Je toilet is er iets minder blij mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Keukenrol is volop verkrijgbaar. Kun je ook prima mee vegen.
Spoelt slecht door.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Keukenrol is volop verkrijgbaar. Kun je ook prima mee vegen.
je moet ook 1 vel gebruiken niet de hele rol tegelijkquote:
Wie zegt dat Philips er niet op in is gesprongen? Lijkt me wel dat Philips ook gewoon afhankelijk is van onderdelen en/of grondstoffen uit het buitenland, waaronder China.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:51 schreef Jojansma het volgende:
Erg vreemd dat Philips hier niet op is ingesprongen....
Zierikzee, das wel erg dichtbij...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik woon in Zierikzee, blanker dan blank, en niemand hier geeft een neuk.
Innovaties gaan snel in dit soort tijden.quote:DELFT - Dertig studenten van de TU Delft zijn maandag begonnen om 'zo snel mogelijk een simpel en relatief goedkoop beademingsapparaat te ontwikkelen'. Zo hopen ze een bijdrage te leveren in de strijd tegen het coronavirus. De studenten werken onder leiding van professor Jaap Harlaar aan 'OperationAIR'.
(...)
De TU Delft hoopt in totaal vijfhonderd apparaten te kunnen leveren, als het meezit in de loop van april. De ontwerpen zullen voor iedereen beschikbaar zijn.
Ja, die heb ik op de iPad, veegt toch minder lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of de krant. Hoorde dat ze dat vroegah zo deden.
Die hebben alleen scheerapparatenfabrieken hier, daar bouw je echt geen machines vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:51 schreef Jojansma het volgende:
In Italië nu 11 dagen lockdown. Gebeurt helemaal niks met de cijfers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Onzin. We zijn nog geen week dicht als land. De effecten van deze semi-lockdown zijn pas over eendrie week zichtbaar. Dan zou de hoeveelheid IC-patiënten niet meer (drastisch) toe moeten nemen.
mijn verjaardag is overmorgen. All by myself. Ok, ga even bij mn ouders langs maar knuffelen is er niet bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het gaat zo rond die tijd ook een sobere verjaardag worden. Andersom heb ik die van een nicht van me (paar dagen terug) ook al moeten laten schieten.
maandag pas?? niet een maand geledenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:56 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)tekort-tegen-te-gaan
[..]
Innovaties gaan snel in dit soort tijden.
ik gebruik gewoon deze kaartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is geen vaste definitie wanneer je iemand een coronadode moet noemen lijkt me. Een heel groot deel is enorm ziek en iemand die nog maar 2 weken te leven heeft, maar wel Corona heeft en dan sterft, noemen we dat dan een Corona-dode of gaat die mee in de reguliere statistieken?
Deze machine is volgens mij ook geen hogere wiskunde (en technisch zijn moderne auto's misschien nog wel geavanceerder ook tegenwoordig), maar het is vooral een kwestie van capaciteit. Als de hele wereld opeens 500 Ferrari's wil zullen ze ook achter hun oren krabben daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:55 schreef RipCity het volgende:
Een auto kunnen ze in paar uur in elkaar zetten maar die machines is blijkbaar hogere wiskunde
Waarom maken we dan die apparaten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Onzin. We zijn nog geen week dicht als land. De effecten van deze semi-lockdown zijn pas over een week zichtbaar. Dan zou de hoeveelheid IC-patiënten niet meer (drastisch) toe moeten nemen.
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mijn verjaardag is overmorgen. All by myself. Ok, ga even bij mn ouders langs maar knuffelen is er niet bij![]()
maar goed, luxeprobleem. Heel veel mensen waarvan hun ouders in een verpleeghuis zitten..
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:51 schreef Jojansma het volgende:
We hebben het over een land waar we talkshows houden over spelletjesshows, MolTalk over 'Wie is de Mol?'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dus die Kysia gaat even uitleggen wat we gehoord hebben, in het geval dat we het niet begrepen hebben of zo?
Wie zegt datquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:51 schreef Jojansma het volgende:
Zolang je maar gezond bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mijn verjaardag is overmorgen. All by myself. Ok, ga even bij mn ouders langs maar knuffelen is er niet bij![]()
maar goed, luxeprobleem. Heel veel mensen waarvan hun ouders in een verpleeghuis zitten..
Meh. Waarom ze er nou weer semi-bn'ers in moeten gooienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
Video boodschap voor JBZ medewerkers, waarin er een beroep word gedaan om voor te bereiden op wat komen gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |