Nee vandaag besteld, bezorging gegarandeerd 3x uitgesteldquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:57 schreef Womanly het volgende:
Was dat eigenlijk "vandaag besteld, morgen bezorgd?"
Maandag bij Amazon.nl besteld waar het op voorraad was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:57 schreef Womanly het volgende:
Was dat eigenlijk "vandaag besteld, morgen bezorgd?"
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:02 schreef smizy het volgende:
[..]
Nee vandaag besteld, bezorging gegarandeerd 3x uitgesteld
Een monitor om thuis te werkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:09 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat heb je besteld dan wat zo erg niet kan wachten
Had je beter naar de mediamarkt kunnen gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Een monitor om thuis te werken
Als ik bij een Nederlandse webshop zie staan dat iets voorradig is dan reken ik op een dag, zeg een paar dagen. Niet meer dan een fucking weekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Had je beter naar de mediamarkt kunnen gaan.
Er is een pandemie gaande, je dacht bij jezelf, dit gaat vast net als altijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:11 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als ik bij een Nederlandse webshop zie staan dat iets voorradig is dan reken ik op een dag, zeg een paar dagen. Niet meer dan een fucking week
Ik heb gisterenavond om 22:12 een videokaart besteld bij een winkel midden in Brabant en daarvan is de bezorger (DPD) nu onderweg voor aflevering over een half uurtje, dus jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Er is een pandemie gaande, je dacht bij jezelf, dit gaat vast net als altijd?
Dit inderdaad. TSquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Er is een pandemie gaande, je dacht bij jezelf, dit gaat vast net als altijd?
Verschil zal em wel liggen dat je scherm via amazon is gekocht, die zullen wel wat strictere maatregelen nemen dan een "local"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond om 22:12 een videokaart besteld bij een winkel midden in Brabant en daarvan is de bezorger (DPD) nu onderweg voor aflevering over een half uurtje, dus ja
Dat ding lag woensdagavond al bij het distributiecentrum van PostNL in Eindhoven (Son). Vanaf dat moment had Amazon er geen reet meer mee te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Verschil zal em wel liggen dat je scherm bij amazon is gekocht, die zullen wel wat strictere maatregelen nemen dan een "local"
Even rustig he, of ik haal een mod erbij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat ding lag woensdagavond al bij het distributiecentrum van PostNL in Eindhoven (Son). Vanaf dat moment had Amazon er geen reet meer mee te maken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:21 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Even rustig he, of ik haal een mod erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |