Doeken meegenomen van vakantie uit het plaatselijke hotel ?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
die piher klempalen zijn wel handig bij gebrek aan zonwering
Nee komen uit de zak met te v ersnijden poetslappenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Doeken meegenomen van vakantie uit het plaatselijke hotel ?
Alles werkt eigenlijk wel wat je er voor hangt. Maar ik ben zeker blij met de screens die ik heb laten plaatsen afgelopen najaar![]()
En de airco natuurlijk
Gister was het eh 31.7quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Momenteel 24 graden binnen, zonder airco en zonnewering was het hier denk ik een graad of 29
Tering. Ik vond het bij ons al niet te harden. En het is nu 28gr. beneden. (Boven ws. wat warmer.)quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gister was het eh 31.7
Nu 28 ofzo
m'n tuin tikte gisteren in de volle zon de 49 aanquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering. Ik vond het bij ons al niet te harden. En het is nu 28gr. beneden. (Boven ws. wat warmer.)
Die olie kan dan uit zichzelf ontbranden ? Nooit van gehoord eigenlijk !quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:49 schreef bleiblei het volgende:
ik las trouwens vandaag een zielig artikel van een stel die hun huis compleet verbouwd hadden en dat 1 dag voor de verhuizing de kiet af fikte.
Wat bleek? Hij had de vloer in de olie gezet en vervolgens de poetsdoeken vol olie in een kartonnen doos gedaan.
Tja... dasnie handig.
Maar zelfs ik (terwijl ik waarschuwingen op verpakkingen e.d. doorgaans skip omdat ik het toch beter weet) heb op alles wat met vloeren in de olie zetten te maken heeft 100.000 keer gezien dat je dat ab-so-luut niet moet doen. Poetsdoeken of opbranden (never waste een reden om een fikkie te stoken) of in een afgesloten blik stoppen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gister was het eh 31.7
Nu 28 ofzo
Voor alle olie achtige productenquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die olie kan dan uit zichzelf ontbranden ? Nooit van gehoord eigenlijk !
Geld dat specifiek voor ollie voor op de vloer; of voor meubelolie in het algemeen ?
daar hebben we airco hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]![]()
Je bent ook wel wat gewend natuurlijk aan boord van een schip
Bij ons is de schilder bezig met de buitenboel. Droogt wel snelquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n tuin tikte gisteren in de volle zon de 49 aanmaar goed.. heb vanaf 10-11 's ochtends tot zonsondergang vollebak zon op de achtergevel.
ja droogt onder je kont wegquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij ons is de schilder bezig met de buitenboel. Droogt wel snel.
Er zaten zelfs belletjes in de verf zag ik gisteravond. Is gelukkig de eerste laag lak, dus kan ie nog weg werken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja droogt onder je kont wegik zet er met dit weer aan boord na een half uur/uur ff wat water op om het droog proces te vertragen..
wel respect hoor. Ik kan nu echt niet functioneren
Moet donderdag ff 1 muurtje hier voorbereiden op foto behang (lees een paar steentjes verwijderen die onder 't huidige renovlies zitten. dus ff pielen met en scalpel en een pincet)
ja das nadeel van schilderen met deze temperaturenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er zaten zelfs belletjes in de verf zag ik gisteravond. Is gelukkig de eerste laag lak, dus kan ie nog weg werken.
Kun je echt meters makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
Gisteren fotobehangetje laten plakken. Was zo droog
Ideaal
Mooi behangetje, serene omgevingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laten doen jaheb een hekel aan behangen
Was 3.5-4m op 3 banen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mooi behangetje, serene omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |