Als je tevreden bent met je leven zoals het ingericht is wel ja. Maar veel zijn in de veronderstelling dat alleen een partner geluk kan brengen.quote:
Gescheiden mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Des te groter de kans dat jij in een gesprek gewikkeld raakt omdat je misschien minder gefrustreerd bent dan de mensen met een bruisend sociaal leven.Doe je voordeel ermee.
[..]
Wat bedoel je met tweede kansjes? Vrouwen met kinderen?
[..]
Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt
En de mensen die een of meer relaties hebben gehad? Die zijn ook "tweede kansjes"? Dan is iedereen een tweede kansje.quote:
Klopt. Maar je moet nooit je geluk laten afhangen van een partner.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met je leven zoals het ingericht is wel ja. Maar veel zijn in de veronderstelling dat alleen een partner geluk kan brengen.
Inderdaad in mijn ogen staat Tinder vol met mensen die niet door hebben dat ze niet die prins(es) op het witte paard zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En de mensen die een of meer relaties hebben gehad? Die zijn ook "tweede kansjes"? Dan is iedereen een tweede kansje.
Een huwelijk is ook een relatie he?
Relatie hier met 1 kind en geen enkel probleem. Alsof je al die dingen die je opnoemt niet kunt doen als je een kind hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Beathoven het volgende:
Single zijn met werk lijkt me in deze tijden ideaal. Dan kun je nog eens ontspannen, sporten en cursussen online volgen.
Wees blij dat je nu geen relatie hebt en een kind zo'n 14 uur op een dag hoeft te managen.
hoe oud is jouw kind?quote:Op zondag 19 april 2020 07:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Relatie hier met 1 kind en geen enkel probleem. Alsof je al die dingen die je opnoemt niet kunt doen als je een kind hebt.
Is dit serieus bedoeld of als trollpoging?quote:Op zondag 19 april 2020 05:01 schreef vipergts het volgende:
[..]
Inderdaad in mijn ogen staat Tinder vol met mensen die niet door hebben dat ze niet die prins(es) op het witte paard zijn.
Ik merk niet echt een verschil. Wel jammer want wordt de kans om iemand te ontmoeten nog kleiner dan het al was.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.
Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen
Voel jij je nu eenzamer?
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.quote:Op zondag 19 april 2020 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
heerlijk rustig, moet er echt niet aan denken dat je in een huis zat opgesloten met een vrouw en kinderen. ik doe lekker wat ik wil, nergens last van.
en ja, ook het niet op zoek hoeven te zijn is voor een tijdje lekker rustig voor mn hoofd.
Dit.quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.
ben ik dus ook.quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.
Positief verrast?quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Giraffee het volgende:
Ik herken dit heel erg! Ik voel me ook zeker eenzamer als single. Vooral ook wel misschien omdat ik het idee van quarantaine in een relatie erg romantiseer, dat je dan gezellig met zn tweeën de hele dag in bed kan liggen en altijd iemand om je heen hebt haha. En het idee dat we een ‘nieuw normaal’ krijgen waarbij we misschien de komende jaren heel moeilijk nieuwe mensen kunnen ontmoeten en dat ik dan nog een paar jaar single blijf, vind ik kut. Maar aan de andere kant, als ik eerlijk tegen mezelf ben, was ik de afgelopen jaren ook gewoon single en is het nu niet zo dat als er geen corona was geweest dat ik dan wel opeens een succesvol dateleven gehad had😂.
Eigenlijk pakt het nu voor mij wel positief uit, want door de eenzaamheid of meer het vooruitzicht op eenzaamheid ben ik redelijk gericht op zoek gegaan naar een quarantaine seksbuddy op tinder, en dan gaat eigenlijk best makkelijk. Wel gek, want ik moet van tevoren duidelijke afspraken maken voordat ik iemand überhaupt ontmoet heb, omdat ik wel een beetje wil weten of iemand verder nog veel contacten heeft en of iemand het ook vaker wil doen, en ik moet ook rekening houden met mijn huisgenoten die niet zomaar vreemden in huis willen. Dat maakt het gelijk heel serieus, maar ik ben wel positief verrast hoe serieus mensen er op ingaan als ik heel open communiceer.
Als vrouw zou het voor jou onmogelijk een verrassing moeten zijn dat de mannen op Tinder in de rij staan voor casual seks.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Giraffee het volgende:
Ik herken dit heel erg! Ik voel me ook zeker eenzamer als single. Vooral ook wel misschien omdat ik het idee van quarantaine in een relatie erg romantiseer, dat je dan gezellig met zn tweeën de hele dag in bed kan liggen en altijd iemand om je heen hebt haha. En het idee dat we een ‘nieuw normaal’ krijgen waarbij we misschien de komende jaren heel moeilijk nieuwe mensen kunnen ontmoeten en dat ik dan nog een paar jaar single blijf, vind ik kut. Maar aan de andere kant, als ik eerlijk tegen mezelf ben, was ik de afgelopen jaren ook gewoon single en is het nu niet zo dat als er geen corona was geweest dat ik dan wel opeens een succesvol dateleven gehad had😂.
Eigenlijk pakt het nu voor mij wel positief uit, want door de eenzaamheid of meer het vooruitzicht op eenzaamheid ben ik redelijk gericht op zoek gegaan naar een quarantaine seksbuddy op tinder, en dan gaat eigenlijk best makkelijk. Wel gek, want ik moet van tevoren duidelijke afspraken maken voordat ik iemand überhaupt ontmoet heb, omdat ik wel een beetje wil weten of iemand verder nog veel contacten heeft en of iemand het ook vaker wil doen, en ik moet ook rekening houden met mijn huisgenoten die niet zomaar vreemden in huis willen. Dat maakt het gelijk heel serieus, maar ik ben wel positief verrast hoe serieus mensen er op ingaan als ik heel open communiceer.
Haha ja maar als ik zeg letterlijk “ik twijfel nog want ik heb ook andere opties” en dat ik dan wel iemand zoek die vaker wil, toen had ik wel verwacht dat dat misschien wat veeleisend is voor iemand die je nog nooit ontmoet heb. Misschien en toen ik vroeg hoe er met corona regels wordt omgegaan, werd daar wel heel begripvol mee omgegaan. Ze kunnen ook gewoon liegen natuurlijk, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als vrouw zou het voor jou onmogelijk een verrassing moeten zijn dat de mannen op Tinder in de rij staan voor casual seks.
Moet zeggen dat me zelfs als man opvalt hoe gretig vrouwen de laatste weken zijn.Ben al verschillende vrouwen tegengekomen die zeggen dat ze coronageil zijn.
Als je een mooie vrouw bent (je hebt in een eerder topic gezegd dat je dat wasquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:18 schreef Giraffee het volgende:
[..]
Haha ja maar als ik zeg letterlijk “ik twijfel nog want ik heb ook andere opties” en dat ik dan wel iemand zoek die vaker wil, toen had ik wel verwacht dat dat misschien wat veeleisend is voor iemand die je nog nooit ontmoet heb. Misschien en toen ik vroeg hoe er met corona regels wordt omgegaan, werd daar wel heel begripvol mee omgegaan. Ze kunnen ook gewoon liegen natuurlijk, dat weet ik niet.
Misschien is dat altijd wel zo makkelijk, maar ik heb het nog nooit op deze manier geprobeerd echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |