Dank! Het is inderdaad een onvermijdelijk moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van de onvermijdelijke momenten als je een huisdier hebt. Mijn ouders hebben hun hond thuis in laten slapen, en heb me voorgenomen dat met mijn hond ook te gaan doen mocht het moment daar zijn. Gewoon in zijn eigen vertrouwde omgeving.
Heel veel sterkte komende tijd
Bereid je alvast voor op de vraag wat je na het overlijden met het dier wil doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank! Het is inderdaad een onvermijdelijk moment.
Helaas komt de dierenarts momenteel niet thuis op bezoek. Dat is voor de hond wel zielig, want die houdt totaal niet van de dierenartspraktijk. En ook voor m'n ma, want die moet zonder hond terug naar huis. Nou ja, het is niet anders.
Dank je. Misschien ga ik nog een ministukje met haar lopen. Gewoon even goed stilstaan bij het feit dat het de laatste keer is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef madam-april het volgende:
Ik snap je heel erg goed. Heel veel sterkte. Als je de mogelijkheid nog hebt, kan ik je echt aanraden om nog een keer met haar een stukje te gaan wandelen in het bos of op het strand. Ik ben nog steeds heel blij dat ik dat destijds met mijn hond nog heb gedaan.
Dat is aan mijn ouders, maar ik ga er met zekerheid vanuit dat de hond bij de dierenarts wordt achtergelaten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:19 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Bereid je alvast voor op de vraag wat je na het overlijden met het dier wil doen.
vaak zijn de keuzes: anoniem (rendac), gezamenlijk, individueel of persoonlijk
Ik kan het je echt aanraden om nog even een stukje met haar te gaan lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank je. Misschien ga ik nog een ministukje met haar lopen. Gewoon even goed stilstaan bij het feit dat het de laatste keer is.
[..]
Dat is aan mijn ouders, maar ik ga er met zekerheid vanuit dat de hond bij de dierenarts wordt achtergelaten.
Dat is in alle gevallen zo, tenzij ze de hond zelf mee naar huis willen nemen, de vraag die ze gaan krijgen is dus wat de dierenarts met de hond willen doen, vernietigen of op een meer gepaste wijze laten cremeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is aan mijn ouders, maar ik ga er met zekerheid vanuit dat de hond bij de dierenarts wordt achtergelaten.
Misschien kan TS dat laten doen (op kosten van TS) om met de as toch een tastbare herinnering te hebben? Of mag dat niet als het de hond van een ander is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:51 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Dat is in alle gevallen zo, tenzij ze de hond zelf mee naar huis willen nemen, de vraag die ze gaan krijgen is dus wat de dierenarts met de hond willen doen, vernietigen of op een meer gepaste wijze laten cremeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |