En dan? Wat willen ze doen dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Politie stuurt mensen het strand af echt top.
De mensen moeten naar huisquote:
Waarom? Er is toch geen gebiedsverbod? Zolang je maar een beetje afstand van elkaar houdtquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Is er geen schaatsen? Met Erben.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Vallon het volgende:
NPO1 weet ook niet meer wat ze moeten uitzenden: herhaling EK1988 (d8 ik).
Blijft voor mij grappig te zien hoe men de programmering om heeft gegooid.
7D-OP1, gisteravond/nacht corona stimulans shows op dance-nummers.
In sommige gevallen zou ik gericht schieten aanraden, maar dat mag niet meer enzo.quote:
In April de maand van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen gaan ze iedere week een voorjaarsklassieker van een ander jaar uitzenden.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Vallon het volgende:
Niks, maar veel mensen zijn toch wel geneigd te luisteren naar de politiequote:
Neejoh.. je hebt niks gemist, dat is gewoon het onderbuikgevoel van hem of haar.. whatever het is..quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoezo moeten? Er is toch geen enkele verplichting of verbod of heb ik iets gemist.
Gemeente grijpt in en vindt het niet meer verantwoord.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoezo moeten? Er is toch geen enkele verplichting of verbod of heb ik iets gemist.
Iets met "plaatsverordening"... waarbij ik aanneem dat de burgermeester op grond van zijn/haar bevoegdheid dat heeft opgelegd.quote:
Jawel. Er was niet voor niets een NL Alert. Mensen die nu uitjes gaan doen zijn achterlijke idiotenquote:
Mooi waren we om 12 uur nog het treurigste jongetje van de klas nu zijn we in een keer de beste leerling.quote:
Ik zou tegen ze zeggen dat ze te dom zijn om te poepen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:00 schreef malleable het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag een groepje dames aan die gezellig een speurtocht aan het volgen waren met zijn achten. Hun argument was dat het nog niet verboden was, moest de regering maar een verbod instellen, was niet hun schuld.
Ze zouden beter zoals in Belgie, controles uitvoeren langs de wegen naar de kust en ze daar terug sturen inclusief een waarschuwing/boete.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Juist. Aan de andere kant is Hong Kong ook erg dichtbevolkt maar daar hebben ze de "curve wel geflattened" door uitermate gedisciplineerd groepsgedrag.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk alleen dat het andersom werkt.
Dus niet dat concentratie stikstofdioxide een rol speelt, maar dat concentratie stikstofdioxide gemiddeld hoger is in dichtbevolkte gebieden en het daar dus ook makkelijker kan verspreiden.
Dat is wel de rare logica van velen. Wel meer maatregelen willen, maar de al genomen maatregelen niet eens serieus nemen. Heb ik het niet eens specifiek over users hier.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ga je nu Rutte de schuld geven van dat jij wetenschappelijk advies niet opvolgt?
Maar voor hoe lang wil je dat doen? Een maandje? Twee? Als de lockdown dan ook echt werkt dan zul je na 1/2 maanden merken dat de zorg het weer beter aan kan. Wat daarna? Maatregelen weer laten verslappen? Dan kom je in een vicieuze cirkel. Ik snap dat mensen zich bezig houden met de zorg en willen dat de zorg het aan moet kunnen, maar heb wel het idee dat mensen vooral korte termijn denken.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sowieso is het doel van een lockdown nooit virus uitroeien geweest. Wel de zorg ontlasten.
Zijn de mensen die een rondje hardlopen dan ook achterlijk? Zolang je contact met anderen vermijdt, kan er nog best veel. Dat mensen niet met die vrijheid om kunnen gaan, is hun probleem.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. Er was niet voor niets een NL Alert. Mensen die nu uitjes gaan doen zijn achterlijke idioten
Ja dat kan jij vinden, maar nog steeds is er geen verbod. En schop je ze van het strand af, dan kunnen ze wel op de parkeerplaats van het strand rondhangen, of waar dan ook..quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. Er was niet voor niets een NL Alert. Mensen die nu uitjes gaan doen zijn achterlijke idioten
In Belgie is het verboden alleszins.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Neejoh.. je hebt niks gemist, dat is gewoon het onderbuikgevoel van hem of haar.. whatever het is..
Ik denk dat het juist goed en gezond is om de buitenlucht in te gaan. Alleen moet je wel afstand houden van mensen die corona hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ook niet zo heel raar toch? Er is enorm veel zendtijd overquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Vallon het volgende:
Blijft voor mij grappig te zien hoe men de programmering om heeft gegooid.
7D-OP1, gisteravond/nacht corona stimulans shows op dance-nummers.
Maar dan wel integraal natuurlijk. De volle 6 uur. Met nieuw ingesproken commentaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
In April de maand van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen gaan ze iedere week een voorjaarsklassieker van een ander jaar uitzenden.
De burgemeester heeft ingegrepen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat kan jij vinden, maar nog steeds is er geen verbod. En schop je ze van het strand af, dan kunnen ze wel op de parkeerplaats van het strand rondhangen, of waar dan ook..
Dit. En waar dat dan ook is, moet geen reet uitmaken.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist goed en gezond is om de buitenlucht in te gaan. Alleen moet je wel afstand houden van mensen die corona hebben.
In Turkije en Zwitserland worden inmiddels de bankjes in de parken onder je hol uit elkaar geschroefd.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat kan jij vinden, maar nog steeds is er geen verbod. En schop je ze van het strand af, dan kunnen ze wel op de parkeerplaats van het strand rondhangen, of waar dan ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |