Deze combi is ietwat verdachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust je een beetje uitstraling smoothie?
DS he, tegenwoordig is dat apartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom nemen we jouw Citroën ook mee
wie mention jij nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, als je me nou kwijt bent en je wil toch een potje petanque spelen dan moet je maar even zoeken waar Ygritte uit hangt dan vind je me vanzelf
Luie vanaf de bank foto:quote:
Yes! dan kan ik ook met de witte tuistoel voor mijn huisje!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, jij krijgt een appartementje op de begane grond want ik voorzie Barbie-aanse taferelen met uit het raam springen en veel exen en zo.![]()
* Noteert.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Buurman is as we speak keihard aan het huilen gewoon. Disturbing
ohh je doet dat op de tvquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luie vanaf de bank foto:
[ afbeelding ]
Dus daar heb je niets aan, lijkt hier vet donker trouwens maar dat is het niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, als je me nou kwijt bent en je wil toch een potje petanque spelen dan moet je maar even zoeken waar Ygritte uit hangt dan vind je me vanzelf
Die met noppenfolie aan de zijkant?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kek karretje wel hoor
Ik vond de vorige Cactus leuk.
kan hij nu wel vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En als Ygritte er even niet is, met je broek op je enkels bij Bitterbal?
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaarquote:
hmm politie bellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaar
Jezus, is hij nog bezig?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Buurman is as we speak keihard aan het huilen gewoon. Disturbing
En als ik een fles cola mee breng als goedmakertje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hij nu wel vergeten natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ik een fles cola mee breng als goedmakertje?
Nou ja met welk doel?quote:
aah i see. weet niet zoveel van de switch afquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja anders had ik wel een light genomen maar wil graag op de tv spelen.
Ja ik ook niet maar dat wil toch niet zeggen dat ik gekke dingen ga doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaar
is dit al vaker voorgekomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met welk doel?Ik heb de buurvrouw net even gesproken, die komt hierheen als het niet beheersbaar is. Dus ik ga er wel vanuit dat het min of meer onder controle te houden is. En ik ga er ook niet voor wakker blijven.
de light is alleen een handheld?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja anders had ik wel een light genomen maar wil graag op de tv spelen.
nee jij leeft je hier al uitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maar dat wil toch niet zeggen dat ik gekke dingen ga doen.
Ja ik heb het landhuis met oprijlaan al geclaimd, bitterballetje moet natuurlijk wel een beetje speelruimte hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
de huizen in Focq village worden verdeeld?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit zacht broodje met echte boter en hagelslag?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het landhuis met oprijlaan al geclaimd, bitterballetje moet natuurlijk wel een beetje speelruimte hebben.
Ja jij gaat met je vrouw en gezin wonen op Rue des Arbres 19.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
We kijken naar een goede indeling, anders hangt Uitstraling elke avond aan zijn voeten aan zijn balkon om binnen te gluren bij Bitterbal en zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Deze kan dus als beiden, als draagbaar en als console voor tv.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah i see. weet niet zoveel van de switch af
nee begrijp ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om me ermee te gaan bemoeien ook. En zij heeft gezegd dat hij haar niks zal aandoen, dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Morgen misschien maar eens even aanbellen of zo
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij gaat met je vrouw en gezin wonen op Rue des Arbres 19.
Ik wil graag een moestuintje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kijken naar een goede indeling, anders hangt Uitstraling elke avond aan zijn voeten aan zijn balkon om binnen te gluren bij Bitterbal en zo.
US kan beter gewoon in een glazen kooi op het dorpsplein.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kijken naar een goede indeling, anders hangt Uitstraling elke avond aan zijn voeten aan zijn balkon om binnen te gluren bij Bitterbal en zo.
zoiets bedoel jequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US kan beter gewoon in een glazen kooi op het dorpsplein.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US kan beter gewoon in een glazen kooi op het dorpsplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |