quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil alles zien in tijden van crisis. Wel met achtergrondmuziek van Aad Klaris.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jack was hier helemaal in zijn element, net als bij Ter Land, Ter Zee & In De Lucht
Bert Smorenburg aids kwam er overheen. Ik had in 2010 als puber zelfs een youtubekanaal hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heerlijk sfeertje wist ie neer te zetten inderdaad![]()
Jammer dat veel van die achtergrondmuziek door een rechtenkwestie verloren is gegaan.
Haha cool! Wist niet dat die Tarantuella ook in B&A is gebruikt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bert Smorenburg aids kwam er overheen. Ik had in 2010 als puber zelfs een youtubekanaal haha
https://www.youtube.com/user/BenAmuziek
Spel zonder grenzen. Of bedoelde je de muziek?quote:
Ja bij zo'n studio scène in extra serie / shorty film. Niet tijdens een speelfilm.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha cool! Wist niet dat die Tarantuella ook in B&A is gebruikt.
Deze van Clannad uit de Verzonken Stad vond ik ook altijd heel tof:
Nee spel ja thxquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Spel zonder grenzen. Of bedoelde je de muziek?
Werd dat niet geloot?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:30 schreef wimderon het volgende:
Deze viesdikke mevrouw hiervoor selecteren was niet heel verstandig.
Was het dan eigenlijk maar één aflevering? Of hoe ging het format?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is uiteraard tot in den treure herhaald door de TROS.
Iedere week een aflevering, en na een aantal weken de finale met de beste teams per land.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was het dan eigenlijk maar één aflevering? Of hoe ging het format?
Ah, ik keek van de week een andere aflevering terug en daar werd beweerd dat het geloot werd. Wel een ander seizoen volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij gekozen door de captain.
Verschillende afleveringen per seizoen, waarbij je je kon plaatsen voor de finale.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was het dan eigenlijk maar één aflevering? Of hoe ging het format?
Zou ook kunnen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik keek van de week een andere aflevering terug en daar werd beweerd dat het geloot werd. Wel een ander seizoen volgens mij.
Dat had ik ook niet in de gaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:41 schreef wimderon het volgende:
Jack snapt niet dat je ook nog scoort als er eentje boven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |