Deze combi is ietwat verdachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust je een beetje uitstraling smoothie?
DS he, tegenwoordig is dat apartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom nemen we jouw Citroën ook mee
wie mention jij nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, als je me nou kwijt bent en je wil toch een potje petanque spelen dan moet je maar even zoeken waar Ygritte uit hangt dan vind je me vanzelf
Luie vanaf de bank foto:quote:
Yes! dan kan ik ook met de witte tuistoel voor mijn huisje!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, jij krijgt een appartementje op de begane grond want ik voorzie Barbie-aanse taferelen met uit het raam springen en veel exen en zo.![]()
* Noteert.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Buurman is as we speak keihard aan het huilen gewoon. Disturbing
ohh je doet dat op de tvquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luie vanaf de bank foto:
[ afbeelding ]
Dus daar heb je niets aan, lijkt hier vet donker trouwens maar dat is het niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
@:Buda, als je me nou kwijt bent en je wil toch een potje petanque spelen dan moet je maar even zoeken waar Ygritte uit hangt dan vind je me vanzelf
Die met noppenfolie aan de zijkant?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kek karretje wel hoor
Ik vond de vorige Cactus leuk.
kan hij nu wel vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En als Ygritte er even niet is, met je broek op je enkels bij Bitterbal?
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaarquote:
hmm politie bellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geen ruzie, hij draait een beetje door. Kan niet goed omgaan met lang thuis zitten blijkbaar
Jezus, is hij nog bezig?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Buurman is as we speak keihard aan het huilen gewoon. Disturbing
En als ik een fles cola mee breng als goedmakertje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hij nu wel vergeten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |