Dat SARS-CoV-2 er in 2020 voor zorgde dat Max geen kans meer kreeg om de jongste Wereldkampioen Formule 1 te wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoe we over vijf jaar terugkijken op dit alles.
je kan de tijd beter besteden aan iets wat wel het probleem wat er ontstaat deze week oplost....quote:
Kijk hier heb je nu iets aan. Beter dan op het balkon staan en staan klappen met zijn allen buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Met de verdubbeltruc van die Canadese arts kunnen we 3000 patiënten beademen. Dat nieuws heb je zeker nog niet gelezen. Hij koppelt een extra slang aan het apparaat en verdubbelt het vermogen.
Dit als een soort tussenweg tussen nu en een ''totale'' lockdownquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een samenscholingsverbod zou een aardig begin zijn. En het sluiten van niet-essentiële winkels.
Zoals wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je kan de tijd beter besteden aan iets wat wel het probleem wat er ontstaat deze week oplost....
Volgens Rutte zijn er alleen nuanceverschillen tussen Nederland en de rest van Europa.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, apart om te zien hoe sommige landen ogenschijnlijk niet veel doen (en nee, daar valt Nederland niet onder) en anderen echt bizar ver gaan. Benieuwd hoe we over vijf jaar terugkijken op dit alles.
Ik denk hetzelfde als na het hong kong virus wat een miljoen doden veroorzaakte in de jaren 60 geloof ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoe we over vijf jaar terugkijken op dit alles.
En hoelang mag je mét bon erover doen om thuis te komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je op weg bent naar de supermarkt dus.
Dat was dus mijn vraag over lineaire oplossingen en expontentiele oplossingen...quote:
Daar is het nooit te laat voorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daar is het te laat voor.
volgende....
Dank. Dat vond ik ook, dus dan schroom ik ook niet om hem te delen met mijn vrinden op FOK!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is de beste oplossing tot nu toe....
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef nelsonwarm het volgende:
Ik heb een vraag over de huidige slachtoffers.
Is het bekend hoeveel volwassenen die geen andere aandoening hadden overleden zijn aan Corona?
Klopt het dat er naar verwachting alleen zieken en bejaarden zullen sterven?
daarmee los het IC probleem niet op.quote:
Filiaalspecifiek bepaald. Niet vanuit hoofdkantoor ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Ik was trouwens daarstraks bij de Lidl en daar hebben ze de mandjes weggehaald. "Mocht niet meer".
Van deze maatregel had ik nog niet gehoord.
Er is straks nog maar één race: in het coronavrije Syrië. Eén alles-of-niets race waarvan de winnaar direct wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat SARS-CoV-2 er in 2020 voor zorgde dat Max geen kans meer kreeg om de jongste Wereldkampioen Formule 1 te worden
Maar het is al zo vaak uitgelegdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand lineair wil kijken, dan gaat die persoon niet ineens het licht van exponentiële groei zien na deze posting. Dus wellicht kan je iets meer woorden gebruiken in plaats van je elke keer te irriteren aan de onwetendheid van de ander
Aha ok. Maar op zich prima. Zouden ze bij alle supermarkten moeten doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Filiaalspecifiek bepaald. Niet vanuit hoofdkantoor ofzo.
Dat zal ongetwijfeld een "maatregel" van het hoofdkantoor zijn. Niet vanuit de overheid in elk gevalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Ik was trouwens daarstraks bij de Lidl en daar hebben ze de mandjes weggehaald. "Mocht niet meer".
Van deze maatregel had ik nog niet gehoord.
Daarvoor moet je wel net patiënten met dezelfde longcapaciteit hebben, toevallig niet gelezen zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Met de verdubbeltruc van die Canadese arts kunnen we 3000 patiënten beademen. Dat nieuws heb je zeker nog niet gelezen. Hij koppelt een extra slang aan het apparaat en verdubbelt het vermogen.
maar is dit ook al toegepast in de praktijk. Want zo’n apparaat geeft een bepaalde hoeveelheid lucht en dat halveert zodra je het splitstquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Plus dat er vanaf (gisteren) vrijdag nog minder getest ging worden..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pas halve dag er op zitten en op NICE zit ook nog eens vertraging.
Waarom wil je zo snel conclusies trekken?
Aantal bezetten bedden is trouwens gewoon HOGER dan gisteren.
Dat GDS is wel wat ernstig hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die wordt depressief omdat ze geen aandacht krijgt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |