Als je tevreden bent met je leven zoals het ingericht is wel ja. Maar veel zijn in de veronderstelling dat alleen een partner geluk kan brengen.quote:
Gescheiden mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Des te groter de kans dat jij in een gesprek gewikkeld raakt omdat je misschien minder gefrustreerd bent dan de mensen met een bruisend sociaal leven.Doe je voordeel ermee.
[..]
Wat bedoel je met tweede kansjes? Vrouwen met kinderen?
[..]
Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt
En de mensen die een of meer relaties hebben gehad? Die zijn ook "tweede kansjes"? Dan is iedereen een tweede kansje.quote:
Klopt. Maar je moet nooit je geluk laten afhangen van een partner.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met je leven zoals het ingericht is wel ja. Maar veel zijn in de veronderstelling dat alleen een partner geluk kan brengen.
Inderdaad in mijn ogen staat Tinder vol met mensen die niet door hebben dat ze niet die prins(es) op het witte paard zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En de mensen die een of meer relaties hebben gehad? Die zijn ook "tweede kansjes"? Dan is iedereen een tweede kansje.
Een huwelijk is ook een relatie he?
Relatie hier met 1 kind en geen enkel probleem. Alsof je al die dingen die je opnoemt niet kunt doen als je een kind hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Beathoven het volgende:
Single zijn met werk lijkt me in deze tijden ideaal. Dan kun je nog eens ontspannen, sporten en cursussen online volgen.
Wees blij dat je nu geen relatie hebt en een kind zo'n 14 uur op een dag hoeft te managen.
hoe oud is jouw kind?quote:Op zondag 19 april 2020 07:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Relatie hier met 1 kind en geen enkel probleem. Alsof je al die dingen die je opnoemt niet kunt doen als je een kind hebt.
Is dit serieus bedoeld of als trollpoging?quote:Op zondag 19 april 2020 05:01 schreef vipergts het volgende:
[..]
Inderdaad in mijn ogen staat Tinder vol met mensen die niet door hebben dat ze niet die prins(es) op het witte paard zijn.
Ik merk niet echt een verschil. Wel jammer want wordt de kans om iemand te ontmoeten nog kleiner dan het al was.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.
Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen
Voel jij je nu eenzamer?
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.quote:Op zondag 19 april 2020 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
heerlijk rustig, moet er echt niet aan denken dat je in een huis zat opgesloten met een vrouw en kinderen. ik doe lekker wat ik wil, nergens last van.
en ja, ook het niet op zoek hoeven te zijn is voor een tijdje lekker rustig voor mn hoofd.
Dit.quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.
ben ik dus ook.quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.
Positief verrast?quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Giraffee het volgende:
Ik herken dit heel erg! Ik voel me ook zeker eenzamer als single. Vooral ook wel misschien omdat ik het idee van quarantaine in een relatie erg romantiseer, dat je dan gezellig met zn tweeën de hele dag in bed kan liggen en altijd iemand om je heen hebt haha. En het idee dat we een ‘nieuw normaal’ krijgen waarbij we misschien de komende jaren heel moeilijk nieuwe mensen kunnen ontmoeten en dat ik dan nog een paar jaar single blijf, vind ik kut. Maar aan de andere kant, als ik eerlijk tegen mezelf ben, was ik de afgelopen jaren ook gewoon single en is het nu niet zo dat als er geen corona was geweest dat ik dan wel opeens een succesvol dateleven gehad had😂.
Eigenlijk pakt het nu voor mij wel positief uit, want door de eenzaamheid of meer het vooruitzicht op eenzaamheid ben ik redelijk gericht op zoek gegaan naar een quarantaine seksbuddy op tinder, en dan gaat eigenlijk best makkelijk. Wel gek, want ik moet van tevoren duidelijke afspraken maken voordat ik iemand überhaupt ontmoet heb, omdat ik wel een beetje wil weten of iemand verder nog veel contacten heeft en of iemand het ook vaker wil doen, en ik moet ook rekening houden met mijn huisgenoten die niet zomaar vreemden in huis willen. Dat maakt het gelijk heel serieus, maar ik ben wel positief verrast hoe serieus mensen er op ingaan als ik heel open communiceer.
Als vrouw zou het voor jou onmogelijk een verrassing moeten zijn dat de mannen op Tinder in de rij staan voor casual seks.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Giraffee het volgende:
Ik herken dit heel erg! Ik voel me ook zeker eenzamer als single. Vooral ook wel misschien omdat ik het idee van quarantaine in een relatie erg romantiseer, dat je dan gezellig met zn tweeën de hele dag in bed kan liggen en altijd iemand om je heen hebt haha. En het idee dat we een ‘nieuw normaal’ krijgen waarbij we misschien de komende jaren heel moeilijk nieuwe mensen kunnen ontmoeten en dat ik dan nog een paar jaar single blijf, vind ik kut. Maar aan de andere kant, als ik eerlijk tegen mezelf ben, was ik de afgelopen jaren ook gewoon single en is het nu niet zo dat als er geen corona was geweest dat ik dan wel opeens een succesvol dateleven gehad had😂.
Eigenlijk pakt het nu voor mij wel positief uit, want door de eenzaamheid of meer het vooruitzicht op eenzaamheid ben ik redelijk gericht op zoek gegaan naar een quarantaine seksbuddy op tinder, en dan gaat eigenlijk best makkelijk. Wel gek, want ik moet van tevoren duidelijke afspraken maken voordat ik iemand überhaupt ontmoet heb, omdat ik wel een beetje wil weten of iemand verder nog veel contacten heeft en of iemand het ook vaker wil doen, en ik moet ook rekening houden met mijn huisgenoten die niet zomaar vreemden in huis willen. Dat maakt het gelijk heel serieus, maar ik ben wel positief verrast hoe serieus mensen er op ingaan als ik heel open communiceer.
Haha ja maar als ik zeg letterlijk “ik twijfel nog want ik heb ook andere opties” en dat ik dan wel iemand zoek die vaker wil, toen had ik wel verwacht dat dat misschien wat veeleisend is voor iemand die je nog nooit ontmoet heb. Misschien en toen ik vroeg hoe er met corona regels wordt omgegaan, werd daar wel heel begripvol mee omgegaan. Ze kunnen ook gewoon liegen natuurlijk, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als vrouw zou het voor jou onmogelijk een verrassing moeten zijn dat de mannen op Tinder in de rij staan voor casual seks.
Moet zeggen dat me zelfs als man opvalt hoe gretig vrouwen de laatste weken zijn.Ben al verschillende vrouwen tegengekomen die zeggen dat ze coronageil zijn.
Als je een mooie vrouw bent (je hebt in een eerder topic gezegd dat je dat wasquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:18 schreef Giraffee het volgende:
[..]
Haha ja maar als ik zeg letterlijk “ik twijfel nog want ik heb ook andere opties” en dat ik dan wel iemand zoek die vaker wil, toen had ik wel verwacht dat dat misschien wat veeleisend is voor iemand die je nog nooit ontmoet heb. Misschien en toen ik vroeg hoe er met corona regels wordt omgegaan, werd daar wel heel begripvol mee omgegaan. Ze kunnen ook gewoon liegen natuurlijk, dat weet ik niet.
Misschien is dat altijd wel zo makkelijk, maar ik heb het nog nooit op deze manier geprobeerd echt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:56 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
Voor mij eigenlijk niet. Ik ben incel en ik kwam al heel lang niet meer buiten om mensen te zien. Behalve al ik boodschappen moet doen. Voor mij is er dus niets veranderd. Ik moet wel een beetje lachen om mensen die eenzaamheid niet gewend zijn en die nu lopen te piepen.
