Al tientallen kilometers onderwegquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog geen live beelden neem ik aan.
Helikopters moeten wel in de lucht zijn hè.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al tientallen kilometers onderweg
10 jaar ouder gewordenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel ziet er verwilderd uit.
Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was toen een van de vaste co's.
Was dat niet Gilbert?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:07 schreef Belg het volgende:
In september wint hij ook nog het WK en die kon ik nog herinneren
Waarom ze de serie naam hebben vertaald blijft me een raadselquote:
Werd al uitgezonden toen Engels nog minder mainstream was?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:14 schreef Belg het volgende:
[..]
Waarom ze de serie naam hebben vertaald blijft me een raadsel
Net dat je Walking dead De lopende dood zou noemen
Het wordt wel in België uitgezonden hé.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:14 schreef Belg het volgende:
[..]
Waarom ze de serie naam hebben vertaald blijft me een raadsel
Net dat je Walking dead De lopende dood zou noemen
Jammer dat het bij de Retro-editie blijft morgentwitter:Vannieuwkerke twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 11:53:026 beaufort uit het noordoosten + de Moeren = waaiermagie. En die wordt ons morgen onthouden @GentWevelgem dju toch! #corona #dekoersisvanons reageer retweet
Ben jij tegen Niki?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:02 schreef wimderon het volgende:
Terpstra had toen iets betere 'benen' dan tegenwoordig, als jullie begrijpen wat ik bedoel
Belachelijk goed! In mijn herinnering was het Wellensquote:
Zo’n kerel die nooit presteerde als je m in je pool hadquote:
Die is een paar kilo te zwaar voor het hooggebergte denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Thomas Geraint gaat nog mooie dingen doen in de toekomst, mark my words
Wel goed voor deze koers, anders waai je zo van de weg af.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is een paar kilo te zwaar voor het hooggebergte denk ik.
En niet constant, maar eventueel een ronde van een weekje?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is een paar kilo te zwaar voor het hooggebergte denk ik.
Als een koekoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |