cijfers: koersen we af op Italiaanse toestanden?
nee sorryquote:Op maandag 23 maart 2020 00:56 schreef Generationalpha het volgende:
1 keer in de paar dagen woel ik in mijn bed, open mijn telefoon en ga toch maar weer dit topic refreshen.
Herkenbaar voor mensen?
Snap ik ook niet, hoor, maarja aan de andere kant slaan we niet door. Ik sta aan de kant van uit laten razen maar dan word ik uitgemaakt voor moordenaar. Maar aan de andere kant denk ik aan de ouderen en kwetsbaren dus was ik handen en ga niet onnodig de deur uit. Tsjaquote:Op maandag 23 maart 2020 00:52 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Waarom zou je als huisarts het risico nemen?
WHO zegt zelfs twee weken lees ik net.
mijn godquote:"Wij benaderen het als bond in stappen, want we hebben geen idee wat de situatie rondom het coronavirus is”, aldus Spee zondagavond in het televisieprogramma. De KNVB heeft verschillende scenario’s ontwikkeld.
“De eerste is: we spelen de competitie uit, met publiek.
Ja dit.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hoor, maarja aan de andere kant slaan we niet door. Ik sta aan de kant van uit laten razen maar dan word ik uitgemaakt voor moordenaar. Maar aan de andere kant denk ik aan de ouderen en kwetsbaren dus was ik handen en ga niet onnodig de deur uit. Tsja
Dat ze verschillende scenario's bedenken lijkt me niet zo gek, het zou pas vreemd worden als ze dat 1e scenario ook daadwerkelijk uitvoeren maar dat gebeurt natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:57 schreef leolinedance het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369670
[..]
mijn god
Wat die man zei was echt volkomen logisch.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:57 schreef leolinedance het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369670
[..]
mijn god
Nee natuurlijk doen ze dat. Maar het seizoen uitspelen met publiek lijkt me een kansloze opgave. Dat hij zegt geen idee te hebben van de situatie rondom Corona is lachwekkend. Iedereen hier weet wat de situatie is, maar een meneer op die positie blijkbaar niet...quote:Op maandag 23 maart 2020 01:02 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat ze verschillende scenario's bedenken lijkt me niet zo gek, het zou pas vreemd worden als ze dat 1e scenario ook daadwerkelijk uitvoeren maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Niemand zegt toch dat ze dat van plan zijn? Er liggen verschillende draaiboeken klaar, dat is alles wat die zegt. Hele normale zaak dus.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doen ze dat. Maar het seizoen uitspelen met publiek lijkt me een kansloze opgave.
De viroloog die vandaag bij Op1 zat (Ab Osterhaus) zei hetzelfde als de arts-microbioloog in De Groene (Alex Friedrich): testen, testen, testen, isoleren en er bovenop zitten zoals in de landen die SARS meegemaakt hebben. Oh, en 55% van de besmettingen zou asymptomatisch verlopen, dus contacten zonder klachten moet je ook niet vrij rond laten lopen zoals nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef leolinedance het volgende:
Wat bedoel je precies? Dat de viroloog hetzelfde zei als ik? Of dat de viroloog zei dat we het zo moesten aanpakken als in dat verhaal staat?
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 23 maart 2020 01:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De viroloog die vandaag bij Op1 zat (Ab Osterhaus) zei hetzelfde als de arts-microbioloog in De Groene (Alex Friedrich): testen, testen, testen, isoleren en er bovenop zitten zoals in de landen die SARS meegemaakt hebben. Oh, en 55% van de besmettingen zou asymptomatisch verlopen.
Ab Oosterhuis is definitief compleet de weg kwijt en alleen nog op jacht naar zijn woorden.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De viroloog die vandaag bij Op1 zat (Ab Osterhaus) zei hetzelfde als de arts-microbioloog in De Groene (Alex Friedrich): testen, testen, testen, isoleren en er bovenop zitten zoals in de landen die SARS meegemaakt hebben. Oh, en 55% van de besmettingen zou asymptomatisch verlopen.
Aha bedankt. Lijkt mij erg lastig om te bepalen, maar als dat wetenschappelijk gebeurd is zal het wel kloppen.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Wel besmet, geen symptomen. De 'a' staat voor 'ontbreken van'.
Ohh zoals bij die huisarts aan tafel?quote:Op maandag 23 maart 2020 01:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De viroloog die vandaag bij Op1 zat (Ab Osterhaus) zei hetzelfde als de arts-microbioloog in De Groene (Alex Friedrich): testen, testen, testen, isoleren en er bovenop zitten zoals in de landen die SARS meegemaakt hebben. Oh, en 55% van de besmettingen zou asymptomatisch verlopen, dus contacten zonder klachten moet je ook niet vrij rond laten lopen zoals nu.
Oproep in België tot precies hetzelfde.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De viroloog die vandaag bij Op1 zat (Ab Osterhaus) zei hetzelfde als de arts-microbioloog in De Groene (Alex Friedrich): testen, testen, testen, isoleren en er bovenop zitten zoals in de landen die SARS meegemaakt hebben. Oh, en 55% van de besmettingen zou asymptomatisch verlopen, dus contacten zonder klachten moet je ook niet vrij rond laten lopen zoals nu.
Was hij niet degene met aandelen in het vaccin tegen die ander griep.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ab Oosterhuis is definitief compleet de weg kwijt en alleen nog op jacht naar zijn woorden.
Dat is ook bijna zo.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:07 schreef Gehrman het volgende:
Hoe kun je je nu überhaupt laten testen dan?
Ik heb het idee dat je daarvoor eerst aan de beademingsmachine moet belanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |