Ik weet niet waar je het over hebt maar had je er een bron bij?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:15 schreef Oostwoud het volgende:
Wat is er onjuist of onfatsoenlijk aan vaststellen dat Trump corona had en oud en obees is maar het heeft overleeft?
In topic COR / Angela Merkel in quarantaine
Trump is obees en oud, dat kun je zien toch? Welke bron heb je daarvoor nodig?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar had je er een bron bij?
Heb je een serieuze bron dat hij corona had?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Trump is obees en oud, dat kun je zien toch? Welke bron heb je daarvoor nodig?
Nee, ik heb mij vergist. Wel getest, maar een negatieve uitslag.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een serieuze bron dat hij corona had?
Idd.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij vergist. Wel getest, maar een negatieve uitslag.
Terechte beslissing.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
De post dat hij coronan gehad heeft is dus niet waar. En is daarom verwijderd. (Daarom is een beetje bron erbij wel prettig)
Leg mij maar eens uit waarom die Nostradamussen post onnodig was.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Je post was onnodig, dus verwijderd. Dat je daarna constant feedback blijft geven terwijl ik je vraag om dat hier te doen en niet in topic zelf is je eigen keuze geweest, dus die zijn ook verwijderd.
Waar enkel en alleen instond " Dit topic is vol met zelfverklaarde Nostradamussen." ?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom die Nostradamussen post onnodig was.
En ietsje meer uitleg dan het is offtopic want dat was het niet.
Ja, die ja. Voorafgegaan aan een shitload aan kijk-mij-het-al-weken-roepen posts.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar enkel en alleen instond " Dit topic is vol met zelfverklaarde Nostradamussen." ?
Waarom denk je zelf.
Als het voorafgaand was is het zelf ook een Nostradamusjequote:Op maandag 23 maart 2020 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, die ja. Voorafgegaan aan een shitload aan kijk-mij-het-al-weken-roepen posts.
Erg scherp.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het voorafgaand was is het zelf ook een Nostradamusje
Wat voegen die kijk-mij-het-al-voorspeld hebben posts dan toe?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Nou ja omdat het niets toevoegt en eigenlijk puur gebash is.
Deze post was verwijderd omdat het én niets toevoegt én eigenlijk alleen gebash is.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat voegen die kijk-mij-het-al-voorspeld hebben posts dan toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |