Lijkt me niet gewenst, al die thuisrecepten.quote:
Nouja dit dus zegmaar. Eind volgende week uiterlijk kan het kabinet toch niet anders meer dan de hele flikkerse boel op slot te tiefen zou je zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:30 schreef Pumpalov het volgende:
Het downplayen zal over een week 'gelukkig' voorbij zijn. Helaas wel over de rug van duizenden doden en langdurig zieken waarvan een gedeelte mogelijk nooit meer volledig herstelt.
Oh van telegraaf.nl.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De bron waar je dit stuk tekst vandaan hebt.
Vertel eens, wat zou Baudet anders doen nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Zo krom is het nu maar wel nu wel de realiteit.
Ik gebruik al jaren dagelijks medicijnen tegen een véél te hoge bloeddruk (zonder aanwijsbare oorzaak, wrs gekomen door jarenlang anticonceptiepil, zoeken ze nog uit). Dus die verhalen over de te hoge bloeddruk maken mij ook niet echt gerust en daarom is het des te irritant als mensen een beetje lallen over 'ach alleen maar bejaarden'.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:30 schreef Pumpalov het volgende:
Italië is even vergrijsd als Nederland. Buiten dat heeft ook een groot gedeelte van de 30+ers in Nederland al een hoge bloeddruk waarmee in principe perfect geleefd kan worden. Maarja. Voor de een gedeelte van de mensen hier val je dan blijkbaar al onder minder levensvatbaar.
Het downplayen zal over een week 'gelukkig' voorbij zijn. Helaas wel over de rug van duizenden doden en langdurig zieken waarvan een gedeelte mogelijk nooit meer volledig herstelt.
Het is toch niet te begrijpen dat je die geluiden nog steeds hoort? Is het dan echt waar dat sommige hier nooit van hun zolderkamer afkomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:30 schreef Pumpalov het volgende:
Italië is even vergrijsd als Nederland. Buiten dat heeft ook een groot gedeelte van de 30+ers in Nederland al een hoge bloeddruk waarmee in principe perfect geleefd kan worden. Maarja. Voor de een gedeelte van de mensen hier val je dan blijkbaar al onder minder levensvatbaar.
Uhm, dat is sowieso nogal onsmakelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren dagelijks medicijnen tegen een véél te hoge bloeddruk (zonder aanwijsbare oorzaak, wrs gekomen door jarenlang anticonceptiepil, zoeken ze nog uit). Dus die verhalen over de te hoge bloeddruk maken mij ook niet echt gerust en daarom is het des te irritant als mensen een beetje lallen over 'ach alleen maar bejaarden'.
dat is echt erg, moet je als ouder je kind opvoeden omdat de oppascentrale dicht is, ga je er op los meppen, door de stress.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef hollandia02 het volgende:
23:27
Veel ouders zitten thuis met hun kinderen nu de scholen en kinderdagverblijven zijn gesloten. Dat vraagt engelengeduld, maar wat als ouders dat geduld niet hebben? Het Landelijk Netwerk Veilig Thuis (LNVT) vreest een stroom aan nieuwe geweldsincidenten. ‘Bij sommige gezinnen kan de boel flink escaleren’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-escaleren~af177d15/
Uiteraard. Waar we dan ook al 387 topics lang vragen dat niet te roepen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, dat is sowieso nogal onsmakelijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef hollandia02 het volgende:
Veel ouders zitten thuis met hun kinderen nu de scholen en kinderdagverblijven zijn gesloten. Dat vraagt engelengeduld, maar wat als ouders dat geduld niet hebben? Het Landelijk Netwerk Veilig Thuis (LNVT) vreest een stroom aan nieuwe geweldsincidenten. ‘Bij sommige gezinnen kan de boel flink escaleren’
Wat een onzin. Tuurlijk is dat even wat ander om thuis te zitten terwijl je normaal je kinderen ergens anders achterlaat. Ik doe dat nu zelf ook door thuis te werken. Niet zozeer vanwege het Corona Virus, maar om mijn vrouw te ondersteunen omdat we geen opvang meer krijgen. Maar om daarom nu meteen je vrouw of kinderen aan te vallen... Dan is er iets mis met je hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef hollandia02 het volgende:
zondagavond, zelfde tijd als afgelopen zondag komt de aankondiging van de lockdown.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dit dus zegmaar. Eind volgende week uiterlijk kan het kabinet toch niet anders meer dan de hele flikkerse boel op slot te tiefen zou je zeggen.
En dan zijn ze sowieso 2 weken te laat.
Alleen wel zorgen dat je die dunne bleek al niet te lang in de kast hebt staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Scheut dunne(!) bleek in liter water met afgestreken eetlepel bakpoeder erbij is een prima ontsmettingsmiddel voor harde oppervlakken.
te laat wil ik niet zeggen, ik denk dat mocht het niet genoeg zijn, juist goed is dat er nog opgeschaald kan worden naar een hoger niveau. misschien zie ik het verkeerd, maar juist die gradatie is denk ik sowieso nodig om het toch succesvol te maken. juist kwa mindset van de mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dit dus zegmaar. Eind volgende week uiterlijk kan het kabinet toch niet anders meer dan de hele flikkerse boel op slot te tiefen zou je zeggen.
En dan zijn ze sowieso 2 weken te laat.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
zondagavond, zelfde tijd als afgelopen zondag komt de aankondiging van de lockdown.
Uit voorzorg in quarantaine of besmet en ziek thuis?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik wens iedereen sterkte de komende tijd. Ik ga zo mn 3de week quarantaine in. Helaas ben ik een van de weinige, ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op wat ken gaat.
ja, maar dit zal zomaar kunnen kloppen helaasquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk is dat even wat ander om thuis te zitten terwijl je normaal je kinderen ergens anders achterlaat. Ik doe dat nu zelf ook door thuis te werken. Niet zozeer vanwege het Corona Virus, maar om mijn vrouw te ondersteunen omdat we geen opvang meer krijgen. Maar om daarom nu meteen je vrouw of kinderen aan te vallen... Dan is er iets mis met je hoor!
Dit lijkt mij inderdaad een reëel en serieus probleem. Wordt nog een hele klus om probleemgezinnen hier goed in te begeleiden. Plus met de dreiging van de ziekte zelf en de stress hieromtrent door angstquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef hollandia02 het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
zondagavond, zelfde tijd als afgelopen zondag komt de aankondiging van de lockdown.
veel mensen gaan alleen boodschappen doet, ontsmetten hun huis binnen en mensen van buiten moeten handschoenen aan, de vraag is, hoe lang gaan ze die routine vol houden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het is toch niet te begrijpen dat je die geluiden nog steeds hoort? Is het dan echt waar dat sommige hier nooit van hun zolderkamer afkomen?
Ik wens iedereen sterkte de komende tijd. Ik ga zo mn 3de week quarantaine in. Helaas ben ik een van de weinige, ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op wat ken gaat.
Ik doe gewoon de totaaltelling.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een betrouwbare bron bij je beweringen dat er meer slachtoffers vallen onder gezonde mensen, itt tot alle berichten uit andere landen die het tegendeel zeggen? Zo niet, stop daar dan ajb mee.
Ik erger mij kapot aan ouders die zich nu met hun kinderen opgescheept vinden zitten. Rot ff op lekker, je dumpt ze zeker liever bij opa en oma. Neem maar eens verantwoording voor wat je op de wereld zet en ergens anders dumpt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef hollandia02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |