Je kunt buda lief DM'en om hem te veranderen.quote:
Je mag maar max 2 hamsters per week per persoon consumeren.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou kutjoch nog wel, kun je een paar hamsters opsturen? heb er geen meer in huis.
Karige hamstersmoothies.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag maar max 2 hamsters per week per persoon consumeren.
Pleepapiersmoetiesquote:Op zondag 22 maart 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanlengen met toiletpapier een optie?
Weinigen luisteren, een lockdown had er allang moeten zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/279765/(...)rd-scheveningen.html![]()
mensen
dit wordt maandag al een lockdown zo..
Als je hier een lockdown afkondigt is het effectief in de praktijk de methode die nu bedacht is. Want brutale teringeigenwijze Nederlandersquote:Op zondag 22 maart 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja ach, ik hoor ook al geluiden dat een lockdown niet werkt. Omdat het meteen weer opnieuw kan beginnen als je de maatregelen versoepelt etc.
Wat dat betreft moeten we even naar China blijven kijken.
Fok werkt niet heel lekker meequote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het hele zootje valt een beetje stil hier
Ik heb net een boodschapje gedaan bij de Jumbo in het dorp waar ik opgegroeid ben. Me enorm verbaasd over de mensen daar. Totaal geen afstand houden, elkaar geen millimeter ruimte gunnen, bij de kassa geen strepen of plexiglas. De vrouw voor me bleef maar trutten met het inpakken van haar boodschappen terwijl het kassameisje al begon met het afbliepen van mijn spullen. Ik heb geweigerd af te rekenen totdat die slome trol eindelijk vertrokken was. Gelukkig hield die kerel achter me wel afstand.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je hier een lockdown afkondigt is het effectief in de praktijk de methode die nu bedacht is. Want brutale teringeigenwijze Nederlanders
Dus ik geloof wel dat die lockdown er komt
Ik ging dus wandelen en ben talloze keren om broze bejaarden moeten stappen ver de berm in omdat ze lekker in het midden van het pad bleven wandelen met hun glimlachende teringbek![]()
Ik snap die mensen echt niet. Ze komen niet eens op de IC te liggen omdat ze keihard dood gaan aan dat virus, dat beseffen ze geloof ik niet echt...
Tevens een paar lijers gevraagd afstand te houden die niet opzij gingen, man man man
Ga morgen wel, als het dan nog kan, in de vroege ochtend of in de avond lopen.
Als we nu al dit soort irritaties krijgen dan kunnen we er helemaal wel mee stoppen natuurlijk. Want dit gaat niet minder worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een boodschapje gedaan bij de Jumbo in het dorp waar ik opgegroeid ben. Me enorm verbaasd over de mensen daar. Totaal geen afstand houden, elkaar geen millimeter ruimte gunnen, bij de kassa geen strepen of plexiglas. De vrouw voor me bleef maar trutten met het inpakken van haar boodschappen terwijl het kassameisje al begon met het afbliepen van mijn spullen. Ik heb geweigerd af te rekenen totdat die slome trol eindelijk vertrokken was. Gelukkig hield die kerel achter me wel afstand.
Man, man, man
Waar mee stoppen? Het verbaast mij dat mensen er nog steeds niet van doordrongen zijn dat je dingen even een beetje anders moet doen dan normaal. En dan notebene in Brabantquote:Op zondag 22 maart 2020 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we nu al dit soort irritaties krijgen dan kunnen we er helemaal wel mee stoppen natuurlijk. Want dit gaat niet minder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |