abonnement Unibet Coolblue
pi_192192663
Voor de ouders: (ik val zelf niet in die doelgroep, maar ga geen dingen noemen waar ik zelf wat aan zou hebben)

Valt mee dat 'luiers' nog niet genoemd zijn.

Volgens mij gaan er in een maand tijd heel wat van die dingen doorheen.

En mocht je gaan hamsteren: kijk even naar de maten. Hoe lang verwacht je nog met de huidige maat te kunnen? Best lullig als je voor 3 maanden aan luiers in de zelfde maat in huis hebt.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 21:06:15 #77
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192192731
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:24 schreef SeLang het volgende:
Thee was allemaal uitverkocht. WTF. Thee!
Niet zo vreemd waar jij woont toch? HP sauce enzo ook op? Baked beans...curry uit een potje?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 22 maart 2020 @ 00:01:01 #78
338319 ZarB
Piña colada
pi_192196846
Ik grijp al dagen naast de pannekoekenmix en bladerdeeg }:|
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_192196859
vekreerde topic :P
pi_192197008
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Die maskers liggen niet standaard bij de drogist en zijn ook veel duurder.

Daar komt bij dat 90% van de mensen het krijgt via contactbesmetting. Oftewel via het aanraken van oppervlakken waar het virus op zit.

Kijk voor de grap eens een filmpje waar bij aanvang 1 persoon in een groep een fluoriserende crême op zijn handen had. Na afloop licht onder black light de hele ruimte op. Letterlijk alles zit onder. Zie dan maar eens clean te blijven. Dat kun je vergeten! Ook mensen met smetvrees. Dat is ook de reden waarom we niet meer bij elkaar mogen komen.
Heb je een bron voor die 90%

Ik wil sowieso meer weten over de besmetting via objecten. Bv in hoe verre dit doorgevoerd kan worden of via verschillende materialen.

Wij hebben bv zon ondergrondse vuilnisbak voor de deur. Ik kijk er nu met thuiswerken op en zie iedere 5 min iemand vuil weggooien.

Stel ik gooi dat weg met handschoenen aan
Zit het dan daarop en voor hoe lang.blijft dit dan doorwerken voor alles wat je aanraakt ermee.
Zulke dingen zijn best onduidelijk vibd ik.
pi_192197318
Hier zijn al een paar dagen de schappen met (olijf/zonnebloem/arachide) olie leeg.
pi_192197436
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Heb je een bron voor die 90%

Ik wil sowieso meer weten over de besmetting via objecten. Bv in hoe verre dit doorgevoerd kan worden of via verschillende materialen.

Wij hebben bv zon ondergrondse vuilnisbak voor de deur. Ik kijk er nu met thuiswerken op en zie iedere 5 min iemand vuil weggooien.

Stel ik gooi dat weg met handschoenen aan
Zit het dan daarop en voor hoe lang.blijft dit dan doorwerken voor alles wat je aanraakt ermee.
Zulke dingen zijn best onduidelijk vibd ik.
Die besmetting komt niet zozeer door het aanraken, maar doordat je daarna je neus/mond aanraakt. Het varieert per virus, maar voor Corona rekenen ze 1 a 2 uur.
  zondag 22 maart 2020 @ 00:56:39 #83
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192197580
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Heb je een bron voor die 90%

Ik wil sowieso meer weten over de besmetting via objecten. Bv in hoe verre dit doorgevoerd kan worden of via verschillende materialen.

Wij hebben bv zon ondergrondse vuilnisbak voor de deur. Ik kijk er nu met thuiswerken op en zie iedere 5 min iemand vuil weggooien.

Stel ik gooi dat weg met handschoenen aan
Zit het dan daarop en voor hoe lang.blijft dit dan doorwerken voor alles wat je aanraakt ermee.
Zulke dingen zijn best onduidelijk vibd ik.
Educated guess, maar ik denk dat het in die richting ligt. Zo niet, dan hoor ik het graag.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192197785
cashgeld
pi_192197809
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 01:20 schreef Houtenbeen het volgende:
cashgeld
Drugs, alcohol, medicijnen en allerlei wondermiddeltjes.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192199384
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik vraag me af door hoeveel mensen zo'n schap is leeggekocht. Ik kan me niet voorstellen dat van de ene op de andere dag iedereen 3 pakken pannenkoekenmix heeft gekocht. Ik vermoed dat 10% oid van de mensen helemaal doorslaat en dan elk 15 pakken van die mix koopt. Op 1 dag, want het stond die avond ervoor op feesboek.
Mijn Aldi was gisteren bij gevuld en leek weer normaal, er was zelfs wc papier.

Zag wel iemand naar buiten lopen met 60 pakken meel of bloem.

Overigens ga ik voor kruiden, knoflook en andere smaakmakers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 22 maart 2020 @ 08:46:04 #87
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192199559
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 01:20 schreef Houtenbeen het volgende:
cashgeld
https://www.telegraaf.nl/(...)over-straat-na-brand

Daar heb je het al.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 22 maart 2020 @ 09:00:57 #88
74056 crew  ToT
pi_192199686
Maandverband en luiers; die schijnen goed te werken als gezichtsmaskers.
pi_192199754
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Maandverband en luiers; die schijnen goed te werken als gezichtsmaskers.
Moet je wel eerst het vloeistofdichte laagje er uit halen. Of met een mesje honderden kleine sneetjes er in maken totdat je makkelijk kan ademen door de stof.

In theorie zijn luiers en maandverband perfect, want ze zijn gemaakt om vocht vast te houden, en het virus zit in de kleine druppeltjes als mensen niezen of hoesten.

Mensen met kleine kinderen of mensen die maandelijks bloeden zonder dood te gaan kunnen wel met wasbare spullen aan de gang ~O>
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 22 maart 2020 @ 09:09:05 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192199755
quote:
Het helicoptergeld is begonnen *O*
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 22 maart 2020 @ 11:22:28 #91
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192201836
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:09 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het helicoptergeld is begonnen *O*
De Orange Utan wil echt geld gaan overmaken naar Amerikanen. Het is alleen nog de vraag naar wèlke Amerikanen. De vorige ronde gratis geld landde voor 90% bij miljonairs (wat ook niet zo raar is als je onder andere je de erfbelasting boven de 2,5 miljoen afschaft)

Verder: https://www.telegraaf.nl/(...)-ah-minder-voorraden

Alsof de duivel er mee speelt. Aankomende week gaat het hamsteren in een hogere versnelling :|W
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')