abonnement Unibet Coolblue
pi_192203821
Dat mensen de regels aan hun laars lappen is naar mijn mening te verklaren door het feit dat mensen zichzelf 'zielig' vinden en dat ze het zwaar hebben omdat ze al de hele week 'quasi' thuis zitten, thuis werken en maar weinig buitenkomen. Een soort 'Anne Frank' gevoel. Waarbij ik uiteraard niks afdoe aan wat zij heeft meegemaakt! Het gedrag van NL-ers nu is voer voor psychologen en zal later ook onderzocht worden. Waarschijnlijk zit het hem erin dat men het gevoel heeft deel te nemen aan een ramp en hiervoor 'beloond' wil worden met een buitenactiviteit.

Het lijkt erop (als het al niet zo is) dat het werkelijk waar drukker dan ooit is in de parken, bossen en speeltuinen.

Het werkt gewoonweg niet om als overheid de mensen te vragen zich aan de regels te houden. Er ontstaat een soort van 'gezelligheids' ramp-gevoel. Het zal mij niets verbazen als morgen de 'lock-down' wordt aangekondigd.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  zondag 22 maart 2020 @ 13:03:56 #2
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192204136
De overheid is al jaren bezig om onze gebruiken en rechten en tradities te ontnemen. Dan kan in je eigen huis opgesloten vanwege een griepvirus daar ook nog wel bij.
pi_192204340
Je begrijpt toch wel dat in jouw metafoor dan de overheid en het RIVM de Duitse bezettende partij is, toch?!
pi_192204401
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je begrijpt toch wel dat in jouw metafoor dan de overheid en het RIVM de Duitse bezettende partij is, toch?!
Ik ben bang dat hij dat dus niet begrijpt.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:20:59 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192204447
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192204591
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef meneertje1972 het volgende:

Het lijkt erop (als het al niet zo is) dat het werkelijk waar drukker dan ooit is in de parken, bossen en speeltuinen.
Je kunt ook overdrijven.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192204813
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:29 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven.
Hij heeft wel een punt. Ook het moeten hebben van een taak en dus massaal naar de bouwmarkt om daarna te klussen.

Gewoon binnen blijven en daar alleen dingen doen is extreem moeilijk voor mensen.
Ze zijn het na 2 dagen al spuugzat.
pi_192205099
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Ook het moeten hebben van een taak en dus massaal naar de bouwmarkt om daarna te klussen.

Gewoon binnen blijven en daar alleen dingen doen is extreem moeilijk voor mensen.
Ze zijn het na 2 dagen al spuugzat.
Allemaal waar, maar het is echt ver bezijden de waarheid om te stellen dat het drukker dan ooit is in parken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192205263
Als mensen Anne Frank erbij gaan halen weet je ook dat ze doorgeslagen zijn :')
pi_192205404
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Ook het moeten hebben van een taak en dus massaal naar de bouwmarkt om daarna te klussen.

Gewoon binnen blijven en daar alleen dingen doen is extreem moeilijk voor mensen.
Ze zijn het na 2 dagen al spuugzat.
dus dat
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_192205606
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als mensen Anne Frank erbij gaan halen weet je ook dat ze doorgeslagen zijn :')
Ik las net een tweet van iemand die haarzelf met A frank vergeleek. Dan ben je echt van t padje, echt helemaal 8)7
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_192206081
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:03 schreef incel het volgende:
De overheid is al jaren bezig om onze gebruiken en rechten en tradities te ontnemen. Dan kan in je eigen huis opgesloten vanwege een griepvirus daar ook nog wel bij.
Wel raar dat demagogen als Baudet en Wilders om het hardst roepen voor opsluiten in je eigen huis terwijl ze zo tegen overheidsbetutteling zijn. De populisten weten ook niet meer waar ze nu voor of tegen moeten zijn :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192206107
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wel raar dat demagogen als Baudet en Wilders om het hardst roepen voor opsluiten in je eigen huis terwijl ze zo tegen overheidsbetutteling zijn. De populisten weten ook niet meer waar ze nu voor of tegen moeten zijn :')
Goh, daar sta ik nou echt van te kijken inderdaad.
pi_192206114
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat mensen de regels aan hun laars lappen is naar mijn mening te verklaren door het feit dat mensen zichzelf 'zielig' vinden en dat ze het zwaar hebben omdat ze al de hele week 'quasi' thuis zitten, thuis werken en maar weinig buitenkomen. Een soort 'Anne Frank' gevoel. Waarbij ik uiteraard niks afdoe aan wat zij heeft meegemaakt! Het gedrag van NL-ers nu is voer voor psychologen en zal later ook onderzocht worden. Waarschijnlijk zit het hem erin dat men het gevoel heeft deel te nemen aan een ramp en hiervoor 'beloond' wil worden met een buitenactiviteit.

Het lijkt erop (als het al niet zo is) dat het werkelijk waar drukker dan ooit is in de parken, bossen en speeltuinen.

Het werkt gewoonweg niet om als overheid de mensen te vragen zich aan de regels te houden. Er ontstaat een soort van 'gezelligheids' ramp-gevoel. Het zal mij niets verbazen als morgen de 'lock-down' wordt aangekondigd.
Het is gewoon simpel, mensen kunnen niks thuis. Ze kunnen klussen, ze kunnen poetsen wat dan ook. Maar echt genieten van elkaar dat lukt ze niet. Dat is het enige probleem. Daarom moeten ze er uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')