abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2020 @ 21:26:21 #101
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192689933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:56 schreef Paszzz het volgende:
Juist heerlijk om single te zijn.
Als je tevreden bent met je leven zoals het ingericht is wel ja. Maar veel zijn in de veronderstelling dat alleen een partner geluk kan brengen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192690101
Alleen zijn is niet gelijk aan eenzaam.

Natuurlijk mis ik de contacten met vrienden en de activiteiten buitenshuis, maar dat geldt vast ook voor stellen.

En als ik in mijn omgeving de verhalen hoor over stellen die elkaar in de weg zitten en niet meer weten waarover ze het met elkaar moeten hebben, of mensen met kinderen die thuis les moeten krijgen en waar gedoe mee is... dan ben ik blij met mijn rustige huis waar ik kan doen en laten wat ik wil. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192690825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Des te groter de kans dat jij in een gesprek gewikkeld raakt omdat je misschien minder gefrustreerd bent dan de mensen met een bruisend sociaal leven. :P Doe je voordeel ermee.
[..]

Wat bedoel je met tweede kansjes? Vrouwen met kinderen?
[..]

Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt :?
Gescheiden mannen en vrouwen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192691180
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Gescheiden mannen en vrouwen
En de mensen die een of meer relaties hebben gehad? Die zijn ook "tweede kansjes"? Dan is iedereen een tweede kansje.
Een huwelijk is ook een relatie he?
pi_192691198
Single zijn met werk lijkt me in deze tijden ideaal. Dan kun je nog eens ontspannen, sporten en cursussen online volgen.

Wees blij dat je nu geen relatie hebt en een kind zo'n 14 uur op een dag hoeft te managen.
pi_192693278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 21:26 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als je tevreden bent met je leven zoals het ingericht is wel ja. Maar veel zijn in de veronderstelling dat alleen een partner geluk kan brengen.
Klopt. Maar je moet nooit je geluk laten afhangen van een partner.
pi_192694559
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

En de mensen die een of meer relaties hebben gehad? Die zijn ook "tweede kansjes"? Dan is iedereen een tweede kansje.
Een huwelijk is ook een relatie he?
Inderdaad in mijn ogen staat Tinder vol met mensen die niet door hebben dat ze niet die prins(es) op het witte paard zijn.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192694890
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Beathoven het volgende:
Single zijn met werk lijkt me in deze tijden ideaal. Dan kun je nog eens ontspannen, sporten en cursussen online volgen.

Wees blij dat je nu geen relatie hebt en een kind zo'n 14 uur op een dag hoeft te managen.
Relatie hier met 1 kind en geen enkel probleem. Alsof je al die dingen die je opnoemt niet kunt doen als je een kind hebt.
pi_192694922
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 07:38 schreef Questular het volgende:

[..]

Relatie hier met 1 kind en geen enkel probleem. Alsof je al die dingen die je opnoemt niet kunt doen als je een kind hebt.
hoe oud is jouw kind?
pi_192695145
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 05:01 schreef vipergts het volgende:

[..]

Inderdaad in mijn ogen staat Tinder vol met mensen die niet door hebben dat ze niet die prins(es) op het witte paard zijn.
Is dit serieus bedoeld of als trollpoging? :? Serieuze vraag. :)
  zondag 19 april 2020 @ 08:48:28 #111
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_192695204
heerlijk rustig, moet er echt niet aan denken dat je in een huis zat opgesloten met een vrouw en kinderen. ik doe lekker wat ik wil, nergens last van.

en ja, ook het niet op zoek hoeven te zijn is voor een tijdje lekker rustig voor mn hoofd.
pi_192697593
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.

Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen

Voel jij je nu eenzamer?
Ik merk niet echt een verschil. Wel jammer want wordt de kans om iemand te ontmoeten nog kleiner dan het al was.
Wat me wel weer troost is dat als single je niet met kinderen etc te maken hebt om op te letten in deze tijd.
pi_192697627
Volgens mij zijn er genoeg single ouders hoor.
pi_192697841
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:48 schreef pokkerdepok het volgende:
heerlijk rustig, moet er echt niet aan denken dat je in een huis zat opgesloten met een vrouw en kinderen. ik doe lekker wat ik wil, nergens last van.

en ja, ook het niet op zoek hoeven te zijn is voor een tijdje lekker rustig voor mn hoofd.
Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.
  zondag 19 april 2020 @ 13:23:13 #115
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192698144
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Questular het volgende:

[..]

Normaal gezien geniet je van de tijd die je met je partner en/of kind doorbrengt. Als je een paar weken elkaar wat meer zien niet aankunt kun je beter vrijgezel blijven.
Dit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 19 april 2020 @ 13:39:09 #116
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_192698363
quote:

[..]

ben ik dus ook.
  dinsdag 21 april 2020 @ 09:40:54 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192728389
Ik ben blij dat ik al een tijdje een relatie heb. Als single had ik dit wel erg gevonden. Zeker omdat ik geen grote vriendengroep heb.
Mooi dat er mensen zijn die zich goed redden, maar de vrijdagavond in de kroeg was beetje mijn uitlaatklep toen.
Nu merk ik er niet zoveel van. Ja je spreekt minder vrienden (van m'n vriend), maar dat kwam wel vaker voor in periodes.
pi_192729643
Heb er nog niet zoveel last van. Single zijn is sowieso geen last :) .

Wel merk ik dat mensen om mij heen toch ook weer meer contact zoeken. Netjes op de 1,5 meter afstand, dat wel. Dit weekend zijn twee vriendinnen (apart van elkaar) langsgekomen. Lekker in de achtertuin gezeten en gepraat met elkaar. Had ik eigenlijk ook wel weer gemist, dat face to face contact..
Misschien is dat in het oosten wat losser omdat ik toch zie dat mensen wel op gepaste afstand naar elkaar toe gaan.
pi_192779430
Ik herken dit heel erg! Ik voel me ook zeker eenzamer als single. Vooral ook wel misschien omdat ik het idee van quarantaine in een relatie erg romantiseer, dat je dan gezellig met zn tweeën de hele dag in bed kan liggen en altijd iemand om je heen hebt haha. En het idee dat we een ‘nieuw normaal’ krijgen waarbij we misschien de komende jaren heel moeilijk nieuwe mensen kunnen ontmoeten en dat ik dan nog een paar jaar single blijf, vind ik kut. Maar aan de andere kant, als ik eerlijk tegen mezelf ben, was ik de afgelopen jaren ook gewoon single en is het nu niet zo dat als er geen corona was geweest dat ik dan wel opeens een succesvol dateleven gehad had😂.
Eigenlijk pakt het nu voor mij wel positief uit, want door de eenzaamheid of meer het vooruitzicht op eenzaamheid ben ik redelijk gericht op zoek gegaan naar een quarantaine seksbuddy op tinder, en dan gaat eigenlijk best makkelijk. Wel gek, want ik moet van tevoren duidelijke afspraken maken voordat ik iemand überhaupt ontmoet heb, omdat ik wel een beetje wil weten of iemand verder nog veel contacten heeft en of iemand het ook vaker wil doen, en ik moet ook rekening houden met mijn huisgenoten die niet zomaar vreemden in huis willen. Dat maakt het gelijk heel serieus, maar ik ben wel positief verrast hoe serieus mensen er op ingaan als ik heel open communiceer.
pi_192780578
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 12:00:17 ]
pi_192780620
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Giraffee het volgende:
Ik herken dit heel erg! Ik voel me ook zeker eenzamer als single. Vooral ook wel misschien omdat ik het idee van quarantaine in een relatie erg romantiseer, dat je dan gezellig met zn tweeën de hele dag in bed kan liggen en altijd iemand om je heen hebt haha. En het idee dat we een ‘nieuw normaal’ krijgen waarbij we misschien de komende jaren heel moeilijk nieuwe mensen kunnen ontmoeten en dat ik dan nog een paar jaar single blijf, vind ik kut. Maar aan de andere kant, als ik eerlijk tegen mezelf ben, was ik de afgelopen jaren ook gewoon single en is het nu niet zo dat als er geen corona was geweest dat ik dan wel opeens een succesvol dateleven gehad had😂.
Eigenlijk pakt het nu voor mij wel positief uit, want door de eenzaamheid of meer het vooruitzicht op eenzaamheid ben ik redelijk gericht op zoek gegaan naar een quarantaine seksbuddy op tinder, en dan gaat eigenlijk best makkelijk. Wel gek, want ik moet van tevoren duidelijke afspraken maken voordat ik iemand überhaupt ontmoet heb, omdat ik wel een beetje wil weten of iemand verder nog veel contacten heeft en of iemand het ook vaker wil doen, en ik moet ook rekening houden met mijn huisgenoten die niet zomaar vreemden in huis willen. Dat maakt het gelijk heel serieus, maar ik ben wel positief verrast hoe serieus mensen er op ingaan als ik heel open communiceer.
Positief verrast?

Mannen willen gewoon seks. Corona of niet.
pi_192780805
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Giraffee het volgende:
Als vrouw zou het voor jou onmogelijk een verrassing moeten zijn dat de mannen op Tinder in de rij staan voor casual seks. :P

Moet zeggen dat me zelfs als man opvalt hoe gretig vrouwen de laatste weken zijn. :D Ben al verschillende vrouwen tegengekomen die zeggen dat ze coronageil zijn.
pi_192781035
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als vrouw zou het voor jou onmogelijk een verrassing moeten zijn dat de mannen op Tinder in de rij staan voor casual seks. :P

Moet zeggen dat me zelfs als man opvalt hoe gretig vrouwen de laatste weken zijn. :D Ben al verschillende vrouwen tegengekomen die zeggen dat ze coronageil zijn.
Haha ja maar als ik zeg letterlijk “ik twijfel nog want ik heb ook andere opties” en dat ik dan wel iemand zoek die vaker wil, toen had ik wel verwacht dat dat misschien wat veeleisend is voor iemand die je nog nooit ontmoet heb. Misschien en toen ik vroeg hoe er met corona regels wordt omgegaan, werd daar wel heel begripvol mee omgegaan. Ze kunnen ook gewoon liegen natuurlijk, dat weet ik niet.
Misschien is dat altijd wel zo makkelijk, maar ik heb het nog nooit op deze manier geprobeerd echt.
pi_192781244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:18 schreef Giraffee het volgende:

[..]

Haha ja maar als ik zeg letterlijk “ik twijfel nog want ik heb ook andere opties” en dat ik dan wel iemand zoek die vaker wil, toen had ik wel verwacht dat dat misschien wat veeleisend is voor iemand die je nog nooit ontmoet heb. Misschien en toen ik vroeg hoe er met corona regels wordt omgegaan, werd daar wel heel begripvol mee omgegaan. Ze kunnen ook gewoon liegen natuurlijk, dat weet ik niet.
Misschien is dat altijd wel zo makkelijk, maar ik heb het nog nooit op deze manier geprobeerd echt.
Als je een mooie vrouw bent (je hebt in een eerder topic gezegd dat je dat was :P ) dan hebben mannen daar heel weinig moeite mee denk ik. :D

Maar vind je het zelf niet spannend dan, iemand meteen neuken die je nog nooit gezien hebt?
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:52:48 #125
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_192781360
Ik had net het idee dat er een beetje vastigheid met een Hinge-date aan zat te komen (gevoelens, meer willen, toch wel een beetje een wederzijds idee etc), komt corona om de hoek kijken. Appen nu al maanden en hebben elkaar regelmatig gezien en meer dan dat gedaan. Maar ergens zit ik toch wel met nare gevoelens. Slechtere timing kon er in elk geval niet zijn. ;(
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_192781398
Voor mij eigenlijk niet. Ik ben incel en ik kwam al heel lang niet meer buiten om mensen te zien. Behalve al ik boodschappen moet doen. Voor mij is er dus niets veranderd. Ik moet wel een beetje lachen om mensen die eenzaamheid niet gewend zijn en die nu lopen te piepen.
Try again?
pi_192781409
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:56 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
Voor mij eigenlijk niet. Ik ben incel en ik kwam al heel lang niet meer buiten om mensen te zien. Behalve al ik boodschappen moet doen. Voor mij is er dus niets veranderd. Ik moet wel een beetje lachen om mensen die eenzaamheid niet gewend zijn en die nu lopen te piepen.
_O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_192781441
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, integendeel.
Hoef nu ook niet jaloers te zijn op anderen die leuke dingen gaan doen samen want dat kunnen ze niet. _O_
Dat dacht ik in het begin ook. Maar volgens mij gaan mensen toch met elkaar om als vanouds. Alleen niet meer in bars en op andere openbare plekken. Best wel jammer. Maar het laat ook zien dat sociale contacten belangrijk zijn. En dat mensen zich niet zomaar laten inpakken door wat opgeklopte leugens en een of andere vage rare ziekte waarvan symptomen niet eenduidig zijn of in ieder geval lastig te testen.
Try again?
pi_192783362
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is dit serieus bedoeld of als trollpoging? :? Serieuze vraag. :)
Dat is serieus bedoeld ik denk serieus mezelf inclusief dat zeg 95% van de mensen op Tinder nooit tevreden is. Ze willen allemaal de George Clooney of Charlize Theron met minder zijn ze niet tevreden. Ik zelf bijvoorbeeld swipe letterlijk alles naar rechts als ik 's-ochtends op de wc mijn behoefte doe. Aan de andere kant verdom ik het gewoon om als eerste wat te zeggen als de ander als laatste matched.
En laten we eerlijk wezen als je als 30 plusser op Tinder staat heb je al 1 of meerdere relaties verkloot dus zo leuk ben je dan helemaal niet.
Maar het topic ging niet over mijn kijk op Tinder. Dus laten we het hier maar blij laten.
De eenzaamheid van TS valt hooguit wat meer op nu want ok je mag niet zoveel en het is niet handig om elkaar op te zoeken.
Maar je kunt elkaar wel bellen oid dergelijks
pi_192783402
quote:

[..]

Ik denk niet dat je de mensen de kost wilt geven die elkaar nu zat zijn. Ik denk dat mensen nog verrast zijn als ze op zouden schrijven hoeveel dingen ze voor zich zelf doen.
pi_192784695
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 15:43 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de mensen de kost wilt geven die elkaar nu zat zijn. Ik denk dat mensen nog verrast zijn als ze op zouden schrijven hoeveel dingen ze voor zich zelf doen.
Wat een onzin. Dat is denk ik bij de mensen die niet teveel naar buiten durven te gaan. In de provincie gaat het naar buiten gaan sowieso makkelijker. In een Fries dorp bijvoorbeeld zie je bij een wandeling in de polder nauwelijks iemand.

Dus je kan nog genoeg doen, fietsen, of lekker aan de waterkant vissen of de vogelaar uit hangen. Als je kinderen hebt, neem je die ook mee polder of bos in en laat ze een hut bouwen. Of gaat er mee bootje varen etc.

En de ene keer gaat je vriendin/vrouw met de kinderen er op uit en de andere keer jij. Dan kan je het hoofd luchten alleen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192798270
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 15:40 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is serieus bedoeld ik denk serieus mezelf inclusief dat zeg 95% van de mensen op Tinder nooit tevreden is. Ze willen allemaal de George Clooney of Charlize Theron met minder zijn ze niet tevreden. Ik zelf bijvoorbeeld swipe letterlijk alles naar rechts als ik 's-ochtends op de wc mijn behoefte doe. Aan de andere kant verdom ik het gewoon om als eerste wat te zeggen als de ander als laatste matched.
En laten we eerlijk wezen als je als 30 plusser op Tinder staat heb je al 1 of meerdere relaties verkloot dus zo leuk ben je dan helemaal niet.
Maar het topic ging niet over mijn kijk op Tinder. Dus laten we het hier maar blij laten.
De eenzaamheid van TS valt hooguit wat meer op nu want ok je mag niet zoveel en het is niet handig om elkaar op te zoeken.
Maar je kunt elkaar wel bellen oid dergelijks
Jij hebt zelf ook minstens één relatie achter de rug? Ben jij dan niet zelf ook "weared good"? Volgens jouw redenering wel.
pi_192800907
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:56 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
Ja precies, maar dat zal ook aan je persoonlijkheid liggen. Als introvert ben ik juist liever alleen op m'n kamer.
pi_192853305
Houden jullie het nog een beetje vol? Week 7 van de lockdown alweer toch?
pi_192862389
Gewoon tinder
pi_192870113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:06 schreef Generationalpha het volgende:
Dit schreef ik een tijdje terug

quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:45 schreef qajariaq het volgende:
Ik werk niet en woon alleen. Gelukkig was ik net begonnen met verbouwen en zolang de bouwmarkt niet op slot gaat ben ik nog wel even bezig.

Ja, normaal heb ik wat punten in de week dat ik een vast groepje zie, dat is even over en ergens mis ik dat wel. Aan de andere kant kan ik nu wel doorgaan met die verbouwing. Ook zorg ik dat ik buiten kom en wat beweeg. Boodschappen halen met de rugzak in een dorp verder bijvoorbeeld.

Mezelf kennende gaat het na een week of twee aan me knagen. We hebben nu de eerste week gehad...
Het begint een nieuw normaal te worden maar ik mis nog steeds wel heel erg de structuur in mijn leven. Soms kom ik een dag tot vrijwel niets of blijf zelfs op mn bed liggen. Mijn alcohol verbruik is ook weer veel te hoog.

Een paar peer per week spreek ik wel af met 1 of 2 personen om een dagje iets te doen. De verbouwing doe ik iets van een uurtje per dag iets aan, dat gaat dus langzaam maar er gebeurt wel steeds iets.

Inmiddels ook duidelijk dat alle geplande activiteiten voor de zomer vervallen en met een tentje wat rondtrekken zit er ook al niet erg in dit jaar. Het wordt niet het meest enerverende jaar vrees ik.
pi_192870919
quote:
99s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:18 schreef qajariaq het volgende:

Het begint een nieuw normaal te worden maar ik mis nog steeds wel heel erg de structuur in mijn leven. Soms kom ik een dag tot vrijwel niets of blijf zelfs op mn bed liggen. Mijn alcohol verbruik is ook weer veel te hoog.

Een paar peer per week spreek ik wel af met 1 of 2 personen om een dagje iets te doen. De verbouwing doe ik iets van een uurtje per dag iets aan, dat gaat dus langzaam maar er gebeurt wel steeds iets.

Inmiddels ook duidelijk dat alle geplande activiteiten voor de zomer vervallen en met een tentje wat rondtrekken zit er ook al niet erg in dit jaar. Het wordt niet het meest enerverende jaar vrees ik.
Hm, dat klinkt niet goed man. Heb je wel een vaste baan?
pi_192871835
Ik zit uit verveling soms gewoon 's avonds te werken. Dan kunnen ze de volgende dag in India weer aan d slag terwijl ik nog lekker lig te slapen.

Maar dit is wel zorgwekkend. Normaal gesproken ben ik drie á vier avonden in de week wel bezig met mijn hobby's, maar nu dus niet
Het is wat.......
pi_192871926
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zit uit verveling soms gewoon 's avonds te werken. Dan kunnen ze de volgende dag in India weer aan d slag terwijl ik nog lekker lig te slapen.

Maar dit is wel zorgwekkend. Normaal gesproken ben ik drie á vier avonden in de week wel bezig met mijn hobby's, maar nu dus niet
Waarom gestopt met masturberen dan?
  donderdag 30 april 2020 @ 14:45:07 #140
490370 ReinierVanDalfsen
Soms een beetje in de war
pi_192874580
Eenzaamheid was voor de Corona crisis al echt een groot probleem en heus niet alleen onder ouderen. Veel jongeren met stress of zelfs een burn-out hadden toen al last van eenzaamheid. --> https://liberi.nl/wat-kun-je-doen-aan-eenzaamheid/

Nu door corona ervaren mensen alleen nog maar meer stress en kunnen dat vaak niet eens goed delen omdat we nu in onze anderhalve meter samenleving delen. Ik ben er echt bang voor wat voor shit daar nog onder weg komt als deze CV19 crisis voorbij is!
pi_192874705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:06 schreef Generationalpha het volgende:
Welke lockdown?
Ik zwaai naar dieren.
pi_192874716
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Welke lockdown?
Vooral gewoon het eindeloze thuiszitten natuurlijk.
pi_192874737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vooral gewoon het eindeloze thuiszitten natuurlijk.
Deed toch al niet anders _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:36:38 #144
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192893459
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Deed toch al niet anders _O_ _O_ _O_
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192905256
Hmmm ja langzamerhand is het wel duidelijk dat veel dingen tot september niet kunnen, sportclubs waarschijnlijk ook niet net zoals bioscopen of nachtclubs. Je moet echt moeite doen om niet elke avond thuis te zitten Netflixen, dat verveelt ook een keer. Ik ben er wel huiverig voor. Gelukkig op het werk nog wat sociaal contact maar als je echt al weken thuiswerkt en de deur verder niet veel uitkomt gaat het een lange en vervelende zomer worden..
pi_192905411
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hmmm ja langzamerhand is het wel duidelijk dat veel dingen tot september niet kunnen, sportclubs waarschijnlijk ook niet net zoals bioscopen of nachtclubs. Je moet echt moeite doen om niet elke avond thuis te zitten Netflixen, dat verveelt ook een keer. Ik ben er wel huiverig voor. Gelukkig op het werk nog wat sociaal contact maar als je echt al weken thuiswerkt en de deur verder niet veel uitkomt gaat het een lange en vervelende zomer worden..
Tja, je hebt mensen die zich alleen kunnen vermaken en mensen die dat niet kunnen...
De corona crisis bevoordeelt wel die eerste groep, maar het is maar voor 1 zomer. Normaal gesproken zijn mensen met een sociale angst in het nadeel.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192906285
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Tja, je hebt mensen die zich alleen kunnen vermaken en mensen die dat niet kunnen...
De corona crisis bevoordeelt wel die eerste groep, maar het is maar voor 1 zomer. Normaal gesproken zijn mensen met een sociale angst in het nadeel.
Die blijven anders al thuis hoor mensen met een sociale angst, die gaan geen festivals af. Ik kan mezelf ook prima vermaken maar leuk is anders na zoveel weken.
pi_192938892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:32 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Die blijven anders al thuis hoor mensen met een sociale angst, die gaan geen festivals af. Ik kan mezelf ook prima vermaken maar leuk is anders na zoveel weken.
maar voor jou is er toch eigenlijk niet zoveel veranderd? Juist de mensen met een bruisend sociaal leven verliezen nu het meest
  maandag 4 mei 2020 @ 11:38:11 #149
62419 CherryLips
chocoholic
pi_192938986
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 12:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik heb een sociale angst, maar er zijn meerdere gradaties, want ik heb best veel moeite met het gebrek aan uitstapjes en afspreken. Ik had geen bruisend sociaal leven, maar ging er achteraf gezien nog best vaak op uit.
Tap tap tap
pi_192944760
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef osodevo het volgende:

[..]

maar voor jou is er toch eigenlijk niet zoveel veranderd? Juist de mensen met een bruisend sociaal leven verliezen nu het meest
Denk je? Als je toch al niet zo vaak andere mensen ziet komt het misschien ook wel harder aan als je echt vrijwel niemand meer spreekt of ziet.

Mensen met veel sociale interactie doen dat misschien ook wel makkelijker via andere kanalen.

Het is maar net hoe je redeneert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')