abonnement Unibet Coolblue
pi_192216074
Vandaag was het mooi weer en kwamen allemaal mensen samen.

Niet met een belangrijk doel, maar om te sporten of gewoon voor de gezelligheid.

Dit naast de Scheveningse Boulevard:



En dit in Utrecht:


Kunnen ze dit soort ongein niet verbieden?
pi_192228022
Ik reed net even op de fiets naar een brievenbus.

Verderop in de straat stonden zeker 6 volwassenen en meerdere kinderen op de stoep in de zon gezellig als buren te borrelen / kletsen met elkaar.

De tering, de achterlijkheid.
  maandag 23 maart 2020 @ 16:32:43 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192228046
Ik verwacht een samenscholingsverbod voor vanavond bij de persconferentie. Dus maximaal twee personen bij elkaar ofzo, net als in Duitsland. Met een uitzondering voor gezinnen uiteraard.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192228068
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef DrMabuse het volgende:
Ik reed net even op de fiets naar een brievenbus.

Verderop in de straat stonden zeker 6 volwassenen en meerdere kinderen op de stoep in de zon gezellig als buren te borrelen / kletsen met elkaar.

De tering, de achterlijkheid.
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef DrMabuse het volgende:
Ik reed net even op de fiets naar een brievenbus.

Verderop in de straat stonden zeker 6 volwassenen en meerdere kinderen op de stoep in de zon gezellig als buren te borrelen / kletsen met elkaar.

De tering, de achterlijkheid.
Hier ook zaten met zijn vieren in de voortuin bier te drinken. Kinderen op de stoep de spelen.
pi_192228320
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

[..]

Hier ook zaten met zijn vieren in de voortuin bier te drinken. Kinderen op de stoep de spelen.
En dan vast wel stuk voor stuk gaan klagen over de nalatige overheid en hoe erg / bedreigend de situatie is.

Om te lachen en te huilen.
pi_192228447
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:45 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En dan vast wel stuk voor stuk gaan klagen over de nalatige overheid en hoe erg / bedreigend de situatie is.

Om te lachen en te huilen.
Ja zaterdag ging ik even met mijn zoontje lopend boodschappen doen. En het wemelde van de rollators ook. En ook lekker naast elkaar blijven lopen zodat ze bijna tegen je aan lopen. Echt belachelijk. Nu ook weer allemaal kleine kinderen die buiten spelen lopen de hoesten en snotteren.
  maandag 23 maart 2020 @ 16:57:52 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192228597
Ik ben meer voor het verbieden tot oproepen van een Lockdown. Een beetje zoals het verbod op het oproepen van een Bankrun
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')