Dat dacht ik in het begin ook. Maar volgens mij gaan mensen toch met elkaar om als vanouds. Alleen niet meer in bars en op andere openbare plekken. Best wel jammer. Maar het laat ook zien dat sociale contacten belangrijk zijn. En dat mensen zich niet zomaar laten inpakken door wat opgeklopte leugens en een of andere vage rare ziekte waarvan symptomen niet eenduidig zijn of in ieder geval lastig te testen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, integendeel.
Hoef nu ook niet jaloers te zijn op anderen die leuke dingen gaan doen samen want dat kunnen ze niet.
Dat is serieus bedoeld ik denk serieus mezelf inclusief dat zeg 95% van de mensen op Tinder nooit tevreden is. Ze willen allemaal de George Clooney of Charlize Theron met minder zijn ze niet tevreden. Ik zelf bijvoorbeeld swipe letterlijk alles naar rechts als ik 's-ochtends op de wc mijn behoefte doe. Aan de andere kant verdom ik het gewoon om als eerste wat te zeggen als de ander als laatste matched.quote:Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld of als trollpoging?Serieuze vraag.
Ik denk niet dat je de mensen de kost wilt geven die elkaar nu zat zijn. Ik denk dat mensen nog verrast zijn als ze op zouden schrijven hoeveel dingen ze voor zich zelf doen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat is denk ik bij de mensen die niet teveel naar buiten durven te gaan. In de provincie gaat het naar buiten gaan sowieso makkelijker. In een Fries dorp bijvoorbeeld zie je bij een wandeling in de polder nauwelijks iemand.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de mensen de kost wilt geven die elkaar nu zat zijn. Ik denk dat mensen nog verrast zijn als ze op zouden schrijven hoeveel dingen ze voor zich zelf doen.
Jij hebt zelf ook minstens één relatie achter de rug? Ben jij dan niet zelf ook "weared good"? Volgens jouw redenering wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:40 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is serieus bedoeld ik denk serieus mezelf inclusief dat zeg 95% van de mensen op Tinder nooit tevreden is. Ze willen allemaal de George Clooney of Charlize Theron met minder zijn ze niet tevreden. Ik zelf bijvoorbeeld swipe letterlijk alles naar rechts als ik 's-ochtends op de wc mijn behoefte doe. Aan de andere kant verdom ik het gewoon om als eerste wat te zeggen als de ander als laatste matched.
En laten we eerlijk wezen als je als 30 plusser op Tinder staat heb je al 1 of meerdere relaties verkloot dus zo leuk ben je dan helemaal niet.
Maar het topic ging niet over mijn kijk op Tinder. Dus laten we het hier maar blij laten.
De eenzaamheid van TS valt hooguit wat meer op nu want ok je mag niet zoveel en het is niet handig om elkaar op te zoeken.
Maar je kunt elkaar wel bellen oid dergelijks
Ja precies, maar dat zal ook aan je persoonlijkheid liggen. Als introvert ben ik juist liever alleen op m'n kamer.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:56 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
Voor mij eigenlijk niet. Ik ben incel en ik kwam al heel lang niet meer buiten om mensen te zien. Behalve al ik boodschappen moet doen. Voor mij is er dus niets veranderd. Ik moet wel een beetje lachen om mensen die eenzaamheid niet gewend zijn en die nu lopen te piepen.
Dit schreef ik een tijdje terugquote:Op woensdag 29 april 2020 08:06 schreef Generationalpha het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol? Week 7 van de lockdown alweer toch?
Het begint een nieuw normaal te worden maar ik mis nog steeds wel heel erg de structuur in mijn leven. Soms kom ik een dag tot vrijwel niets of blijf zelfs op mn bed liggen. Mijn alcohol verbruik is ook weer veel te hoog.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:45 schreef qajariaq het volgende:
Ik werk niet en woon alleen. Gelukkig was ik net begonnen met verbouwen en zolang de bouwmarkt niet op slot gaat ben ik nog wel even bezig.
Ja, normaal heb ik wat punten in de week dat ik een vast groepje zie, dat is even over en ergens mis ik dat wel. Aan de andere kant kan ik nu wel doorgaan met die verbouwing. Ook zorg ik dat ik buiten kom en wat beweeg. Boodschappen halen met de rugzak in een dorp verder bijvoorbeeld.
Mezelf kennende gaat het na een week of twee aan me knagen. We hebben nu de eerste week gehad...
Hm, dat klinkt niet goed man. Heb je wel een vaste baan?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:18 schreef qajariaq het volgende:
Het begint een nieuw normaal te worden maar ik mis nog steeds wel heel erg de structuur in mijn leven. Soms kom ik een dag tot vrijwel niets of blijf zelfs op mn bed liggen. Mijn alcohol verbruik is ook weer veel te hoog.
Een paar peer per week spreek ik wel af met 1 of 2 personen om een dagje iets te doen. De verbouwing doe ik iets van een uurtje per dag iets aan, dat gaat dus langzaam maar er gebeurt wel steeds iets.
Inmiddels ook duidelijk dat alle geplande activiteiten voor de zomer vervallen en met een tentje wat rondtrekken zit er ook al niet erg in dit jaar. Het wordt niet het meest enerverende jaar vrees ik.
Waarom gestopt met masturberen dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zit uit verveling soms gewoon 's avonds te werken. Dan kunnen ze de volgende dag in India weer aan d slag terwijl ik nog lekker lig te slapen.
Maar dit is wel zorgwekkend. Normaal gesproken ben ik drie á vier avonden in de week wel bezig met mijn hobby's, maar nu dus niet
Welke lockdown?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:06 schreef Generationalpha het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol? Week 7 van de lockdown alweer toch?
Deed toch al niet andersquote:Op donderdag 30 april 2020 14:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vooral gewoon het eindeloze thuiszitten natuurlijk.
Tja, je hebt mensen die zich alleen kunnen vermaken en mensen die dat niet kunnen...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hmmm ja langzamerhand is het wel duidelijk dat veel dingen tot september niet kunnen, sportclubs waarschijnlijk ook niet net zoals bioscopen of nachtclubs. Je moet echt moeite doen om niet elke avond thuis te zitten Netflixen, dat verveelt ook een keer. Ik ben er wel huiverig voor. Gelukkig op het werk nog wat sociaal contact maar als je echt al weken thuiswerkt en de deur verder niet veel uitkomt gaat het een lange en vervelende zomer worden..
Die blijven anders al thuis hoor mensen met een sociale angst, die gaan geen festivals af. Ik kan mezelf ook prima vermaken maar leuk is anders na zoveel weken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die zich alleen kunnen vermaken en mensen die dat niet kunnen...
De corona crisis bevoordeelt wel die eerste groep, maar het is maar voor 1 zomer. Normaal gesproken zijn mensen met een sociale angst in het nadeel.
maar voor jou is er toch eigenlijk niet zoveel veranderd? Juist de mensen met een bruisend sociaal leven verliezen nu het meestquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:32 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Die blijven anders al thuis hoor mensen met een sociale angst, die gaan geen festivals af. Ik kan mezelf ook prima vermaken maar leuk is anders na zoveel weken.
Ik heb een sociale angst, maar er zijn meerdere gradaties, want ik heb best veel moeite met het gebrek aan uitstapjes en afspreken. Ik had geen bruisend sociaal leven, maar ging er achteraf gezien nog best vaak op uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die zich alleen kunnen vermaken en mensen die dat niet kunnen...
De corona crisis bevoordeelt wel die eerste groep, maar het is maar voor 1 zomer. Normaal gesproken zijn mensen met een sociale angst in het nadeel.
Denk je? Als je toch al niet zo vaak andere mensen ziet komt het misschien ook wel harder aan als je echt vrijwel niemand meer spreekt of ziet.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef osodevo het volgende:
[..]
maar voor jou is er toch eigenlijk niet zoveel veranderd? Juist de mensen met een bruisend sociaal leven verliezen nu het meest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |