Je moet het ook voor jezelf wat leuk maken. Op deze manier naar iets kijken maakt het direct al minder leuk.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ideale zondagavond hoor. Kijken naar een wajong trekkende zeehond. Kan me echt niks leukers voorstellen
Vertelquote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je moet het ook voor jezelf wat leuk maken. Op deze manier naar iets kijken maakt het direct al minder leuk.
Ideale zondagmiddag hoor, lekker de verzuurde pik uithangen op een of ander internetforum. Kan me echt niks leukers voorstellen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ideale zondagavond hoor. Kijken naar een wajong trekkende zeehond. Kan me echt niks leukers voorstellen
Nou ja zoals ik al zeg begin er maar eens mee om het niet al van tevoren als negatief te zien. Ga gewoon tegen jezelf zeggen van nou leuk dat er vanavond in ieder geval dat is. En dan zie je op de tv alle reclames overal en dan kan je tegen jezelf zeggen van nou Braddie heeft geen reclames, dat is ook wel extra leuk, misschien moet ik toch eens gaan kijken.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel
Hoe maak ik kijken naar Braddie leuk voor mezelf. Bestaat er een stappenplan?
Heel knap hoe je dat gedaan hebt!quote:
Dit. Een goede sneer dat gelijk staat aan de Grote stap voorwaarts.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ideale zondagmiddag hoor, lekker de verzuurde pik uithangen op een of ander internetforum. Kan me echt niks leukers voorstellen.
Die is Januari 2019 geslooptquote:
Heb m'n haar laten groeien in de winterquote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Fushia2 het volgende:
Braddie wrm ga je nooit naar de kapper man??
Gaan we nu corona overal de schuld van geven? Doet me denken aan:quote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb m'n haar laten groeien in de winterEn nu is corona
Tobias Funcke is mijn spirit animal. Ik hou intens van die man. Zijn snorquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Gaan we nu corona overal de schuld van geven? Doet me denken aan:
Ja, maar die hoeft niet naar de kapper.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Gaan we nu corona overal de schuld van geven? Doet me denken aan:
@Braddie neem ook een snorquote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Tobias Funcke is mijn spirit animal. Ik hou intens van die man. Zijn snorLegendarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |