Over een paar dagen weten we meerquote:Op zondag 22 maart 2020 18:12 schreef Jor_Dii het volgende:
“Slechts” 651 doden in Italië, daling ingezet?
Ik woon hier in een tokkiebuurt en ik zie hier gewoon mensen die snotteren en verkouden zijn de supermarkt in gaan. Die hebben gewoon schijt en die wonen echt niet alleen maar bij mij in de buurt.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niezen is geen kenmerk van Covid19 besmetting en verder is het acvies dat wanneerje kuch/hoest (en niest), weg te blijven. Hoe je dan boodschappen doet ?..... iets met vragen aan anderen.
Ja, en dat zal zeer snel zijn vrees ikquote:Op zondag 22 maart 2020 18:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. En ook in Nederland worden dit soort regels toegepast als de boel straks uit de klauwen loopt.
Shithole Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:09 schreef THEFXR het volgende:
wel of niet met de IC plaatsen te maken?
[ afbeelding ]
Die snappen het misschien niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik woon hier in een tokkiebuurt en ik zie hier gewoon mensen die snotteren en verkouden zijn de supermarkt in gaan. Die hebben gewoon schijt en die wonen echt niet alleen maar bij mij in de buurt.
“Ja maar ik ben gewoon verkouden, voel me niet ziek”quote:Op zondag 22 maart 2020 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik woon hier in een tokkiebuurt en ik zie hier gewoon mensen die snotteren en verkouden zijn de supermarkt in gaan. Die hebben gewoon schijt en die wonen echt niet alleen maar bij mij in de buurt.
Blijkbaar is in Nederland de nieuwe overlevingsmaatregel al ingevoerdquote:Op zondag 22 maart 2020 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Tja toen op 1 maart hier het eerste corona-geval bekend gemaakt werd, zaten er ook meteen een lading stinkende dikke Tokkies een gangpad in de supermarkt lachend te blokkeren terwijl ze spottend om zich heen zaten te hoesten en "Corona!" riepen.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
We mogen niet twitter als bron gebruiken... maar iemand die op Fok! een keer wat post volgen we opeens allemaal massaal.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel goed dat je het post hoor want nuance is prettig!
quote:
Een totale lockdown zal ook niet bijzonder veel meer effect hebben dan wat we nu aan het doen zijn. Wel iets meer effect, mind you, maar dé oplossing is het niet, omdat je de verspreiding eigenlijk meer op pauze zet, dan dat je hem op standby verder laat razen. Je zal het enkel iets uitstellen. Ik ben dan ook veel meer voor een samenscholingsverbod zoals Duitsland.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Over een paar dagen weten we meer
Voorlopig heeft NL de stijgende lijn te pakken en van een lockdown wil de mp nog steeds niet weten
Zeker, maar wel even de volgende twee dagen afwachten. Een dag zegt niet zoveel, maar in ieder geval een positief teken.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef Maver24 het volgende:
Minder opnames op de ic ten opzichte van gister is toch wel positief?
Wauw!!! Maar weet het rivm dat al?? (sic)quote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
....
dus zelfs als je immuun bent, kun je opnieuw last krijgen van het virus.
Ja, want dit is toevallig 'een goeie'.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
We mogen niet twitter als bron gebruiken... maar iemand die op Fok! een keer wat post volgen we opeens allemaal massaal.
als de zieke in kwestie het nog kan roepen, alsof er een mes door mijn hart gaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar is in Nederland de nieuwe overlevingsmaatregel al ingevoerd![]()
En als dat nog niet zo is, dan mag je dat op korte termijn wel verwachten.
Verhalen uit de frontlinie van de groepsimmuniteit.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
harde keuze's moeten gemaakt worden in een situatie als deze.. helaasquote:Op zondag 22 maart 2020 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
ook eindelijk van de hangjongeren afquote:Op zondag 22 maart 2020 18:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Een totale lockdown zal ook niet bijzonder veel meer effect hebben dan wat we nu aan het doen zijn. Wel iets meer effect, mind you, maar dé oplossing is het niet, omdat je de verspreiding eigenlijk meer op pauze zet, dan dat je hem op standby verder laat razen. Je zal het enkel iets uitstellen. Ik ben dan ook veel meer voor een samenscholingsverbod zoals Duitsland.
Zow dat zijn nog eens boetesquote:De Duitse autoriteiten gaan overtreders van het vandaag ingestelde contactverbod zwaar bestraffen. Deelstaatpremier Laschet van Noordrijn-Westfalen had het in een toelichting op het besluit over boetes die kunnen oplopen tot 25.000 euro.
Eerder vanmiddag lekte al uit dat Duitsland zou komen met een contactverbod. Het houdt in dat inwoners van het hele land niet langer met meer dan twee mensen tegelijk de straat op mogen, uitgezonderd gezinnen.
Bondskanselier Merkel benadrukte net als Laschet dat overtreders fors worden bestraft. "Dit zijn niet zomaar wat aanbevelingen, dit zijn regels."
Bron: NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |