Als ze dat nog niet hadden, dan hebben ze het na deze truc welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel net patiënten met dezelfde longcapaciteit hebben, toevallig niet gelezen zeker?
Kut vettelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat SARS-CoV-2 er in 2020 voor zorgde dat Max geen kans meer kreeg om de jongste Wereldkampioen Formule 1 te worden
Is dit heerschap een beetje een goeie om te volgen? Ik zie heel vaak filmpjes van hem langs komen (elke dag kan dat?), maar heb nog nooit eentje gezien.quote:
Ik denk dat de apparaten waar al mensen aan liggen 24/7 moeten werken, dus daar zal sowieso niet zonder meer aan geknutseld kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Met de verdubbeltruc van die Canadese arts kunnen we 3000 patiënten beademen. Dat nieuws heb je zeker nog niet gelezen. Hij koppelt een extra slang aan het apparaat en verdubbelt het vermogen.
Ik word een beetje flauw van mensen die roepen dat alles te laat is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:01 schreef Markesh het volgende:
De trollen hebben dit topic wel gevonden.. man man man
Om ziek van te worden gewoon
Zie informatie hier:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Weet iemand hoe het qua Corona zit met zwangere vrouwen? Effecten of gevaren?
Volgens mij doet-ie dagelijkse updates, dus je kunt gewoon op elk moment instappen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dit heerschap een beetje een goeie om te volgen? Ik zie heel vaak filmpjes van hem langs komen (elke dag kan dat?), maar heb nog nooit eentje gezien.
Iemand eeen samenvatting van hetgeen hij zoal over heeft en dergelijke?
Moet dat Trump niet zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die wordt depressief omdat ze geen aandacht krijgt.
[ afbeelding ]
Lockdown nu !111quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:03 schreef Landgeld het volgende:
Ik ben vandaag gewoon even gaan uitwaaien op het strand. 1.5 meter afstand van iedereen - vaak zat er meer dan 10 meter tussen. Met de auto heen - uitstappen - naar het strand lopen en je ziet niemand meer.
Snap niet waarom dat niet zou moeten kunnen. Het is minder risicovol dan een bouwmarkt of supermarkt...
Jij snapt het echt niet he.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daarmee los het IC probleem niet op.
next....
Het is stil rondom Rutte, je hoort of zie hem nu niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Verwachten jullie nu snel nieuwe maatregelen of deze koers blijven varen?
Hoe gaat het met je jongen? persoonlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is stil rondom Rutte, je hoort of zie hem nu niet.
ik kijk ze allemaal, deze is een van de betere om te volgen en geen cliffs, want die noemt hij al opquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dit heerschap een beetje een goeie om te volgen? Ik zie heel vaak filmpjes van hem langs komen (elke dag kan dat?), maar heb nog nooit eentje gezien.
Iemand eeen samenvatting van hetgeen hij zoal over heeft en dergelijke?
Maar naar de capaciteit van de IC moeten de regelingen aangepast worden. Of dat voldoende is of niet zien we over een aantal dagen vanzelf.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:05 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he.
Met nu niks doen zorg je voor nog meer IC patiënten de komende weken.
En nu voor de laatste keer voor jou en alle andere trollen : NEXT
Beetje prettige kerel om te volgen? Of is dat zo een schreeuwlelijk? Heeft ie er verstand van of roept ie maar wat? :quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij doet-ie dagelijkse updates, dus je kunt gewoon op elk moment instappen.
Ah ok topquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kijk ze allemaal, deze is een van de betere om te volgen en geen cliffs, want die noemt hij al op
Hangt er vanaf.... onder "normale" omstandigheden - vooral bij extreme schade - kan je rekenen op een poging dat een verzekering zal proberen zich er onderuit probeert te draaien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Duitsland is oranje (zoals elk land momenteel) zou de verzekering nog moeilijk kunnen doen als je daar bijvoorbeeld een aanrijding krijgt?
Moeilijke tijden maar hou me rustig. Wat moet je andersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:06 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je jongen? persoonlijk
Met het mooie voorjaarsweer zijn de eigenwijze Nederlanders niet meer binnen te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:04 schreef Sfancta het volgende:
Verwachten jullie nu snel nieuwe maatregelen of deze koers blijven varen?
kom op man, ik post geen shit, dat is een goede doctor om te volgenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje prettige kerel om te volgen? Of is dat zo een schreeuwlelijk? Heeft ie er verstand van of roept ie maar wat? :
Ik vind het wel relaxed. Gewoon even een normale dag en niet hoeven denken aan de crisis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is stil rondom Rutte, je hoort of zie hem nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |