Maar dan wel integraal natuurlijk. De volle 6 uur. Met nieuw ingesproken commentaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
In April de maand van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen gaan ze iedere week een voorjaarsklassieker van een ander jaar uitzenden.
De burgemeester heeft ingegrepen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat kan jij vinden, maar nog steeds is er geen verbod. En schop je ze van het strand af, dan kunnen ze wel op de parkeerplaats van het strand rondhangen, of waar dan ook..
Dit. En waar dat dan ook is, moet geen reet uitmaken.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist goed en gezond is om de buitenlucht in te gaan. Alleen moet je wel afstand houden van mensen die corona hebben.
In Turkije en Zwitserland worden inmiddels de bankjes in de parken onder je hol uit elkaar geschroefd.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat kan jij vinden, maar nog steeds is er geen verbod. En schop je ze van het strand af, dan kunnen ze wel op de parkeerplaats van het strand rondhangen, of waar dan ook..
Want dat zie je.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist goed en gezond is om de buitenlucht in te gaan. Alleen moet je wel afstand houden van mensen die corona hebben.
Op Fox zenden ze "Classic matches" uit uit de Eredivisiequote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
In April de maand van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen gaan ze iedere week een voorjaarsklassieker van een ander jaar uitzenden.
In België zijn ze daar vandaag al mee begonnenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maatregelen moeten bezinken. Dus ik heb het niet meteen serieus genomen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ga je nu Rutte de schuld geven van dat jij wetenschappelijk advies niet opvolgt?
dat lijkt me zinloosquote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Iemand inzicht in hoe het zit met het aantal tests die beschikbaar komen in NL? Is er binnen afzienbare tijd waarschijnlijk de mogelijkheid om wél grootschalig te gaan testen?
Dan kan je gewoon gaan staan i.p.v. zitten. Wat los je ermee op?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In Turkije en Zwitserland worden inmiddels de bankjes in de parken onder je hol uit elkaar geschroefd.
Parken zijn hier in CH nu gewoon afgesloten/afgezet.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In Turkije en Zwitserland worden inmiddels de bankjes in de parken onder je hol uit elkaar geschroefd.
Veel hersenloze gymptypes... Die lekker met een 'scoopje' gaan trainen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/279765/(...)ngen.html?redirect=1
Starten met 2 weken. En wat Nederlanders accepteren moeten zij weten. Wie niet luisteren wil; torenhoge boete of celstraf.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wel de rare logica van velen. Wel meer maatregelen willen, maar de al genomen maatregelen niet eens serieus nemen. Heb ik het niet eens specifiek over users hier.
[..]
Maar voor hoe lang wil je dat doen? Een maandje? Twee? Als de lockdown dan ook echt werkt dan zul je na 1/2 maanden merken dat de zorg het weer beter aan kan. Wat daarna? Maatregelen weer laten verslappen? Dan kom je in een vicieuze cirkel. Ik snap dat mensen zich bezig houden met de zorg en willen dat de zorg het aan moet kunnen, maar heb wel het idee dat mensen vooral korte termijn denken.
Nederlanders gaan het nooit accepteren als we maandenlang in volledige lockdown moeten, dat werkt gewoon niet. Economie gaat die klap nooit te boven komen. Ooit moeten dingen weer open; voordat er een vaccin is. Zodra dat gebeurd ben je alleen weer terug bij af dus.
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Iemand inzicht in hoe het zit met het aantal tests die beschikbaar komen in NL? Is er binnen afzienbare tijd waarschijnlijk de mogelijkheid om wél grootschalig te gaan testen?
Dat houden oudjes minder lang vol.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon gaan staan i.p.v. zitten. Wat los je ermee op?
Dat is ook wel zo'n beetje de samenvatting van deze hele situatie.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef luxerobots het volgende:
Dus ik heb het niet meteen serieus genomen.
twitter:hugodejonge twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:02:47Fantastisch dat @HuaweiMobileNL 800.000 mondkapjes heeft gedoneerd. Die zijn hard nodig. De eerste 200.000 zijn binnengekomen en worden zsm over het land verdeeld. Een deel naar @ErasmusMC, grootste deel van deze lading gaat naar verpleeghuizen en de thuiszorg. 💪😷🦠 #corona https://t.co/Atq0ns4Mr8 reageer retweet
Testen (en isoleren) is nog altijd het advies van het WHO.quote:
Dat interpreteer ik als: nee, je hebt er geen zicht op.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:hugodejonge twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:02:47Fantastisch dat @:HuaweiMobileNL 800.000 mondkapjes heeft gedoneerd. Die zijn hard nodig. De eerste 200.000 zijn binnengekomen en worden zsm over het land verdeeld. Een deel naar @:ErasmusMC, grootste deel van deze lading gaat naar verpleeghuizen en de thuiszorg. 💪😷🦠 #corona https://t.co/Atq0ns4Mr8 reageer retweet
Dat zal Trump niet graag horen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:hugodejonge twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:02:47Fantastisch dat @:HuaweiMobileNL 800.000 mondkapjes heeft gedoneerd. Die zijn hard nodig. De eerste 200.000 zijn binnengekomen en worden zsm over het land verdeeld. Een deel naar @:ErasmusMC, grootste deel van deze lading gaat naar verpleeghuizen en de thuiszorg. 💪😷🦠 #corona https://t.co/Atq0ns4Mr8 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |