Deed die ouwe viezerik aan sexting?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja ik was ook positief verrast dat die man dat kon. Helaas begon hij vlak erna blijk te geven van wetenschap van ook [bpandere praktijken[/b] via de app en heb ik hem op afstand gehouden.
Maar goed dit is een uitzonderlijke situatie en zijn vrouw is er ook nog.
Zit wel diep volgens mij of niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Nederlanders verdienen het ook gewoon.
Volgens het 98% was het naar een griepje.
Ze zijn verschrikkelijk laconiek,arrogant en stronteigenwijs.
Combineer het met ik ik ik,regering die het onderschat en bagatelliseert en dichtbevolkt wonen.
En dan over 2 weken in paniek als we Italië cijfera hebben.
Echt ongelofelijk, kutvolk.
En daarom heeft België dus zijn gehele kustlijn gesloten. Wat zijn wij naïef zegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:16 schreef Maver24 het volgende:
En daarom moet er meer regime komentwitter:MeteoVoorne twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:48:22Mensen!? Wat snappen jullie nou niet!? Lekker dagje strand vanmiddag in #Rockanje Ongelooflijk! luisteren is zo moeilijk! #CoronaCrisis #Covid_19 #covid19Nederland https://t.co/UxHzkhJCiI reageer retweet
twitter:sjors1975 twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:51:53@:MeteoVoorne @:EdAldus Turkse bruiloft in Zwijndrecht.Kreeg ze niet allemaal op de foto.#CoronaCrisis #Covid_19 #covid19Nederland https://t.co/DJwDlraqve reageer retweet
Zou me niet verbazen dat ze die niet de grens over laten gaan, want arrogante Nederlanders hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-liveblog-nederland
Komen die de Nederlandse grens over of pikt België dit ( ook ) in ?
Overdrijf niet zo johquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Combineer het met ik ik ik,regering die het onderschat en bagatelliseert en dichtbevolkt wonen.
Gelukkig zit die verstandige 2% op FOK!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het is wat stevig uitgedrukt, maar het klopt wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
idioten, ik was er eerder vanmorgen, toen viel het wel meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:56 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Het Amsterdamse bos, staan meerdere foto's en filmpjes op Twitter.
Een bijzonder laag IQ, of gewoon schijt hebben aan anderen. Of denken dat ze onsterfelijk zijn. Anders zou ik het niet weten. Vind het onbegrijpelijk dit gedragquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me nu al een week over. Die 2 keer dat ik buiten was, zie je dat mensen eerder dicht bij elkaar hokken als afstand houden. Vrijwel lege metro: en dan toch op een stoel Direct naast of achter iemand gaan zitten. Wachten op perron? Op 10 cm. Afstand van iemand gaan staan terwijl er nauwelijks mensen zijn. Lopen op straat? VLak achter iemand lopen en met 5 cm. Ertussen passeren.
Wachten voor de kassa? Zo dit mogelijk op elkaar.
En ook nog steeds mensen die vrijuit hoesten en proesten.
Wat mankeert die mensen?
Precies DATquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb nog niemand op straat gezien die de 1,5 meter structureel in acht neemt. En je ziet dat de activiteiten van de horeca ergens anders naartoe verspreiden. Heel naïef van de overheid om te denken dat het gepeupel met dit soort weer thuis gaat zitten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
idioten, ik was er eerder vanmorgen, toen viel het wel mee
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ik was er vanmorgen nog en geen zeep of ander materiaal gezie hoor. Alleen wat lijnen op de grond.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:58 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)m-niet-te-komen.html
Mensen gaan toch nog naar de bouwmarkt.
Dit lijkt me nou niet echt een ontspannen uitje, als je steeds moet nadenken over afstand houden, je handen desinfecteren, enzovoort.
Slecht helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand de cijfers van vandaag in een grafiekje zetten? Hoe staan we ervoor?
er is ruimte genoeg buiten maar als je elkaar op gaat zoeken houdt het wel op, daarom fiets ik ook liever ipv wandelen, is het makkelijker om afstand te nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand op straat gezien die de 1,5 meter structureel in acht neemt. En je ziet dat de activiteiten van de horeca ergens anders naartoe verspreiden. Heel naïef van de overheid om te denken dat het gepeupel met dit soort weer thuis gaat zitten.
En dan weer om 8 uur lekker hypocriet klappenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
12 mensen bijgekomen op de IC sinds gisteren volgens nu.nlquote:
Dan moet je er nog steeds over nadenken. Handgel kan je ook van thuis meenemen (Fles te groot? Overgieten in een kleine alcoholdispenser dan maar.).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik was er vanmorgen nog en geen zeep of ander materiaal gezie hoor. Alleen wat lijnen op de grond.
Mwah 20% is redelijk en geen stijging in aantal doden. Hopelijk wel komende tijd langzaam het effect van de maatregelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |