"Hey buurvrouwtje, zal ik je even verkrachten?"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Alles wat ik normaal zou posten roep ik nu dan maar naar de buurvrouw...
Nou dat roep ik hier ook nooit maar misschien zal ik wel roepen flikker toch op naar onz met je verzonnen verhalenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
"Hey buurvrouwtje, zal ik je even verkrachten?"
Bedoel je zoiets?
Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat roep ik hier ook nooit maar misschien zal ik wel roepen flikker toch op naar onz met je verzonnen verhalen
Alsof ik die niet ken zakkenwassertjequote:
Huh maar jij bent toch sjw?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsof ik die niet ken zakkenwassertje
Het is de schuld van de rabobankquote:
Mag je met lockdown vanuit huis werken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:42 schreef Kluun1985 het volgende:
Op Netflix naar Elite seizoen 3 kijken. En natuurlijk naar mijn Abid kijken.
Veel rusten dit weekend. Maandag arbeiten.
Een woord in hoofdletters geeft een woord geen andere betekenis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik nog nooit geweest. Hoe is 't daar?
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Een woord in hoofdletters geeft een woord geen andere betekenis.
Ah hij denkt dat je fok! anders schrijft of? Raar, je ziet het al in het logo: enkel kleine letters. Misschien heeft hij geen bril op.quote:
https://frontpage.fok.nl/(...)licy-31-08-2019.htmlquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:04 schreef Wigle het volgende:
[..]
Ah hij denkt dat je fok! anders schrijft of? Raar, je ziet het al in het logo: enkel kleine letters. Misschien heeft hij geen bril op.
https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.htmlquote:FOK! Behandelt jouw privacy natuurlijk met respect en zorgvuldigheid en verwerkt jouw persoonlijke gegevens op een manier die voldoet aan de geldende wetten en regels. FOK! Heeft geen bedrijfspand of kantoor, omdat ieder vanuit zijn eigen woning meewerkt, maar is administratief gevestigd aan de Houtwalstraat 10, 8043 VR te Zwolle. Dit is dan ook géén bezoekadres!
quote:Algemene Voorwaarden FOK! (update 28-10-2016)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |