Deze combi is ietwat verdachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust je een beetje uitstraling smoothie?
DS he, tegenwoordig is dat apartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom nemen we jouw Citroën ook mee
wie mention jij nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, als je me nou kwijt bent en je wil toch een potje petanque spelen dan moet je maar even zoeken waar Ygritte uit hangt dan vind je me vanzelf
Luie vanaf de bank foto:quote:
Yes! dan kan ik ook met de witte tuistoel voor mijn huisje!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, jij krijgt een appartementje op de begane grond want ik voorzie Barbie-aanse taferelen met uit het raam springen en veel exen en zo.![]()
* Noteert.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Buurman is as we speak keihard aan het huilen gewoon. Disturbing
ohh je doet dat op de tvquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luie vanaf de bank foto:
[ afbeelding ]
Dus daar heb je niets aan, lijkt hier vet donker trouwens maar dat is het niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, als je me nou kwijt bent en je wil toch een potje petanque spelen dan moet je maar even zoeken waar Ygritte uit hangt dan vind je me vanzelf
Die met noppenfolie aan de zijkant?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kek karretje wel hoor
Ik vond de vorige Cactus leuk.
kan hij nu wel vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En als Ygritte er even niet is, met je broek op je enkels bij Bitterbal?
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaarquote:
hmm politie bellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaar
Jezus, is hij nog bezig?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Buurman is as we speak keihard aan het huilen gewoon. Disturbing
En als ik een fles cola mee breng als goedmakertje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hij nu wel vergeten natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ik een fles cola mee breng als goedmakertje?
Nou ja met welk doel?quote:
aah i see. weet niet zoveel van de switch afquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja anders had ik wel een light genomen maar wil graag op de tv spelen.
Ja ik ook niet maar dat wil toch niet zeggen dat ik gekke dingen ga doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaar
is dit al vaker voorgekomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met welk doel?Ik heb de buurvrouw net even gesproken, die komt hierheen als het niet beheersbaar is. Dus ik ga er wel vanuit dat het min of meer onder controle te houden is. En ik ga er ook niet voor wakker blijven.
de light is alleen een handheld?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja anders had ik wel een light genomen maar wil graag op de tv spelen.
nee jij leeft je hier al uitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maar dat wil toch niet zeggen dat ik gekke dingen ga doen.
Ja ik heb het landhuis met oprijlaan al geclaimd, bitterballetje moet natuurlijk wel een beetje speelruimte hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
de huizen in Focq village worden verdeeld?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit zacht broodje met echte boter en hagelslag?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het landhuis met oprijlaan al geclaimd, bitterballetje moet natuurlijk wel een beetje speelruimte hebben.
Ja jij gaat met je vrouw en gezin wonen op Rue des Arbres 19.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
We kijken naar een goede indeling, anders hangt Uitstraling elke avond aan zijn voeten aan zijn balkon om binnen te gluren bij Bitterbal en zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Deze kan dus als beiden, als draagbaar en als console voor tv.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah i see. weet niet zoveel van de switch af
nee begrijp ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om me ermee te gaan bemoeien ook. En zij heeft gezegd dat hij haar niks zal aandoen, dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Morgen misschien maar eens even aanbellen of zo
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij gaat met je vrouw en gezin wonen op Rue des Arbres 19.
Ik wil graag een moestuintje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kijken naar een goede indeling, anders hangt Uitstraling elke avond aan zijn voeten aan zijn balkon om binnen te gluren bij Bitterbal en zo.
US kan beter gewoon in een glazen kooi op het dorpsplein.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kijken naar een goede indeling, anders hangt Uitstraling elke avond aan zijn voeten aan zijn balkon om binnen te gluren bij Bitterbal en zo.
zoiets bedoel jequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US kan beter gewoon in een glazen kooi op het dorpsplein.
[..]
Ja of er moeten meerdere mooie vrouwen wonen die ik kan verblijden met een roos in mijn mond en mijn akoestische gitaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
slaap lekker alweerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee de rust lijkt wedergekeerd. Welterusten allen
truste Flesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee de rust lijkt wedergekeerd. Welterusten allen
Wil jij boven Liesje wonen? Jij bent toch een beetje de senior hier en Liesje is wel zorgzaam voor oudere mensenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
wie zijn er eigenlijk vrijgezel dan allemaal? Buda, US, Bitterbal, Liesje?
Ik ook niet. Ik neem dat kleine huisje met het rode dak en de rodondendrons aan de rand van het dorp. In het doodlopende straatje.quote:
Ik ben regelmatig vrijgezel en nu met dat griepje kloppen mijn ballen helemaal als de Death Star, hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
En ik bezorg beschuitjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij boven Liesje wonen? Jij bent toch een beetje de senior hier en Liesje is wel zorgzaam voor oudere mensen
ff de verhoudingen in het dorp bepalen, vrijgezel vs bezetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig vrijgezel en nu met dat griepje kloppen mijn ballen helemaal als de Death Star, hoezo?
gezien de corona crisis gaat het geplande huwelijk tussen mij en ltvdk niet door.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff de verhoudingen in het dorp bepalen, vrijgezel vs bezet
Jij moet eerst een baan Yg. Desnoods ga je maar straatkranten verkopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kon je niet ff vertellen dat ik ook nog wensen aan kon geven?
Volgens mij zijn we sneller klaar als we opsommen wie niet, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
haagsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we sneller klaar als we opsommen wie niet, toch?
Molo, IJs, Arch, Rabbit, jij.
Zorg maar dat Excel blijft werken jij oude ict-erquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff de verhoudingen in het dorp bepalen, vrijgezel vs bezet
Yg is ook bezetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we sneller klaar als we opsommen wie niet, toch?
Molo, IJs, Arch, Rabbit, jij.
Je krijgt al een witte tuinstoel en een tray schultenbrauquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kon je niet ff vertellen dat ik ook nog wensen aan kon geven?
Vindt dat je wel een erg rigoureuze maatregel hebt genomen om het te kunnen cancelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gezien de corona crisis gaat het geplande huwelijk tussen mij en ltvdk niet door.
wat jammer nou
Ik dacht in NWS SC altijd serieus dat jullie een setje waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt dat je wel een erg rigoureuze maatregel hebt genomen om het te kunnen cancelen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Moet ik echt in zo'n glazen kooi op het dorpsplein?
Meer veroordeeld tot elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht in NWS SC altijd serieus dat jullie een setje waren.
Van mij niet. Je moet de bewoners niet bang maken namelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
We kunnen wel doen dat je er 2x per dag een half uurtje uit mag?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Eens per jaar voor Foqueville FM om wat geld in te zamelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Of Tong uitnodigen, Die is nog ouder dan Goldfingerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
komt @:goldfinger1963 ook? Dan ben ik niet meer de senior
Chufi is toch ook al aardig op leeftijd?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of Tong uitnodigen, Die is nog ouder dan Goldfinger
ja heb dit niet helemaal goed doordachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt dat je wel een erg rigoureuze maatregel hebt genomen om het te kunnen cancelen.
GF gaat het bureau voor statistiek runnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
komt @:goldfinger1963 ook? Dan ben ik niet meer de senior
Die is ook de 50 al even voorbij ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chufi is toch ook al aardig op leeftijd?
ik dacht die gaat een seksclub runnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF gaat het bureau voor statistiek runnen
Die mag het urinoir beheren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of Tong uitnodigen, Die is nog ouder dan Goldfinger
Ja heel de wereld in crisis ... je bent zeker weer gelijk losgegaan zonder ook maar een seconde naar de mogelijke consequenties te kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb dit niet helemaal goed doordacht
‘s Avondsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht die gaat een seksclub runnen
zoals altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel de wereld in crisis ... je bent zeker weer gelijk losgegaan zonder ook maar een seconde naar de mogelijke consequenties te kijken
Het moet maar hequote:
Ja en dan weer op mij gaan lopen mopperen dat ik gelijk weer overal problemen in zie.quote:
nou ja hier heb je wel een puntquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan weer op mij gaan lopen mopperen dat ik gelijk weer overal problemen in zie.
Of het lasergifjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het gifje van wortelmeisje echt al tijden niet gezien.
Daar staat me wel iets van bij idd!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of het lasergifje![]()
Was jij daar ook bij toen we gingen webcammen?
Kunnen we dan als religie die van het vliegend spaghetti monster aanhangen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foqueville heeft een schattig kerkje. En we hebben vast nog wat rijst.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen we dan als religie die van het vliegend spaghetti monster aanhangen ?
Het is toch geen biblebelt dorp he ...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foqueville heeft een schattig kerkje. En we hebben vast nog wat rijst.
Het is een oecumenische kerkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen we dan als religie die van het vliegend spaghetti monster aanhangen ?
Ja en vervolgens zat iedereen met pruiken /brillen en andere attributen incognito voor de camera.... zo gelachen toenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat me wel iets van bij idd!Met best veel mensen toch?
En het lasergifje wat een rare user was dat ook, over lock downs gesproken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch geen biblebelt dorp he ...
Je wilt Buda gelijk in 1x compleet uit zijn vertrouwde omgeving wegrukken? Dat had ik niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch geen biblebelt dorp he ...
De wattes?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom alvast mijn attestatiebriefje opvragen
Die kerk mag er alleen blijven staan als die voor de indoor petanque competitie met lopend buffet in de wintermaanden wordt gebruiktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt Buda gelijk in 1x compleet uit zijn vertrouwde omgeving wegrukken? Dat had ik niet van jou verwacht.
Je mag naar de wc zonder briefjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom alvast mijn attestatiebriefje opvragen
Ja, zoiets. Heb je zwarte make-up?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ken ik niet? Is dat iets met gothics en zo?
Oooohja!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zat iedereen met pruiken /brillen en andere attributen incognito voor de camera.... zo gelachen toen
O, goed idee!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kerk mag er alleen blijven staan als die voor de indoor petanque competitie met lopend buffet in de wintermaanden wordt gebruikt
En de wekelijkse bingo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kerk mag er alleen blijven staan als die voor de indoor petanque competitie met lopend buffet in de wintermaanden wordt gebruikt
Flying Spaghetti monster trekt me wel als geloofquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij kunnen vast ook wel onze kerk oprichten toch? Doen zij die gothic dingen
Oh die fokstok in Vlissingen, wij allemaal via de camera kijken wat hij daar aan het doen wasquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooohja!Daar was ik volgens mij bij.
Waar ik ook erg om heb gelachen toen is Brain die zijn gitaar wilde schoonmaken. En BDS met de fokstok.
Nee maar aan dat satan gedoe wil ik ook niet mee doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Heb je zwarte make-up?
Dat lopend buffet moet wel wekelijks minstens voor de helft gevuld liggen met gebraden kippetjes anders gaat een bepaald iemand weer lopen miepen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lopend buffet moet wel wekelijks minstens voor de helft gevuld liggen met gebraden kippetjes anders gaat een bepaald iemand weer lopen miepen.
Kwam er toch politie langs?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die fokstok in Vlissingen, wij allemaal via de camera kijken wat hij daar aan het doen was
Die spaghetti is over de datum hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar aan dat satan gedoe wil ik ook niet mee doen.
er s maar een god
[ afbeelding ]
ramen
Fokstokquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die fokstok in Vlissingen, wij allemaal via de camera kijken wat hij daar aan het doen was
BLASFEMIEquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die spaghetti is over de datum hoor
Ja, en 32 flessen cola.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lopend buffet moet wel wekelijks minstens voor de helft gevuld liggen met gebraden kippetjes anders gaat een bepaald iemand weer lopen miepen.
Jij ging alleen maar bier zuipen en kut roepen dus bemoei je er niet meequote:
Is dit jouw vagina?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar aan dat satan gedoe wil ik ook niet mee doen.
er s maar een god
[ afbeelding ]
ramen
we hebben te maken met infidelsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
De sfeer lijkt al minder te worden in het dorp
Tijdje wel rondgehangen in dat topic, toen was er een soort KSC invasiequote:
Oh zijn jullie zo'n samenleving!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hebt geen inbreng als steuntrekker
We rekenen wel op jou voor wat etiquette her en der.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er ook nog ruimte voor mensen met een erudiete goede smaak?
Ik zit er over te denken om weer naar YG-sur-mer te verhuizen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er ook nog ruimte voor mensen met een erudiete goede smaak?
Heb je de screenshots gezien?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om weer naar YG-sur-mer te verhuizen.
Ok dan ga ik mee, schijt aan Foqueville ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om weer naar YG-sur-mer te verhuizen.
Het gros van de plaatjes doet het ook gewoon nog!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Yg! Hier screenshots.
UTO / [SC # 1170] BDS de bak in !
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan ga ik mee, schijt aan Foqueville ook.
Ja beetje beschaving in de wereld 2.0 zie ik wel als mijn nobele taak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We rekenen wel op jou voor wat etiquette her en der.
deal... te veel gedoe daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan ga ik mee, schijt aan Foqueville ook.
Speciaal voor jou kom ik langs hoor, met zo'n mobiele BBQ of zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kobe-burgers in Foqueville
Nee, jij krijgt het herenhuis aan het Place de l’Yvonnequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar in Foqueville zetten ze me in een glazen kooi op het dorpsplein
Eeeeen, ik ben er weer bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt het herenhuis aan het Place de l’YvonneDie met het zwembad in de achtertuin en garage voor je Mustang.
Goed zo, houd dit vol en laat hem nog even in zijn waan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt het herenhuis aan het Place de l’YvonneDie met het zwembad in de achtertuin en garage voor je Mustang.
Goed plan, Yg-sur-mer hangt overigens een wat hedonistisch lifestyle aan. Ik schat in dat dat geen probleem is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom gaan we vies neuken en liefde in de wereld terugbrengen
Was @goldfinger1963 niet de locale BBQ king?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kom ik langs hoor, met zo'n mobiele BBQ of zo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
En ik kan sommige mensen hier ook gewoon niet missen
Voor we een leven lang samen de post-corona wereld overleven wil je even aangeven dat je niet monogaam bent?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed plan, Yg-sur-mer hangt overigens een wat hedonistisch lifestyle aan. Ik schat in dat dat geen probleem is?
Het was mij nog niet ter ore gekomen dat partners mee mogen... ik moet toch watquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor we een leven lang samen de post-corona wereld overleven wil je even aangeven dat je niet monogaam bent?
Ik moest opeens aan deze denken, was wel even zoeken. In mijn pyjamabroek ook echt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waren ook wel een stel idioten bij elkaar daar
Komt ie --------------->quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het was mij nog niet ter ore gekomen dat partners mee mogen... ik moet toch wat
Oooohhhh jaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan deze denken, was wel even zoeken. In mijn pyjamabroek ook echt.
In Split
UTO / [SC #1356] ff pissen
wat zie ik hierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan deze denken, was wel even zoeken. In mijn pyjamabroek ook echt.
In Split
UTO / [SC #1356] ff pissen
Yep, ooit gaan we dit pas echt op zijn waarde schatten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Quarantaine zou een stuk saaier zijn zonder jullie.
Dan moet ik wel even op een aantal zaken hier terugkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Jawel partners mogen wel mee, we zijn geen onmensen toch?
Dat is Lies op straat in het buitenland terwijl wij stalkers haar via een publieke cam bekijkenquote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is Lies op straat in het buitenland terwijl wij stalkers haar via een publieke cam bekijken
Heb hem nu gebookmarkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oooohhhh jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
die moet je opslaan!
en elkaar volgen in vliegtuigen via flighttracker!
Gewoon de leukste bedpartner en de grootste kans op overleven uitzoeken, is de natuur, hoe zei je zelf ook alweer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even op een aantal zaken hier terugkomen![]()
Moet je je voorstellen dat zoiets als dit in een tijd zou zijn gebeurd zonder internetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Quarantaine zou een stuk saaier zijn zonder jullie.
Was echt een beetje een rare SC, wat Yg zegt een stel gekken bij elkaar maar zoveel lol gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
is dat een spel? Doen we dat ng steeds?
Serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo ging dat in die tijd.
Hey die plaats waar jij nu bent heeft een webcam...... euhm ok.
vind het best leukquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was echt een beetje een rare SC, wat Yg zegt een stel gekken bij elkaar maar zoveel lol gehad.
Ga je dan op zoek naar een webcam?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
is dat een spel? Doen we dat ng steeds?
Ik kan je even niet volgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat ik kon toveren met poortnummers, wireshark en ipnummers?
Elkaar brieven schrijven en die aan de pootjes van hongerige duiven binden, of gerbils.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat zoiets als dit in een tijd zou zijn gebeurd zonder internet
denk et wel ja ;pquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan op zoek naar een webcam?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo ging dat in die tijd.
Hey die plaats waar jij nu bent heeft een webcam...... euhm ok.
Ik dacht dat partners mee moestenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Jawel partners mogen wel mee, we zijn geen onmensen toch?
bvquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan het Walk like an Egyptian-dansje
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheveningen heeft er een paar Ik ga wel cappen hoor.
Dit waren gewoon publieke 'open' camera'squote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht dat ik kon toveren met poortnummers, wireshark en ipnummers?
Nou ehm, dat we gelijk in de sc zaten is niet helemaaaaaaaaaal waar. Ik was toen mod. Herinner je Billydog?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dusWij waren heel leuk met z'n allen. Mooiste was ook nog dat binnen een paar week niemand uto keek en iedereen alleen maar in de sc zat
AIVD hčquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US breekt as we speak in op je webcam
Typisch dat jij dat dan weer graag andersom wilquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat partners mee moesten. Ik kan d'r dus ook in Corona County achterlaten
I knowquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit waren gewoon publieke 'open' camera's
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US breekt as we speak in op je webcam
Liesje for mod!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ehm, dat we gelijk in de sc zaten is niet helemaaaaaaaaaal waar. Ik was toen mod. Herinner je Billydog?
Oh dat was ook zo, dat was ook wel een rel met die kut gifquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ehm, dat we gelijk in de sc zaten is niet helemaaaaaaaaaal waar. Ik was toen mod. Herinner je Billydog?
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Noteert, US doet de beveiliging.
ja weet nog niet of ik helemaal naar scheveningen wil lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je gelijk een reden voor je wandeling morgen.
Manmanman, de beginjaren van UTO echt wat een ellende was dat om te modden. Er was ALTIJD een groep ontevreden users.quote:
Als er een vacature komt in GC wil ik je wel voordragen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Manmanman, de beginjaren van UTO echt wat een ellende was dat om te modden. Er was ALTIJD een groep ontevreden users.
En dan in de SC oproepen om te gaan strijden in de COS! Nou dan wisten wij het welweer, konden we weer tot diep in de nacht users sussen in feedback.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat was ook zo, dat was ook wel een rel met die kut gif
Gekliktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://bitteraltakingashower.com
Wie weet, ooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er een vacature komt in GC wil ik je wel voordragen hoor
Ga je op je scooter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet nog niet of ik helemaal naar scheveningen wil lopen
Jij en Gerd waren echt wel ok... uiteindelijk gleed het echt wel af in de gekrochten der ellende tot een bepaald onpeilbaar triest dieptepunt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Manmanman, de beginjaren van UTO echt wat een ellende was dat om te modden. Er was ALTIJD een groep ontevreden users.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://bitteraltakingashower.com
Maar ze waren ook zo makkelijk op de kast te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan in de SC oproepen om te gaan strijden in de COS! Nou dan wisten wij het welweer, konden we weer tot diep in de nacht users sussen in feedback.
Zouden de strips van Voxs nog ergens in een topic staan, die waren briljant!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij en Gerd waren echt wel ok... uiteindelijk gleed het echt wel af in de gekrochten der ellende tot een bepaald onpeilbaar triest dieptepunt.
Nee, klopt, niet in de sc althans.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
jouw medemods hier zien we ook nooit Buda
Suikerlaagje over dat slanke Egyptische wulpse lichaam.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat ze zou douchen met cola, maar het verklaart die 32 flessen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zouden de strips van Voxs nog ergens in een topic staan, die waren briljant!
Was ook een compleet nieuwe doelgroep he? Want nowlive bestond niet meer. Moesten wij ook wel een beetje aan wennen kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar ze waren ook zo makkelijk op de kast te krijgen![]()
![]()
We waren ook wel een beetje kutusers toen
Als die er nog staan moet ik die eigenlijk ook opslaan. Die waren zo goed!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Suikerlaagje over dat slanke Egyptische wulpse lichaam.
Ja met een computerprogramma had ze van elke user een poppetje gemaakt en zij illustreerde zeg maar wat er in de SC gebeurde.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja met een computerprogramma had ze van elke user een poppetje gemaakt en zij illustreerde zeg maar wat er in de SC gebeurde.
Tadaa!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als die er nog staan moet ik die eigenlijk ook opslaan. Die waren zo goed!![]()
Als ik nou niks te doen heb ga ik dat zoeken!
En van die facebook glitterplaatjes types... en maar ruzie maken onderling, bijzondere figurenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was ook een compleet nieuwe doelgroep he? Want nowlive bestond niet meer. Moesten wij ook wel een beetje aan wennen kan ik je vertellen
ja dat was top, jammer dat dat systeem niet meer bestaat, Voxs was er wel voor in destijds hier ook een strip te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh me tooquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tadaa!
UTO / UTO Strippers
En ze doen het nog.
Ik ga even lezen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Kon mezelf eerst even niet vinden maar ik was als politie natuurlijk.
O wow, wat goed gedaan @Voxsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tadaa!
UTO / UTO Strippers
En ze doen het nog.
Ik ga even lezen.
Ik lig echt in een deuk, zoveel herinneringen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:04 schreef Koen66 het volgende:
haha iedereen die strips aan het checken
Dat was wel een bijzondere!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Had ik Jian zover gekregen voor een blote voeten in de sneeuw foto.
Nu ik het zo weer zit te bekijken is het ook bizar hoe Voxs al die nuances erin wist te krijgen... ik kan mij heel veel dingen zo weer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja wel mooi die herinneringen.
Is Voxs leuk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu ik het zo weer zit te bekijken is het ook bizar hoe Voxs al die nuances erin wist te krijgen... ik kan mij heel veel dingen zo weer voor de geest halen.
Dacht altijd dat het een man was, ik schiet meteen in DM.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voxs is fantastisch!![]()
Als ik op vrouwen viel viel ik op Voxs
Haha ze is ook nog eensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het een man was, ik schiet meteen in DM.
Hquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar ff een keer zwaaien. Mag tenslotte nog steeds niet naar binnen
Hangen er daar wel meer rond die geen 40 zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar ff een keer zwaaien. Mag tenslotte nog steeds niet naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |