quote:hihi
Op donderdag 16 januari 2003 14:53 schreef mamamiep het volgende:
Lieve Vork,
Natuurlijk wil ik wachten. Ik weet dat er nog 3 toernamenten lopen, dus ik wilde al wel wachten. Maar aangezien het klassieke toernament al bij de halve finale is, leek het me geen sleecht plan om te kijken of er uberhaupt animo voor is, en welke liedjes dan mee zouden doen. Verder komen er meer toernamenten, dus wil ik alvast een nummertje trekken in de rij
.
Ik wacht dus iig nog tot het klassieke toernament voorbij is. De finale zal denk ik snel beginnen. Daarnaast is het beste tv-serie toernament ook nog niet voorbij, en tevens dus ook het beste tv-serie top 20 toernament, en die organiseer ik samen met swaery, dus ik wilde iig ook al wachten totdat die afgelopen zijn.
Alsjeblieft alvast
.
Bij NL talige muziek zullen er genoeg Acda& de Munnik liedjes komen bovendrijven.
quote:Nederlandstalig kan idd ook, lijkt me ook erg gaaf en doe ik zeker aan mee. Maar ik was gewoon benieuwd naar Acda en de Munnik liedjes
Op donderdag 16 januari 2003 16:45 schreef Vamos het volgende:
Ik stem eerder voor een Nederlandstalige muziektoernooi of een Boudewijn de Groot toernooi.Bij NL talige muziek zullen er genoeg Acda& de Munnik liedjes komen bovendrijven.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:11 schreef ranja het volgende:
Nog beter: eerst een A&dM toernooi, en daarna een toernooi met nederlandstalige nummers, waar A&dM dan niet meer aan mee hoeven te doen.
Je hebt een A&dM toernament. En daarna een nederlandstaligenummer-toernament. Maar omdat een A&dM liedje ook in de top 5 kan komen, moeten ze tuurlijk meedoen.
.
.
quote:Gewoon wachten tot de rondes beginnen en dan stemmen. Word allemaal nog uitgelegd. Je hoeft je niet aan te melden of zo
Op donderdag 16 januari 2003 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil graag meedoen met een dergelijk tournament, ben nog net geen fan van de heren, maar heb wel alles.... hoe gaat zoiets in z'n werk?
quote:nee, alleen liedjes per artiest en over 15 jaar als we ze allemaal hebben gehad en finale met alle winnende liedjes
Op donderdag 16 januari 2003 18:16 schreef mamamiep het volgende:[..]
. Wat is dat nou weer voor rare onzin die jij uitkraamt
.
Je hebt een A&dM toernament. En daarna een nederlandstaligenummer-toernament. Maar omdat een A&dM liedje ook in de top 5 kan komen, moeten ze tuurlijk meedoen.
.
![]()
.
quote:Haha, regel jij het
Op donderdag 16 januari 2003 20:27 schreef dolle_hond het volgende:[..]
nee, alleen liedjes per artiest en over 15 jaar als we ze allemaal hebben gehad en finale met alle winnende liedjes
quote:Ik hou niet van A&dM
Op donderdag 16 januari 2003 18:16 schreef mamamiep het volgende:[..]
. Wat is dat nou weer voor rare onzin die jij uitkraamt
.
.
![]()
.
quote:is goed, ik doe de grote finale
Op donderdag 16 januari 2003 20:30 schreef mamamiep het volgende:[..]
Haha, regel jij het
.
quote:Tssssk.....
Op donderdag 16 januari 2003 17:11 schreef ranja het volgende:
Nog beter: eerst een A&dM toernooi, en daarna een toernooi met nederlandstalige nummers, waar A&dM dan niet meer aan mee hoeven te doen.
Ik wel wil meedoen hoor. Ik ben veel liever dan Ranja!
Kannietwachten....
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:48 schreef ranja het volgende:[..]
Ik hou niet van A&dM
![]()
Maar dat had je volgens mij al door
Maar dat is dan nog geen reden om alle mensen die wel mee willen doen, maar gelijk half uit te sluiten bij het nederlandstalig tournament
.
Er komen wel veel aanmeldingen binnen moet ik zeggen
.
quote:Daar zat ik ook al aan te denken. Er zijn iets van 4 nummers, of 6 of zo, waarvan 2 op single. Maar ze hebben ze wel geschreven en uitgevoerd (ok, wel met iemand anders ook), maar bij de groep Acda en de Munnik hoort bijvoorbeeld ook David Middelhof, dus doen ze het sowieso niet altijd in hun eentje.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:38 schreef Seborik het volgende:
Doet dat nummer van de Poema's ook mee?Of geen samenwerkingsprojecten?
Samenvatting van hierbovenstaande:
Wat mij betreft wel
.
quote:miepje moet eerst een ander toernooi afronden
Op maandag 20 januari 2003 22:40 schreef trpetine het volgende:
ik doe zéker mee!!!!!wanneer beginnen we???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |