SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:![]()
![]()
Ik vond die superheldenfilms tot een paar jaar geleden écht wel leuk, maar in zowat elke film waren er wel dingen waar ik me aan stoorde (vreselijk slechte computeranimaties, slechte verhaallijnen, soms wat onnatuurlijk acteerwerk enz), en op een gegeven moment sloeg de franchise-moeheid toe.
Dat hele gelul met Captain Marvel heb ik alleen de reviews van gezien, en die waren niet bepaald positief.![]()
Waarom maak je je druk om reviews ed?
Kijk gewoon voor je plezier. Ik kan enorm genieten van een film die op IMDB een 3 krijgt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2020 21:16:01 ]![]()
Goede TT![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Ach van films waarvan ik toch al weet dat ik ze niet ga kijken, kijk ik de reviews maar van. Scheelt een hoop ergernissen. Zo ook met Doctor Who tegenwoordig. (Heel af en toe toch ff een afleveringetje meepikken, tegen beter weten in)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:14 schreef Amee het volgende:
Waarom maak je je druk om reviews ed?
Kijk gewoon voor je plezier. Ik kan enorm genieten van een film die op IMDB een 3 krijgt.![]()
Als je een film op de manier bekijkt die jij doet, zal je idd niet veel plezier aan beleven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach van films waarvan ik toch al weet dat ik ze niet ga kijken, kijk ik de reviews maar van. Scheelt een hoop ergernissen. Zo ook met Doctor Who tegenwoordig. (Heel af en toe toch ff een afleveringetje meepikken, tegen beter weten in)
Zo doe ik het ook met Hindi films. Ik ergerde me altijd groen en geel aan die slechte acteer prestaties. Ik kijk nooit meer. Maar Wel jammer dat je Marvel niet graag meer kijkt, terwijl je er eerst wel van kon genieten.![]()
Ja er waren gewoon te veel dingen die me stoorden. De kwaliteit mag echt wel een stukkie hoger.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je een film op de manier bekijkt die jij doet, zal je idd niet veel plezier aan beleven.
Zo doe ik het ook met Hindi films. Ik ergerde me altijd groen en geel aan die slechte acteer prestaties. Ik kijk nooit meer. Maar Wel jammer dat je Marvel niet graag meer kijkt, terwijl je er eerst wel van kon genieten.
Terwijl ik BrightBurn juist wel weer goed kon waarderen. Super oppervlakkige film, maar wel erg origineel en ondanks dat als je er een beetje over nadenkt heel veel dingen onzinnig zijn, is het makkelijker om die dingen te negeren dan de dingen in de Marvel films waar ik me aan stoor.
Zo ook met Suicide Sqad van DC: echt een domme film met veel fouten, maar het is hartstikke leuk kijkvoer omdat het origineel is terwijl ze het "universe"-idee uiteraard gejat hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
2Pac....ja zijn weduwe zal ook wel een African American zijn idd......
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Fan van jou jaquote:
quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Ja stop maar, kom ernstig te kort. Dit is slecht voor mijn lichaamquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja stop maar, kom ernstig te kort. Dit is slecht voor mijn lichaam![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: